Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua hyvät ystävät :)

10.02.2008 |

Niin, en ole koskaan ovulaatiotesteihin nykinytkään, ennen eilistä siis. Onko jollain kokemusta noista Prisman testeistä? Tein ihan huvikseni illalla semmoisen (pissa ei ollut edes sitä 4h ollut rakossa) Ihan kokeilu mielessä vaan sen testin siis tein. Olen ollut pongaavinani ovis limat ja kivut jo 2 viikkoa sitten. Mutta siis kun olen epätivoisesti koittanut raskautua jo pitkään ja toiveeni taas heräsi ku n huomasin tuossa testissäni ihan viirua haaleamman viivan kun se toinen on, ja olen jostain kuullut etä raskaus voisi näkyä ovis testillä. En uskalla oikeaa testiä tehdä vielä vähään aikaan kun kierto on hieman pitkä ja olen elämäni aikana tehnyt niin monta negatiivista että sillä elättäisi varmaan yhden apteekin pitäjän jo... :D Aivan, siis kysynkin teiltä tytöt, että minkälaisia viivoja olette saaneet? Joku sanoi ettei tosta viivaa niihin tule lainkaan ellei ovis tai rsakaana. MUtta uskon että eroja voi olla vaikka näin olisikin... PIru kun menisi vaan äkki aika ja pääsisi oikeaa testiä tekemään. Oireet on todella vahvat oleet nyt ja on ihan samankaltainen olo kun esikoista odottaessa. En vain usko ennen kun näen kun minulla on aina ollut todella vaikea raskautua

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljon ennen ovista se on kyllä tosi haalea, tummia viivoja tulee vasta pai päivää ennen ovista.

En toisaalta koskaan ole testannut oviksen jälkeen ennen kuukautisten alkua, siitä ajasta en osaa sanoa.

Kai noi testimerkitkin vaihtelee, mä oon käyttänyt Aconin testejä.

Toivotaan että sulla olis piakkoin asiaa muuallekin kuin tänne ovispuolelle!! :)

Vierailija
2/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jups. Kaksi apteekin raskaustestiä tehty. Molemmat näyttää haamua. Kokeilin vielä ovistestiäkin huvikseen niin siinäpäs onkin kaksi yhtä tummaa ja oikein vahvaa viivaa. Näkyy reagoivan raskauteen tosiaan. Kunhan pikkuinen pysyisi nyt kyydissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Noona!

Saanko kysya monesko kiertopva sulla on/oli kun testasit nuo haamut? Onko sulla raskausoireita?

Olen itse testannut 3 haamua viimeisen 5 vrkn sisalla, tanaan kp 28/26-27. Kirjoitinkin tasta jo tanne otsikolla " raskaustestin haamuviiva" - Olis vaan niin ihanaa saada kunnon plussa siihen testiin enka jaksa luottaa ennenkuin niin kay...

Vierailija
4/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkoisen epäsäännöllinen kierto. Yleensä se on heitellyt 28-34 päivään. Tässä kierrossa oviksen perusteella laskin että olisi tulossa 28 päivän kierto. Tosin varma en voi olla. Nyt testasin ekan haamun kp27 ja tämän toisen kp28. Oireet on aika vahvat. Kauhea paineen tunne vatsalla ja vihlomista yms muita nippailuja on. Muitakin normaaleja oireita olen jo huomannut, niinkun etova olo, ruoka ei maistu, lämmöt on koholla, paleltaa yms. Sitä vaan en ymmärrä miten ne näin aikaisin jo tuntuu. Ehkä toinen raskaus minulla on vaan herkempi noihin oireisiin. Toivottavasti pysyy vaan se pikkuinen mukana, kun niin aikaisin nuo haamut tuli että on vähän epävarma olo.

Uskoisin että sinäkin olet raskaana jos haamuja olet saanut. Onhan meillä kummallakin vielä niin aikaisessa vaiheessa, ettei viivat vielä kunnolla näykkään välttämättä. Mutta en usko että montaa haamua saa jos ei ole raskaana. Tosin riippuu millä testillä on testannut. Itse luotan tuohon apteekin omaan testiin. Meinasin vielä kokeilla jollain herkemmälläkin, mutta jos teen aconin niin en aijo edes vilkaista sitä testi ajan jälkeen kun siinä se viivan paikka on huijjannut minua joskus pariin kertaan :)

Vierailija
5/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Noona,

Tana aamuna sitten kp 29 testasin vahvan plussan, eli raskaana ollaan, pakko uskoa! Tana aamuna kahvi myos maistui uskomattoman pahalle, joten uskon viimeinkin olevani raskaana. Upeaa! Onnea myos sinulle!

Vierailija
6/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiioksia ja onnea sinullekkin!

Oletko liittynyt mihinkään kuukausi ketjuun jo? Ehkäpä tavataan jossain lokakuisten ketjussa!