Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi vilukissuuteen?

Vierailija
25.04.2021 |

Palelen aina. En siedä alle 22C sisälämpötilaa palelematta. Nukun villasukat jalassa. En ole edes hoikka, (168/74). Olin ulkona hetken, lämpötila +3, toppatakki, pipo, merinovillakauluri ja -pitkikset ulkohousujen alla. Nyt lämmittelen kuuman mehun ja kauratyynyn kanssa. Ärsyttävää tää jatkuva vilu. Onko joku keksinyt tähän apua?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä yrityksenä villapaita ja lämmin ruoka. Mutta olen ikuinen vilukissa.

Vierailija
42/77 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini pitää veren kiertämässä ja kädet lämpöisenä. Nyt palelee, joten taidankin ottaa lasillisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfort bag oli minulle ratkaisu, suomeksi hyvinvointipussi. Nämä on aivan ultramukavia, suunniteltu tälläisen lepäilyyn ja oleskeluun ei siis mikään makuupussi. En osaisi lähteä enää mihinkään ilman hyvinvointipussia, täydellinen stressinpoistoon ja palelun estämiseen.

En tajua miten olen ennen viettänyt aikaa kotona ilman pussia!

Vierailija
44/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi.

Vierailija
45/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään luontaistuotetta tms joka lämmittäisi? Mun suolisto ei kestä chiliä.

Vihreää teetä voi kokeilla.

Vierailija
46/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmään taloon muutto. Pidät sisälämpötilan 16-18 asteessa niin loppujen lopuksi keho kyllä tajuaa jutun jujun ja alkaa tuottamaan lämpöä kuten pitääkin. Tottumisprosessissa voi tosin mennä monta kuukautta, pitää vain sitkeästi kouluttaa oma kroppa käyttämään omaa energiantuotantoaan. Kaikki ekstrakerrokset, toppavaatteet, lämpösitä lämpötätä antaa kropalle vain mahdollisuuden luistaa tästä prosessista, ja palelet vain entistä helpommin.

Ei totu. Kärsin koko lapsuuteni ja nuoruuteni kun meillä oli kotona talvella 17-18C. Koulussakin palelin, eikä takki päällä saanut olla tunnilla.

Vierailija
47/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Comfort bag oli minulle ratkaisu, suomeksi hyvinvointipussi. Nämä on aivan ultramukavia, suunniteltu tälläisen lepäilyyn ja oleskeluun ei siis mikään makuupussi. En osaisi lähteä enää mihinkään ilman hyvinvointipussia, täydellinen stressinpoistoon ja palelun estämiseen.

En tajua miten olen ennen viettänyt aikaa kotona ilman pussia!

Miten toi siis toimii töissä tai ulkoillessa?

Vierailija
48/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei tajua miltä se vilu tuntuu. Ei auta mitkään lisävaatteet tai hyppely. Se vilu on luissa ja ytimissä ja lamauttaa täysin, ei pysty keskittymään mihinkään.

Vierailija
49/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon metsäretki reilun 20 asteen pakkasessa teki ihmeitä.

Vierailija
50/77 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se palelu taas alkaa =(

Ap

Vierailija
51/77 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin hintaan n 16e kylpytakin, bambua. Niin sileä, pehmeä ja lämmin.

Puutalounelmaa...

Mistä ostit?

Vierailija
52/77 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palelee, tee kyykkyyn ylös - harjoitus, 50 toistoliikettä ja kädet mukana. Takaan ettei palele enää.

Vierailija
53/77 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt tosikylmä suihku. nopea kuivaus ja pyjama tms sekä kylpytakki päälle. parit sukat.

😑

Vierailija
54/77 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilukissuus!😁

Vierailija
55/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouinti 

Vierailija
57/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat ja lämpimät luonnonkuituvaatteet ja sukat/töppöset. Kerrospukeutuminen näillä. Unohda paksut fleecet ja tekokuidut. Tekokuidut on hyviä lyhyeessä raskaassa liikunnassa mutta oleilussa paras on luonnonkuitu. Itse kun hoksasin tämän niin vilukissailut jäi historiaan.

Vierailija
58/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te vilukissat hyvässä kunnossa? Löytyykö hyvin lihasmassaa? Itse en palellut koskaan, kun olin hyväkuntoinen ja fyysesti raskasta työtä tekevä. Nyt kun työ on kevyempää, enkä saa salille itseäni ja liikunta muutenkin aika vähäistä, niin hytisen illat sohvalla. Tämä olikin hyvä muistutus ottaa itseään niskasta kiinni. Ehkäpä tämä lumisade tuo hiihtokelit. 

Vierailija
59/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet jossain etelämmässä, ei siinä muu auta :(

Vierailija
60/77 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir vaatteet, untuvatakki ja peitto. Kylpeminen jos mahdollista. Kotona voi vaikka jumpata tai siivoilla vahdikkaasti jotta verenkierto nopeutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme