Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ns. koeputki lapsi?

Vierailija
18.12.2023 |

Meillä on eli keinohedelmöityksellä aikaansaatu raskaus (oma munasolu ja muehen siittiöt). Ystävä piirissäni on useita vastaavia tapauksia, joten onkohan jotain tapahtunut, jun tuntuu nykyään olevan kovin yleistä. mm. Jaajo Linnanmaan kaksoset saivat näin alkunsa (oltiin klinikalla samaan aikaan)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta meillä näyttää asuvan lisäkseni koeputkiaikuinen!

t: N37

Vierailija
2/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, tai tarkemmin sanottuna minulla on muumimukilapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä on ihan ihminen tuo lapsi.

Vierailija
4/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen?

Vierailija
5/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta meillä on muumimuki lapsi. Teemaan kuuluvasti, mukin malli oli "Mymmelin äiti". 

Vierailija
6/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on eri juttu....sinulta on puuttunut mies, tai et tykkää panoista. Meillä raskaus ei vaan onnistunut, eli piti kerätä munasoluja ja hedelmöittää niitä ja sitten istutella takaisin.

Vierailija
7/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on eri juttu....sinulta on puuttunut mies, tai et tykkää panoista. Meillä raskaus ei vaan onnistunut, eli piti kerätä munasoluja ja hedelmöittää niitä ja sitten istutella takaisin.

Ei puuttunut miestä, mutta en halunnut pettää puolisotani, joten ei ollut vaihtoehtoa.

Vierailija
8/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta meillä on muumimuki lapsi. Teemaan kuuluvasti, mukin malli oli "Mymmelin äiti". 

Meillä taitaa olla oikeasti Suomen ensimmäiset ja ehkä ainoat Muumimuki kaksoset 😇. Eli molemmat raskauduimme yhdestä "mukillisesta".

Vierailija
9/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin hän on jo 16-vuotias. Olen niin onnellinen, että saimme hänet 10 vuoden lapsettomuuden jälkeen.

Vierailija
10/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla oikeasti Suomen ensimmäiset ja ehkä ainoat Muumimuki kaksoset 😇. Eli molemmat raskauduimme yhdestä "mukillisesta".

No munasolut taisivat olla kuitenkin eri mutseista, joten ei niitä kaksosiksi voi kutsua. Puolisisarukset, joilla sama isä, mutta eri äidit. 

Vierailija
11/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Valmistui kemistiksi toissa vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi