Kello on 9 ja mies lötköttää sängyssä
Itse heräsin jo 6.45, tein sämpylöitä, imuroin alakerran ja pyyhin pölyjä. Tuo yksi herää varmaan siinä kymmenen maissa ja ihmettelee miksi minä olen ärtyisä.
Kommentit (56)
Ei kai kukaan halua nousta ylös, jos vastassa on ärtyisä vaimo.
Käy herättämässä. Ei meilläkään koko päivää laiskotella.
Ap:lle tiedoksi: Jos koko työviikon ajan herää noin klo 5:30-5:45 viikonloppuun mennessä on jo todella väsynyt. Anna miehesi nukkua ja tosiaan tee itse jotain kivaa.
No meillä taas vaimo ja kakarat makaa viä puol 10
Ite yläällä jo jonku tunnin
Sit alakaa se luurin tuijotus joka kestää mastamenoo asti
Nimimerkki makuuhaavako
Joo mä kans vieläkin lepäilen. Vieläkin väsyttää. Mies aina kans viikonloppuaamuisin enemmän jotain touhottaa, ei mitään kovin järkevää kuitenkaan, ehkä astianpesukoneen tyhjentää ja kävelee ympyrää. Sitten on kärttyinen kun minä nukun. Teen omat kotityöni kyllä mutta mieluiten lähempänä iltaa.
Meillä heräsi molemmat aikuiset 15 min sitten. Teini ei nouse vielä moneen tuntiin.
Laiskimus. Itse hain heti yhdeksältä kaljaa. Ei se itsestään käteen ilmesty.
Vierailija kirjoitti:
Laiskimus. Itse hain heti yhdeksältä kaljaa. Ei se itsestään käteen ilmesty.
Toi on hyvä syy olla liikkeellä varhain aamulla. Huoh pitäs pukea jossain vaiheessa jos meinaan suoriutua kauppaan.
Kello on 12.20 ja lötkötän sängyssä aamukahvin kanssa.
T. Sinkkunainen
Hoh hoijaa, meitä on moneksi. Aina kun on vapaata , olen nukkunut niin pitkään ,kun on unta riitänyt ( paitsi silloin, kun lapset
oli pieniä). Kumppani on aamuvirkku ja herää omia aikojaan.
Siivoukset , leipomiset ja muut kotihommat hoidetaan muina aikoina . Onhan siinä tunteja 12 kpl klo 10.00-22.00 välillä . Meillä se riittää kaikenlaisiin hommiin, seksiä unohtamatta.
Sen verran täytyy kunnioittaa toista ihmistä , että antaa pitää vuorokausirytminsä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakotti heräämään kukonlaulun aikaan ja aloittaa heti kauhean verenmaku suussa suorittamisen? Kyllä siihen löytyy "syyllinen" ihan peilistä. Turhaan miestä syytät.
Meillä mies lötköttää sängyssä ja minä sohvalla. Ihanan rentoa.
Syy siihen on päässä vikaa.
Minä nykun lauantaisin vähintään puolillepäivin ellei ylikin. Jos joku alkaisi itkemänä asiasta niin itkijä lentäisi ulos kuin keihäs rädyn toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Kello on 12.20 ja lötkötän sängyssä aamukahvin kanssa.
T. Sinkkunainen
Voitaisiin lötköttää sillain päällekkäin.
t: Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Käy herättämässä. Ei meilläkään koko päivää laiskotella.
Kuka se siellä laiskottelee. Nousin virkeänä 10.45 . Nautin aamukaffet . Pesukoneet pesee astioita ja pyykkejä. Ruoka odottaa nyt valmiina nälkäisiä. Klo 14.00 jälkeen ehdimme tehdä vaikka mitä. Käydä esim 1,5 tunnin lenkillä . Tuijottaa nettiä monta tuntia. Saunoa , istua iltaa viinilasin ääressä.
Koti on putsi kunnossa, meillä nääs jokainen laittaa tavaransa sinne minne kuuluu, eikä kenenkään tarvitse siivota toisten jälkiä.
=D Siis vahtiiko joku toisen nukumista? Onnko tää taas näitä aamuvirkkujen etuoikeuksia määrittää kaikkien muidenkin elämä??
En ihmettele erojen määrää, jos samassa taloudessa asuu joku määkivä "mutsi".
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin klo 11.20.
Onnittelen, niin minäkin välillä. Ihanaa, kuka osaa nukkua aamuisin pitkään.
minäkin ihmettelen, miksi ap on ärtyisä?
Minä nousin joskus 6:30.
Nyt olen sohvalla ja on pienen siestan paikka.
Ja minä herään neljältä lypsämään lehmät joka päivä.