Seksi ja lestadiolaisäidit: kysymyksiä teille!
Teillä kun on niin monta lasta, niin olen tässä pohtinut seuraavia asioita:
1. Ette saa käyttää ehkäisyä. Kuinka usein rakastelette?
2. Ajatteletteko joka kerta, että tästä saattaa tulla raskaaksi?
3. Välttelettekö rakastelua oviksen aikoihin tietoisesti vai ei väliä?
4. Kuinka kummassa alapää pysyy timmissä kunnossa, kun usein raskaana ja synnytyksiä perä perään?
5. Vaikutatteko itse rakastelutiheyteen vai onko se miehen halujen mukaan?
6. Miten ihmeessä löydätte aikaa ja sopivan paikan rakastelulle?
Uteliaisuuttani kyselen...
Kommentit (47)
Määrä ei tietenkään korvaa laatua, mutta..
Eihän 4-6krt viikossa ole paljon. Ainakin minulla pidemmissä suhteissa ihan normaalia. 4 tulee jo siitä, että viikonloppuna rakastelee aamulla ja illalla. Jos seksi sujuu, ainakin mä haluan vähintään joka toinen päivä. Yksilöllistähän se on.
Voihan tässä ilmoittaa että " olen lestadiolainen ja harrastamme seksiä 7 kertaa viikossa (tai päivässä) vaikka meillä on 8 lasta" . Joillain ei oo muuta tekemistä kuin roikkua täällä palstalla ja kirjoitella mitä sattuu... ja sitten ihmiset ihmettelee noita juttuja että kylläpä te ootte virkeitä ja sekstaatte noin usein! Ja ei meillä ainakaan eikä mun vaimo anna ainakaan 8 kertaa viikossa.
Kertois ihmiset vaan rehellisesti siitä 1 kerta kuukaudessa -seksistä, mikä on tuttua varmaan monelle vauvaperheessä!
En kyllä kuulu kyseiseen lahkoon mutta näin voisin ajatella.
en kyllä 4-6 kertaa haluaisikaan harjoittaa seksiä koska kunnolla hommaan menee 30min-1h ja en halua rääkyviä keskeytyksiä..
Vierailija:
Voihan tässä ilmoittaa että " olen lestadiolainen ja harrastamme seksiä 7 kertaa viikossa (tai päivässä) vaikka meillä on 8 lasta" . Joillain ei oo muuta tekemistä kuin roikkua täällä palstalla ja kirjoitella mitä sattuu... ja sitten ihmiset ihmettelee noita juttuja että kylläpä te ootte virkeitä ja sekstaatte noin usein! Ja ei meillä ainakaan eikä mun vaimo anna ainakaan 8 kertaa viikossa.Kertois ihmiset vaan rehellisesti siitä 1 kerta kuukaudessa -seksistä, mikä on tuttua varmaan monelle vauvaperheessä!
Ainakin meillä rakastellaan useamman kerran viikossa (4-6) ja jopa vauvakin meillä on. En näe miksi ei näin saisi olla? EIkö perheissä joissa on vauva saisi nauttia toisista niinä pieninä hetkinä mitä lapsilta jää?
Oli ihan pakko kommentoida tota sun viestiä! Meillä on 4 pientä lasta eikä mun mielestä lasten lukumäärä ole koskaan ollut este seksille. Kyllä sitä aikaa seksille jää ja järjestyy jos niin haluaa. Jos vauva- tai lapsiperheissä ollaan väsyneitä niin johtuisko siitä, että seksiä harrastetaan liian vähän? ainakin meille seksi on voimavara arjessa jaksamiseen - on mitä muistella ja odottaa :)
Vierailija:
Voihan tässä ilmoittaa että " olen lestadiolainen ja harrastamme seksiä 7 kertaa viikossa (tai päivässä) vaikka meillä on 8 lasta" . Joillain ei oo muuta tekemistä kuin roikkua täällä palstalla ja kirjoitella mitä sattuu... ja sitten ihmiset ihmettelee noita juttuja että kylläpä te ootte virkeitä ja sekstaatte noin usein! Ja ei meillä ainakaan eikä mun vaimo anna ainakaan 8 kertaa viikossa.Kertois ihmiset vaan rehellisesti siitä 1 kerta kuukaudessa -seksistä, mikä on tuttua varmaan monelle vauvaperheessä!
Me siis mieheni ja minä olemme erittäin aktivisia seksin saloissa. Harrastamme sitä noi 4-5 kertaa viikossa(ei tietenkään aina). Käytämme usein myös erillaisia seksileluja piristeenä leikeissämme. Viimeksi mieheni tarjosi valtaisan tyydytyksen suomalaisella kurkulla:)Joskus pyydän mieheltäni myös peppuseksiä, saan siitä niin nautinnollisen hieman erillaisen orgasmin. Mieheni pitää erityisesti kun otan häneltä suihin ja loppuun saakka. Siis tässä vain muutamia esimerkkejä. Käsittääkseni emme eroa niin sanotuista normaali ihmisistä millään tavalla näissä seksipuuhissa. Paitsi tietenki monta pientä lasta. Aikaa on vain rajoitetetusti joten yö voi jäädä joskus aika lyhkäiseksi. terv Miia 34 v.
Seksistä tulee ihana yhteenkuuluvuuden side. Tietty molempia kuunnellaan, joten ehkä joskus raskauden alkuväsymyksen takia on käynyt välillä harvemmaksi yhdessäolo. Muuten raskaus ei ole kyllä haitannut, päinvastoin!
Ehkä se on se, kun ei tuijotella iltoja telkkaria;) Ja tietyistä jutuista on yritetty pitää kiinni, esim. lapset ei nuku meidän huoneessa, ja pienet menee nukkumaan klo 20. Vauvasta asti tottuvat perheen rytmiin. Kukoistava, toista arvostava parisuhde on perheen hyvinvoinnin ydin, ja sen vuoksi pitää joskus nähdä vaivaa (esim. säännölliset kahdenkeskiset ajat).