Aikooko joku tesitä katsoa tänään neloselta ohjelman joka kertoo viitosista?
Ajattelin että ihan mielenkiintoinen jos joku muukin haluasi katsoa ketä ei ole huomannut aikaisemmin.
Kommentit (4)
totesin samoin, että ei sitten tainnut ultrassa käydä noita clomeja syödessään... Itse en suostuisi niitä syömään ilman ultraseurantoja. Useinhan nuo tapaukset eivät pääty noin onnellisesti, jos vauvoja on noin monta tulossa.
Täältä olen lukenut ja kaveripiiristä kuullut, että Suomessakin usein aika heppoisin perustein ja ilman mitään seurantoja määrätään noita clomeja.
Oli tosi hyvä, nelosen dokkariksi. Ne on välillä vähän huonosti tehtyjä, mutta tuo oli hyvä! Kyllähän sitä ihmettelee juu, miksei clomien kanssa määrätty seurantaultraa.. Juuri noita tapauksia varten ne ultrat on, että pystytään välttämään riskialttiit monikkoraskaudet. Onneksi kaikki selvisivät! On se varmasti uskomatonta kyllä saada 5 vauvaa kerralla!
Tosi positiivisia oli ne vanhemmat kuitenkin koko ajan, ja nuoriakin vielä.
Olin ihan satavarma että nainen on syönyt clomeja. Ja niinhän se olikin... On se kyllä varmaan ollut erikoinen kokemus, 5 vauvaa kerralla! Huh. Ja syntyivät vielä niin aikaisin (rv 24+3), että luulisi että eivät olisi selvinneet tai että olisivat vammautuneet.
Varmaan seuraavalla kerralla (jos päättävät vielä hankkia lapsia!) harkitsisivat sitä ultrassakäyntiä clomien jälkeen, ettei vain useampi munasolu ole kehittymässä. Ja kuinkas kauan he olivatkaan yrittäneet? Esikoinen oli 5-vuotias kun he päättivät ruveta yrittämään toista lasta. Kun ei vauvaa alkanut kuulua, nainen alkoi syömään clomeja. Viitoset syntyivät kun esikoinen oli 6-vuotias. Ei ne sitten montaa kuukautta ehtineet yrittää ennen kuin hakivat clomi-reseptin...?