Sain nettikirppiksellä ilmaiseksi yhden lastentarvikkeen. Kun oli sovittu jo nouto,
lahjoittaja kirjoitti toivovansa, että lahjoitan sen aikanaan eteenpäin sitten, kun en tarvitse sitä. Sen jälkeen tuli vielä viesti, että itseasiassa hän voisi ottaa sen itselleen sitten takaisin ja pyysi säilyttämään yhteystiedot.
Nyt minulla on se tavara ja mietin, että käynkö palauttamassa sen samantien? Olen kiitollinen, että hän lahjoitti sen, mutta en uskalla luvata että vielä vuosien päästä tavara olisi varmasti sellaisessa kunnossa, että voisin sen palauttaa tai edes muistaisin asian.
Kommentit (2)
Niin, kun eihän tuo tavallaan ole edes lahjoitus vaan laina, jossa samalla velvoitetaan pitämään tavara kunnossa. Meillä joskus tavarat hajoaa tai vähintään nuhjaantuu ja hyväkuntoiset jutut myydään eteenpäin. Ap
Kun tavara on tunnearvoltaan mittaamattoman suuri tuollaisia aivoituksia voi silloin odottaa antajalta
Laita vaan viesti, ettet kuitenkaan muista palauttaa sitä niin parempi kun hakee sen nyt heti sulta pois. Älä itse vie, sillä teit jo osuutesi. Jään kiinnostuneena seuraamaan, miten asian kanssa sovitte. Voisin veikata, ettei tule hakemaan.
Kyllä se sun tavarasi nyt on, eikä edellisellä omistajalla ole enää vaateita tavaraa kohtaan. Mutta aina voi vähän hiostaa takaisin.