Kello on 9 ja mies lötköttää sängyssä
Itse heräsin jo 6.45, tein sämpylöitä, imuroin alakerran ja pyyhin pölyjä. Tuo yksi herää varmaan siinä kymmenen maissa ja ihmettelee miksi minä olen ärtyisä.
Kommentit (56)
Kello on 9.15 ja minä lötkötän sängyssä. Mies on noussut aamulla lasten kanssa tehnyt aamiaiset ja siivonnut. Elämä on ihanaa.
Olisit imuroinut makuuhuoneessa niin mies olisi herännyt.
Kello on 9 ja nainen istuu koneella hakaten näppäimistöä vihaisesti. Illalla ihmettelee miksi taas juon.
Lauantai on univelkojen erääntymispäivä.
Vapaapäivästä kukin nattii tyylillään.
Voisin kysyä samaa, eli miksi aloittaja on ärtyisä? Jos sämpylöiden tekeminen ei kiinnosta, älä tee. Jos muut hommat eivät kiinnosta, odota, että unikeko nousee ja tehkää yhdessä. Odotellessa voit tehdä jotain mistä pidät ja tulee hyvä mieli.
Niin ihmettelen minäkin. Tai ihmettelisin, jos et olisi niin ilmiselvä provo. Mutta kyllähän tuollaisia oikeasti olemassa on!
Olet siis häirinnyt toisen unia imuroimalla? Missä on empatiakykysi ?
Kuka pakotti heräämään kukonlaulun aikaan ja aloittaa heti kauhean verenmaku suussa suorittamisen? Kyllä siihen löytyy "syyllinen" ihan peilistä. Turhaan miestä syytät.
Meillä mies lötköttää sängyssä ja minä sohvalla. Ihanan rentoa.
Olisit mennyt klo 8 herättämään viekoittelemalla hänet lemmenleikkeihin.
Mene imuroimaan myös naapurin kämppä kun on noin virtaa, sit naapurin mirkku voi tulla ukkos viereen huilimaan......
Kello on kohta puoli kymmenen ja me molemmat köllötellään sängyssä. Elämä on ihanaa, turha kiristää hermoja.
Jos mulla olis mies tässä, hän ei todellakaan lötköttelisi vaan tuottaisi minulle aamun neljättä orgasmia.
No miksi sitten olet niin ärtyisä? Olisiko kannattanut sinunkin nukkua pidempään?
Itsekin kyllä heräsin ennen seitsemää touhuamaan. Yhtään ei ärsytä.
Miehen pitää herätä viimeistään kl 4.30 joka aamu. Ihan vaan varmuudeksi jos pikkuvaimo sattuu heräämään.
Kello on 9.30 ja minä lökötän sängyssä. Mies kuuluu tyhjentävän astianpesukonetta ja laittaa sitten koko perheelle aamupalaa. Lapset katsovat PikkuKakkosta.
Jätä se sika!