FREDI on kuollut. Suru-uutinen uutisoitu juuri nyt. Legendaarisen Fredin biisit jäävät elämään.
Kommentit (141)
Ei koronaan kuolla yht'äkkiä. Koronarokotteeseen liittyvät kuolemat sitä vastoin ovat nopeita.
Vierailija kirjoitti:
Musikaalinen laulaja ja hieno ääni. "Kolmatta linjaa takaisin" on huomattavasti parempi biisi kuin se alkuperäinen ulkomainen kappale.
Minusta ei voi ja kannata verrata, kun tulkinnat ovat ihan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip. Rupee näiden hämeenlinna jätkien rivit käymään vähiin..
Markku Veijalainen porskuttaa vielä.
Kai Hyttinen ja Veijalainen taitaa olla viimeiset Hämeenlinna lähtöiset 60-lukulaiset eturivin julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaan kuolla yht'äkkiä. Koronarokotteeseen liittyvät kuolemat sitä vastoin ovat nopeita.
Hänet on varmaan rokotettu jo helmikuussa yli 75 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä leffan alkuperäinen rakastavaisten teemabiisi yksi kauneimmista ikinä! On yksi suosituimmista häämarsseista.
Tämä Fredin versio ihan onnistunut
Sympaattisen oloinen mies oli. Oli ihan hyvissä voimissa vielä viikko sitten, kotiin menossa.
Aikoinaan oli ylipainoa ja silloin arvuuteltiin kauanko sitten vielä jaksaa ennenkuin laihdutti?
Vierailija kirjoitti:
Sympaattisen oloinen mies oli. Oli ihan hyvissä voimissa vielä viikko sitten, kotiin menossa.
Miten siten yhtäkkiä kuoli? Korona? Kuoliko Philip myös siihen? Puhuttiin jostain infektiosta.
Vierailija kirjoitti:
Fredi asui samassa talossa jossa itse olin töissä. Erittäin kiva kohtelias ja morjesti aina ja kaikkia jopa minua vaikka olin vaan työssä tuossa talossa.
Hänellä oli inhimillinen katse ja rauhallinen, iloinen ilme kasvoillaan.
Kuoliko fredi koronarokotteeseen? Meni sairaalaan kaatumisen jäljiltä lonkkakipujen takia ja kuoli myöhemmin yllättäen.
"pylly vasten pyllyä pump pump.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä leffan alkuperäinen rakastavaisten teemabiisi yksi kauneimmista ikinä! On yksi suosituimmista häämarsseista.
Tämä Fredin versio ihan onnistunut
Miksi alapeukutukset? 😕
Eikös denialistien mielestä kaikkien kuolinsyyksi laiteta korona. Hän on saanut rokotuksen ennen Niinistöä.
Vierailija kirjoitti:
Meni sairaalaan kaatumisen jäljiltä lonkkakipujen takia ja kuoli myöhemmin yllättäen.
Kaatuessa tullut pieni murtuma ja luunsiru aiheittanut veritulpan? Tiedän erään, joka kuoli yli kuukausi kaatumisen jälkeen niin.
Mä luulen että Fredi kuoli sydänkohtaus tai syöpä
Apu-lehden artikkeli ( Julkaistu: 26.4.2021) avaa paljon asioita ja spekulaatiota Siitosen perheeseenkin liittyvää... kuten alla oleva "tiivistys"/lainaus, - joka ei ole salaisuus sinänsä. Mutta tässä nyt kerrottuna tietoonne!
>>>
https://www.apu.fi/artikkelit/eva-riitta-ja-matti-siitonen-luottamus-on… _
"Matti keksi kylän nimeltä Pönkkölä
Puhumme pariskunnan kodissa Helsingin Etu-Töölössä pitkän liiton voimasta sekä yhdessä jaksamisesta.
Siitosilla on takanaan yli viisikymmentä yhteistä vuotta. Vaimon myötä Matti sai myös pojan, Eva-Riitan lyhyestä nuoruuden liitosta syntyneen Petrin, jonka hän adoptoi omakseen. Myöhemmin perheeseen syntyi tytär, Hanna-Riikka.
Petri on nyt jo kuusikymppinen ja hänellä on kaksi aikuista lasta, isovanhemmille rakkaat Wilma ja Wiljami.
Matti innostuu muistelemaan, kuinka hän aikoinaan viihdytti ensimmäisiä lastenlapsiaan hassulla jatkotarinalla itse keksimästään kylästä nimeltä Pönkkölä.".... jne.
Apu-lehden artikkeli ( Julkaistu: 26.4.2021) avaa paljon asioita ja spekulaatiota Siitosen perheeseenkin liittyvää... kuten alla oleva "tiivistys"/lainaus, - joka ei ole salaisuus sinänsä. Mutta tässä nyt kerrottuna tietoonne!
>>>
https://www.apu.fi/artikkelit/eva-riitta-ja-matti-siitonen-luottamus-on… _
"Matti keksi kylän nimeltä Pönkkölä
Puhumme pariskunnan kodissa Helsingin Etu-Töölössä pitkän liiton voimasta sekä yhdessä jaksamisesta.
Siitosilla on takanaan yli viisikymmentä yhteistä vuotta. Vaimon myötä Matti sai myös pojan, Eva-Riitan lyhyestä nuoruuden liitosta syntyneen Petrin, jonka hän adoptoi omakseen. Myöhemmin perheeseen syntyi tytär, Hanna-Riikka.
Petri on nyt jo kuusikymppinen ja hänellä on kaksi aikuista lasta, isovanhemmille rakkaat Wilma ja Wiljami.
Matti innostuu muistelemaan, kuinka hän aikoinaan viihdytti ensimmäisiä lastenlapsiaan hassulla jatkotarinalla itse keksimästään kylästä nimeltä Pönkkölä.".... jne.
P e r s k u t a r a l l a a . . .