IS Juuri nyt: MTV: Poliisi tutkii tappoa Valkeakoskella – uhri oli sama mies, joka juuri tuomittiin vankeuteen perheenisän yliajosta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007938741.html
Täällä oli tästäkin tapauksesta juttua, ja nyt on kyllä pakko todeta että oikeus toteutui.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit keskenään riehui huumeveloista. Ei liittynyt yliajoon tuo kohtalo.
Ei varmasti liittynyt, mutta kerrankin oikeus toteutuu edes jotain kautta.
Mikä oikeus se on jos pääsee kuin koira veräjästä. Suomen tuomiot ovat onnettomia mutta nyt ei tarvitse edes sitä onnetonta tuomiota kärsiä.
Muutenkin oli ihan lapsi (-18v) ja jo muutenkin kärsimyksen kierteessä huumeongelman yms. perusteella.Tuskin oli tarhoitus tap - paa ketää, mutta sekaisin oltuaan ei tajunnut mitä tekee.
No sittenhän on ihan win-win -tilanne, hyvä kun pääsi tuskistaan niin ei tarvitse muita enää tappaa. Ei heru sympatiaa.
Mutta sympatiaa heruu kuitenkin tälle naistappajalle joka tappoi poikayliajajan.
Miksi?
Molemmat ovat tappajia.
itse asiassa miesyliajaja ei tatkoittanut tappaa mutta naistappaja tarkoitti eli nainen on pahempi.
Ja tätä naista kehut.
Huh huh
En ole missään tekijää kehunut, kaikin puolin loistava tilanne jos tappaja on joku nisti, joutaa vankilaan ja uhri ei ole mikään uhri. Jos tappaja on yliajetun miehen vaimo, niin sitten on myönnettävä että sympatiat hänen puolellaan.
Hullu. Varmaan joku pienen vauvan äiti menisikin tekemään lapsestaan käytännössä orvon.
Ja kyllä ne uhrin läheisetkin tajusi että kyseessä oli ongelmainen teini jonka ei ollut tarkoitus tappaa ketään.
Sinä itse tässä kylmin ja hulluin ihminen taidat olla.
Siis tämä yliajajahan pakeni paikalta, ei soittanut apua ja kehuskeli teollaan kavereilleen. Ongelmainen teini, no voihan sitä niinkin sanoa. Ansaitsi kuolla, joka tapauksessa. Ja luojan kiitos lakkasikin tuhlaamasta happea. Oletko itse joku nisti rattijuoppo kun niin puolustelet?
Yliajajasta löytyy lisätietoa sivulta m u r h a info, ihan nimeä myöten
Juu ei Suomessa joudu. Oma puoliso odotti useamman kuukauden hovioikeudenkäynnin jälkeen tuomion täytäntöönpanoa. Ihan normaalisti sai jatkaa elämää.
Kyse oli tosin talousrikoksista eikä kenenkään tappamisesta.