Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FREDI on kuollut. Suru-uutinen uutisoitu juuri nyt. Legendaarisen Fredin biisit jäävät elämään.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolikohan saatuaan koronarokotteen?

P e r s k u t a r a l l a a . . .

Vierailija
122/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaan kuolla yht'äkkiä. Koronarokotteeseen liittyvät kuolemat sitä vastoin ovat nopeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musikaalinen laulaja ja hieno ääni. "Kolmatta linjaa takaisin" on huomattavasti parempi biisi kuin se alkuperäinen ulkomainen kappale. 

Minusta ei voi ja kannata verrata, kun tulkinnat ovat ihan erilaisia.

Vierailija
124/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rip. Rupee näiden hämeenlinna jätkien rivit käymään vähiin..

Markku Veijalainen porskuttaa vielä.

Kai Hyttinen ja Veijalainen taitaa olla viimeiset Hämeenlinna lähtöiset 60-lukulaiset eturivin julkkikset.

Vierailija
125/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koronaan kuolla yht'äkkiä. Koronarokotteeseen liittyvät kuolemat sitä vastoin ovat nopeita.

Hänet on varmaan rokotettu jo helmikuussa yli 75 vuotiaana.

Vierailija
126/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut leikkauksessa

Vierailija
127/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummisetä leffan alkuperäinen rakastavaisten teemabiisi yksi kauneimmista ikinä! On yksi suosituimmista häämarsseista.

Tämä Fredin versio ihan onnistunut

Vierailija
128/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen oloinen mies oli. Oli ihan hyvissä voimissa vielä viikko sitten, kotiin menossa.

Vierailija
129/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli ylipainoa ja silloin arvuuteltiin kauanko sitten vielä jaksaa ennenkuin laihdutti?

Vierailija
130/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattisen oloinen mies oli. Oli ihan hyvissä voimissa vielä viikko sitten, kotiin menossa.

Miten siten yhtäkkiä kuoli? Korona? Kuoliko Philip myös siihen? Puhuttiin jostain infektiosta.

Vierailija
131/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fredi asui samassa talossa jossa itse olin töissä. Erittäin kiva kohtelias ja morjesti aina ja kaikkia jopa minua vaikka olin vaan työssä tuossa talossa.

Hänellä oli inhimillinen katse ja rauhallinen, iloinen ilme kasvoillaan.

Vierailija
132/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko fredi koronarokotteeseen? Meni sairaalaan kaatumisen jäljiltä lonkkakipujen takia ja kuoli myöhemmin yllättäen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007941211.html

Vierailija
133/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pylly vasten pyllyä pump pump.."

Vierailija
134/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummisetä leffan alkuperäinen rakastavaisten teemabiisi yksi kauneimmista ikinä! On yksi suosituimmista häämarsseista.

Tämä Fredin versio ihan onnistunut

Miksi alapeukutukset? 😕

Vierailija
135/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latteita boomer-covereita.

Vierailija
136/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös denialistien mielestä kaikkien kuolinsyyksi laiteta korona. Hän on saanut rokotuksen ennen Niinistöä.

Vierailija
137/141 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni sairaalaan kaatumisen jäljiltä lonkkakipujen takia ja kuoli myöhemmin yllättäen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007941211.html

Kaatuessa tullut pieni murtuma ja luunsiru aiheittanut veritulpan? Tiedän erään, joka kuoli yli kuukausi kaatumisen jälkeen niin.

Vierailija
138/141 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Fredi kuoli sydänkohtaus tai syöpä

Vierailija
139/141 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu-lehden  artikkeli  ( Julkaistu: 26.4.2021) avaa  paljon  asioita ja spekulaatiota  Siitosen perheeseenkin liittyvää... kuten alla oleva  "tiivistys"/lainaus,  - joka  ei ole  salaisuus  sinänsä. Mutta  tässä  nyt kerrottuna tietoonne!

>>>

https://www.apu.fi/artikkelit/eva-riitta-ja-matti-siitonen-luottamus-on… _

"Matti keksi kylän nimeltä Pönkkölä

Puhumme pariskunnan kodissa Helsingin Etu-Töölössä pitkän liiton voimasta sekä yhdessä jaksamisesta.

Siitosilla on takanaan yli viisikymmentä yhteistä vuotta. Vaimon myötä Matti sai myös pojan, Eva-Riitan lyhyestä nuoruuden liitosta syntyneen Petrin, jonka hän adoptoi omakseen. Myöhemmin perheeseen syntyi tytär, Hanna-Riikka.

Petri on nyt jo kuusikymppinen ja hänellä on kaksi aikuista lasta, isovanhemmille rakkaat Wilma ja Wiljami.

Matti innostuu muistelemaan, kuinka hän aikoinaan viihdytti ensimmäisiä lastenlapsiaan hassulla jatkotarinalla itse keksimästään kylästä nimeltä Pönkkölä.".... jne.

Vierailija
140/141 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu-lehden  artikkeli  ( Julkaistu: 26.4.2021) avaa  paljon  asioita ja spekulaatiota  Siitosen perheeseenkin liittyvää... kuten alla oleva  "tiivistys"/lainaus,  - joka  ei ole  salaisuus  sinänsä. Mutta  tässä  nyt kerrottuna tietoonne!

>>>

https://www.apu.fi/artikkelit/eva-riitta-ja-matti-siitonen-luottamus-on… _

"Matti keksi kylän nimeltä Pönkkölä

Puhumme pariskunnan kodissa Helsingin Etu-Töölössä pitkän liiton voimasta sekä yhdessä jaksamisesta.

Siitosilla on takanaan yli viisikymmentä yhteistä vuotta. Vaimon myötä Matti sai myös pojan, Eva-Riitan lyhyestä nuoruuden liitosta syntyneen Petrin, jonka hän adoptoi omakseen. Myöhemmin perheeseen syntyi tytär, Hanna-Riikka.

Petri on nyt jo kuusikymppinen ja hänellä on kaksi aikuista lasta, isovanhemmille rakkaat Wilma ja Wiljami.

Matti innostuu muistelemaan, kuinka hän aikoinaan viihdytti ensimmäisiä lastenlapsiaan hassulla jatkotarinalla itse keksimästään kylästä nimeltä Pönkkölä.".... jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi