Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plastiikkakirurgin tekemät arpihoidot?

Vierailija
24.04.2021 |

Olen saanut todella rumia arpia, joita haluaisin häivyttää. Millaisia hoitoja olette ottaneet ja missä vaiheessa ja oletteko olleet tyytyväisiä tuloksiin? Arvet eivät ole kasvoissa/kaulalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt näyttämässä koholla olevia arpia ihotautilääkärille, mutta sanoivat, ettei niille voi tehdä mitään.

Olen googletellut asiaa ja näyttäisi, että Japanissa on lupaavaa hoitoa (leikkaus +säteilytys + silikoniteippi ja kortikosteroidit). Ymmärsin, että nimenomaan säteilytys olisi tärkeää, ettei arpikudos kasvaisi takaisin.

Vierailija
2/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kryohoidonkin sanotaan tepsivän, mutta jostain syystä lääkärit eivät suositelleet sitä minulle vaikka kysyin asiasta. Siitä kai jää vaalea jälki, ja hoito sopii isompiin arpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vain isompiin arpiin*

Vierailija
4/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, tosin minun arpeni sijaitsevat kasvoissa. On myös rosaceaa/couperosaa. Haluaisin ihon väriä ja tekstuuria paremmaksi ja normaalimman näköiseksi. 

Vierailija
5/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulausta tehdään hyvin paljon.

Onko se täyttä humpuukia?

Vierailija
6/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulausta tehdään hyvin paljon.

Onko se täyttä humpuukia?

Itse en ole kokeillut mutta netissä on kertomuksia tyyliin "mikroneulaus pilasi ihoni". Toisaalta monet ovat kertoneet hyvistä tuloksista. Mikä sitten lie totuus. 

Vierailija
7/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi arpia hoitamaan mikroneulauksella. Sehän tekee lisää arpea. Arpia voi hoitaa ainakin silikonipainesidoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän