30+ naisilla Tinderissä kaikilla ihot täynnä karmeita tuherruksia ja markkina-arvo parisuhteeseen mennyt
Kommentit (26)
Ja nytkö kiltin miehen pitäisi tuollainen hyväksyä? Phyi 🤮
Persiassa oli aikanaan tapana, että vain tarpeeksi kaunis nainen saa tatuoida leukaansa tietynlaisia kuvioita. Markkina-arvon käsite venyy ja paukkuu historiallisajallispaikalliskonteksisidonnaisesti :)
Kautta historian tatuoinnit ovat olleet vankien, huumejengien, prostutuoitujen ja orjien juttu, jota kunnialliset ihmiset ovat välttäneet. Miksi tatuoinnit nyt yhtäkkiä muka ovatkin muuttaneet merkitystään?
Vierailija kirjoitti:
Kautta historian tatuoinnit ovat olleet vankien, huumejengien, prostutuoitujen ja orjien juttu, jota kunnialliset ihmiset ovat välttäneet. Miksi tatuoinnit nyt yhtäkkiä muka ovatkin muuttaneet merkitystään?
Höpsistö kukkuu ja hölynpölyn pussi kiinni. Mainitsemasi on totta vain länsimaalaisessa kontekstissa. Suuri osa tämän kulttuurikokonaisuuden ulkopuolelle jäävistä kulttuureista on mieltänyt tatuoinnit erittäin tärkeään asemaan: ne meekitsivät (eri kulttuurien konteksteissa) kauneutta, menestystä, kuulumista tiettyyn heimoon, initaatioriitin läpäisyä, arvoasemaa yhteisössä, siviilisäätyä, jne. Kilttimiehen seksinpuute on toki yksi konteksti, jossa tatuoinnit nähdään ihan omalla tavallaan. Kulttuuri kai sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon M44 ja mulla on kaljamaha ja kalju, mikä on mun markkina-arvo?
Olen M34, ei ole mahaa juurikaan, mutta hiukset on ajeltu kokonaan. Markkina-arvo on naisten silmissä melko mitätön. Jotain 1/10 voisi olla lähellä totuutta.
Miksi oi miksi sinä onneton olet mennyt hiuksesi ajamaan? Siisti siilitukka ja olisit jo vähintään 2/10
No mitäpä luulet, miksi mies joutuu hiuksensa kokonaan leikkaamaan?
Ilmainen vinkki veli:
swaippaa vasemmalle