Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30+ naisilla Tinderissä kaikilla ihot täynnä karmeita tuherruksia ja markkina-arvo parisuhteeseen mennyt

Vierailija
24.04.2021 |

Valitettavasti

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Vierailija
2/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella parisuhteessa olevalla naisella on tatuointi, joten siinä meni teoriasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät nuo naiset mitään menetä kun sä et heistä kiinnostu. Ei kyllä tatuoimattomatkaan kiinnostu miehestä joka käyttää naisten kohdalla sanaa markkina-arvo.

Vierailija
4/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ mies ja mullakin on tuherrus. Ei mun silmissä ainakaan tuherrukset vaikuta.

Vierailija
5/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen tatuoimaton, hoikka, lapseton 30+ nainen. Varmaan siis markkina-arvo korkea.

2. En ikimaailmassa olisi miehen kanssa joka haukkuisi muiden tatuointeja töherryksiksi ja puhuisi markkina-arvopaskaa.

Vierailija
6/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon M44 ja mulla on kaljamaha ja kalju, mikä on mun markkina-arvo?

Vierailija
7/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tatuoimaton sinkkunainen 30+ tosin lapsi on, mutten etsi kumppaniakaan niin en löydy Tinderistä. Omasta mielestäni suurin osa tatuoinneista näyttää karmeilta ja uskon markkina-arvon käsitteeseen ja mielellään haluaisin sellaisen kumppanin tulevaisuudessa, joka kykenee kohtaamaan elämän realiteetit eikä elä jossain pilvilinnoissa, joten voitte lopettaa kaikkien puolesta puhumisen.

Vierailija
8/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joskus alkaisin etsiä suhdetta t. 7

Vierailija
9/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai varallisuudestasi. Naisilla ja miehillähän painaa eri asiat vaakakupissa, tiedäthän

Vierailija
10/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni yli 30v nainen ei herätä kiinnostusta, jos on ikävuodet 20-30 vain matkustellut, ollut vapaa ja etsinyt suuntaa elämälleen. Näiden seikkailujen jälkeen jos vasta alkaa oikeasti aikuistumaan, eli hankkimaan asuntoa, miettimään lapsia ja tekemään loppuelämän alustavia suunnitelmia, on jo hieman myöhässä. Fiksummat miehet tajuavat, että persoonallisuus tulee muuttumaan ja siinä kohtaa kun puoliso olisi EHKÄ äidiksi soveltuvaa materiaalia, voi aika olla ajanut jo ohitse ja lapset täytyy hankkia vaihtamalla nuorempaan.

Tylsä kirjoitus, mutta pohjautuu omiin kokemuksiin. "Tämä ei ole minkään julkisen tahon virallinen kanta."

Vierailija
11/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suurin piirtein samalla tasolla kuin saavutettavissa olevat kumppaniehdokkaat

Vierailija
12/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen M34, ei ole mahaa juurikaan, mutta hiukset on ajeltu kokonaan. Markkina-arvo on naisten silmissä melko mitätön. Jotain 1/10 voisi olla lähellä totuutta.

Vierailija
13/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi noin esineellistävästi naisista puhua, mutta totta on, että ihmeellistä miten naiset viitsivät jotain tatuointeja ottaa. Tosi rumia. Useimmilla on toki vain jokin pieni. 

Outo muotivillitys, joka lienee jo laantumassa. Varmasti monia harmittaa jo. Ja vielä useampaa tulevaisuudessa - etenkin niitä, jotka ovat menneet ottamaan jonkin isomman läiskän. 

Vierailija
14/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm kallu

Vailla kunnollista koulutusta oleva henkilö, yleensä vain peruskoulun suorittanut henkilö. Suomen white trash -luokkaan kuuluva henkilö, joka elää sosiaalitukien varassa. Päihteiden runsas käyttö ja tatuoinnit sekä alatyylinen kielenkäyttö ovat tyypillisiä tunnusmerkkejä.

Vierailija
15/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen kuvittelee että koska tatska miehellä on hieno, se on myös naisella. En tiedä yhtään miestä joka haluaisi tatuoidun naisen parisuhteeseen.

Vierailija
16/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen kuvittelee että koska tatska miehellä on hieno, se on myös naisella. En tiedä yhtään miestä joka haluaisi tatuoidun naisen parisuhteeseen.

Tää on just se ero mitä sukupuolet odottaa vastakkaiselta sukupuolelta. 

Naiset haluaa että mies on jännä ja vaarallinen = tatuoinnit sopii. Itse en toki miehenä ottaisi tatuointeja missään nimessä. 

Vierailija
17/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella tosi monella naisella myös rautaromua naamassa ja ne tatskat. On kyllä miehilläkin. Yleensä tatskatut tykkäävät toisesta tatskatusta.

Vierailija
18/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen M34, ei ole mahaa juurikaan, mutta hiukset on ajeltu kokonaan. Markkina-arvo on naisten silmissä melko mitätön. Jotain 1/10 voisi olla lähellä totuutta.

Miksi oi miksi sinä onneton olet mennyt hiuksesi ajamaan? Siisti siilitukka ja olisit jo vähintään 2/10

Vierailija
19/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v a l k o r oskaisempi nainen tai mies, sitå enemmän tatskoja. Kun mennään kaulaan ja naamaan asti, ollaan 100 % varmuudella rikollisia.

Vierailija
20/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä nykynuoriso ei enää ota tatuointeja. Nolo muoti meni jo.