Oletteko törmänneet oikeasti hyvään black frayday alennukseen? (Tietokoneet ja elektroniikka)
Kommentit (16)
Hintoja on hinattu pikkuhiljaa ylöspäin jotta yhtenä päivänä niitä voidaan laskea. Kusetuskusetus.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se on?
Perjantaina kai se virallisesti alkaa. Sitten on vielä ciber monday maanantaina elektroniikalle.
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet-ja-toimistotarvikkeet/talle…
Onpahan oikeasti vähän halvempi kuin se "oikea" hinta. 8tb maksaa 353e verkkokaupassa joten tuo on pikkasen halvempi per tb.
frayday??
No mutta anyways, Gigantissa on Samsung Galaxy Tab A8 satasen halvemmalla Black Friday -tarjouksena kuin Verkkokaupassa normaalihinta. Vaikka boikotoinkin Giganttia, niin tuo kiehtoisi, kun olen aikeissa ostaa uuden tabletin.
Vierailija kirjoitti:
Hintoja on hinattu pikkuhiljaa ylöspäin jotta yhtenä päivänä niitä voidaan laskea. Kusetuskusetus.
Joo, kannattaa olla varovainen, mutta on niitä oikeitakin tarjouksia välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kuluttajaviranomainen on ihan unessa, tällaisten kusetusten estäminen kuuluisi ko. viranomaiselle mutta ne vaan nukkuu siellä tomistollaan eivätkä tee mitään.
Vältän ostamasta yhtään mitään, jo pidemmän aikaa kaikki mitä olen joutunut ostamaan, on olleet pettymyksiä, kaikki on ihan täyttä ylikallista paskaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet-ja-toimistotarvikkeet/talle…
Onpahan oikeasti vähän halvempi kuin se "oikea" hinta. 8tb maksaa 353e verkkokaupassa joten tuo on pikkasen halvempi per tb.
Gigantista en osta vaikka perään nakeltaisi loppuja!
Huijaavat ihmisiä, varsinkin vanhuksia ja sitte seliseli!
Vierailija kirjoitti:
frayday??
No mutta anyways, Gigantissa on Samsung Galaxy Tab A8 satasen halvemmalla Black Friday -tarjouksena kuin Verkkokaupassa normaalihinta. Vaikka boikotoinkin Giganttia, niin tuo kiehtoisi, kun olen aikeissa ostaa uuden tabletin.
Saa kai sitä kirjoitusvirheitä tehdä häh! Ja onhan itelläskin anglismi lauseessa! Se se vasta junttia onkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
frayday??
Saa kai sitä kirjoitusvirheitä tehdä häh! Ja onhan itelläskin anglismi lauseessa! Se se vasta junttia onkin!
Mikä anglismi?
Mikä on frayday? Onko se jokin tapahtuma tai festivaali? Ehkä merkkipäivä? Opettele kirjoittamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa olla varovainen, mutta on niitä oikeitakin tarjouksia välillä.
Ne on teidän korvienne välissä ne halvat hinnat. Kaikki hinnat on hilattu ylös, että voi esittää tavaroiden olevan muka halvempia. Täysin turha kouhoille tarkoitettu tuhlauspäivä.
Kaiken mitä olen tarvinnut olen saanut halvemmalla bläk fraidayn ulkopuolella
Myyvät soundbareja televisioiden kanssa paketteina. Luin arvion musiikin kuunteluun kannattaa hankkia stereot. Mitä noilla edes tekee. Enemmänkin kirppiksillä tulee heräteostoksia tehtyä.
Black Fryday, eli oikosulussa mustaksi käristynyttä elektroniikkaa halvalla tarjolla...
suomessa tuo voi kestää useamman viikon. en ole käynyt usassa, niin en tietä miten pitkään siellä tuota viettävät.
Vierailija kirjoitti:
suomessa tuo voi kestää useamman viikon. en ole käynyt usassa, niin en tietä miten pitkään siellä tuota viettävät.
Perjantaina siellä on se ryysispäivä. Riippuu liikkeestä miten monta päivää pitävät tarjoukset
Milloin se on?