Sinä, joka otat rokotteen: Aiotko jatkossa tavata ystäviäsi tai sukulaisiasi, jotka kieltäytyvät rokotuksesta?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni ei ole ketään, joka suunnittelisi kieltäytyvänsä rokotteesta. Jos olisi, tapaisin kyllä heitä silti.
Niin sinä luulet. 🤣🤣🤣 Tosi moni sanoo, että ottaa rokotteen, mutta ei ota. Kukaan vaan ei jaksaa kuunnella sitä vinkumista.
Omapahan on päätöksensä. Itse voin tavata.
Miten ihmeessä tuo noin päin kääntyi rokotettujen mielissä? Eikös heillä ole suoja rokotteesta ja rokottamattomien pitäisi olla huolissaan keitä he tapaavat?
Aion tavata, olenhan tavannut heitä tähänkin asti. Enkä tiedä kaikista tuttavaistani ottavatko he rokotteen vai ei, eikä kiinnosta tietää. Jotkut ovat kertoneet kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Aion tavata, olenhan tavannut heitä tähänkin asti. Enkä tiedä kaikista tuttavaistani ottavatko he rokotteen vai ei, eikä kiinnosta tietää. Jotkut ovat kertoneet kysymättä.
Terve asenne.
En aio tavata ketään joka tuon rokotteen ottaa, lampaiden kanssa en keskustele.
Riippuu luultavasti onko ystävä/sukulainen läheinen. Rokottamattomia ei-läheisiä ystäviä tai kaukaisempia sukulaisia tuskin tapaisin.
Olen ottanut rokotteen ja tapaan ketä tahansa milloin tahansa, ei vaikuta rokotukset siihen mitenkään. Jokaisen oma päätös ottaako rokotteen vai ei, ei kuulu mulle.
En pelännyt koronaa ennen rokotusta ja vielä vähemmän rokotuksen jälkeen.
En aio. Lähipiiristäni ei ole toistaiseksi kuulunut soraääniä rokotteelle, mutta jos joku olisikin niin hölmö, että jättää mitään ns. koko kansan rokotteita välistä, niin siinä tapauksessa jääköön yksin poteroonsa enkelihoitoineen ja Eroon oireista -kirjoineen. :D
Vierailija kirjoitti:
En aio tavata ketään joka tuon rokotteen ottaa, lampaiden kanssa en keskustele.
Paras kommentti
Vierailija kirjoitti:
En aio. Lähipiiristäni ei ole toistaiseksi kuulunut soraääniä rokotteelle, mutta jos joku olisikin niin hölmö, että jättää mitään ns. koko kansan rokotteita välistä, niin siinä tapauksessa jääköön yksin poteroonsa enkelihoitoineen ja Eroon oireista -kirjoineen. :D
Miksi et ota nuorennuskuurta?
Aion tavata. Sukulaiset ja tuttavat ovat itse vastuussa siitä päätöksestä että haluavat olla ottamatta rokotusta, päättäkööt he itse aikovatko nähdä muita ihmisiä.
Kun rokotteen ottaa pitää eristäytyä lopuksi elämäänsä kotiinsa ja käyttää maskia ulkona liikkuessa. Näin se ideologia, menee kun sitä alkaa noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu luultavasti onko ystävä/sukulainen läheinen. Rokottamattomia ei-läheisiä ystäviä tai kaukaisempia sukulaisia tuskin tapaisin.
Perustele näkemystäsi hieman.
Toki, mutta kaikki mun tutut ja sukulaiset on fiksuja ja ottavat rokotteen. Mutta miksi mä en tapaisi heitä, jotka ei ottaisi? Eihän siihen olisi mitään syytä.
Eikö se oo niin, että rokotushan ei suojaa tartunnalta, tekee siitä vain lievemmän. Sen perusteellahan ei ole mitään perustetta olla tapaamatta rokoittamattomia, virus leviää yhtä lailla rokotettujen ja rokoittamattomien kesken. itse olet siinä turvassa ja se rokoittamaton voi sairastua pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni ei ole ketään, joka suunnittelisi kieltäytyvänsä rokotteesta. Jos olisi, tapaisin kyllä heitä silti.
Niin sinä luulet. 🤣🤣🤣 Tosi moni sanoo, että ottaa rokotteen, mutta ei ota. Kukaan vaan ei jaksaa kuunnella sitä vinkumista.
Minulle 80-vuotias mummo sanoi, että ihan hyvin voi valehdella ottaneensa rokotteen, jos joku tivaa noin henkilökohtaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tuo noin päin kääntyi rokotettujen mielissä? Eikös heillä ole suoja rokotteesta ja rokottamattomien pitäisi olla huolissaan keitä he tapaavat?
Minkään rokotteen suoja ei ole 100%