Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen koronarokotuksen

Vierailija
23.04.2021 |

Sain sen ikäni 54 perusteella. Onko kysyttävää?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan oma asiasi. Mä en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maanantaina ikäryhmäperusteinen rokotus. Olen 50v

Vierailija
4/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut mtään oireita? Mieheni sai eilen ja valittaa päänsärkyä.

Vierailija
5/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade. Kuulun viimeiseen ryhmään :(

Vierailija
6/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ja läskit ensin. Ei siis ihme että palstalaiset saa rokotuksia.

Ei varatessa kyllä painoa kyselty 🤣

Vierailija
7/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsi on hieman arka kohdasta, johon piikki pistettiin. Ei muuta ainakaan vielä.

Vierailija
8/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle, itse en aio ottaa.

Hauska, miten ihmiset on innokkaita toimimaan lääkekokeessa.

Vierailija
9/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

"En ole tehnyt tutkimusta."

Ja...

"Olen myös tietoinen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista."

Kuulostaa _todella_ loogiselta.

Vierailija
10/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

Ja...

Minun ei ole tarvinnut tehdä tutkimusta. Asiantuntijat ovat tehneet sen minun puolesta ja luotan heihin.

En usko, että olet asiantuntija. Enkä luota sinun luottamiisi "lähteisiin".

Vierailija
11/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

Ja...

Sinulla on oma pieni labra, missä tutkit viruksia ja rokotteiden vaikutuksia ja teet niistä artikkeleita Lancetiin?

Vierailija
12/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nuo ihmiskokeet on tehty jo ennen kuin rokete sai myyntiluvan. En koe olevani koekaniini.

En kuitenkaan väheksy ihmisiä, jotka eivät halua rokotetta. 

Ei olla tehty ennen markkinoille tuloa kunnollisia ihmis-tai eläinkokeita. Rokotteiden kehittelyprosessi kestää minimissään viisi vuotta. Nämä "rokotteet" ovat kokeiluvaiheessa NYT. Vuoteen 2023 saakka, kunnes ehkä saavat virallisen myyntiluvan. Tämä tieto löytyy esim. rokotusten patenttisivuilta jos yhtään viitsii vaivautua ja etsiä tietoa itse.

Vierailija
13/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut liiemmin tehdä tutkimusta? Esim CDC VAERS voisi olla hyvä sivusto jos yhtään englantia osaat. Yli 2000 rekisteröityä kuolemaa. Mahdollisiin sivuoireisiin kuuluvat mm. analyfaktinen shokki, veritulppa, aivopaineen nousu, kasvohalvaus, elinvauriot ja sydänkohtaus.

Ja tämä riski pitää ottaa jonkun influenssan kaltaisen taudin takia? Järki hoi älä jätä.

En ole tehnyt tutkimusta. Luotan Suomen terveydenhuoltoon ja asiantuntijoihin. Heidän mielestään koronaan sairastuminen aiheuttaa monikymmentuhansisen riskin saada vakavia oireita verrattuna rokotteeseen. Siksi otin rokotteen. Olen myös tietoinen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista.

Hienoa, että joku vielä luottaa. Itse en pysty. Ei lääkäreitä kiinnosta potilaidensa hyvinvointi tai elämä. He katsovat kaiken tieteestä kuuntelematta potilasta. Hyvällä tuurilla potilas elää, vielä paremmalla tuurilla on työkykyinen. Minäkin teen omaa puhtaasti materiaalista duunia suuremmalla sydämellä kuin lääkärit omaansa.

En pysty luottamaan enää minäkään. Yritän olla ja elää niin etten lääkäriä tarvitse.

Vierailija
14/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan menossa vasta ikäryhmässä 60 ja vanhemmat.

Vierailija
15/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nuo ihmiskokeet on tehty jo ennen kuin rokete sai myyntiluvan. En koe olevani koekaniini.

Ei olla tehty ennen markkinoille tuloa kunnollisia ihmis-tai eläinkokeita. Rokotteiden kehittelyprosessi kestää minimissään viisi vuotta. Nämä "rokotteet" ovat kokeiluvaiheessa NYT. Vuoteen 2023 saakka, kunnes ehkä saavat virallisen myyntiluvan. Tämä tieto löytyy esim. rokotusten patenttisivuilta jos yhtään viitsii vaivautua ja etsiä tietoa itse.

Voipi olla, että on käytetty oikoteitä. Muutama miljardi ihmistä saa nyt kuitenkin näitä rokotteita. Haittavaikutuksia varmasti myös ilmenee. Koronan sairastaminen on kuitenkin _erittäin erittäin_ paljon vaarallisempaa.

Vierailija
16/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut liiemmin tehdä tutkimusta? Esim CDC VAERS voisi olla hyvä sivusto jos yhtään englantia osaat. Yli 2000 rekisteröityä kuolemaa. Mahdollisiin sivuoireisiin kuuluvat mm. analyfaktinen shokki, veritulppa, aivopaineen nousu, kasvohalvaus, elinvauriot ja sydänkohtaus.

Ja tämä riski pitää ottaa jonkun influenssan kaltaisen taudin takia? Järki hoi älä jätä.

En ole tehnyt tutkimusta. Luotan Suomen terveydenhuoltoon ja asiantuntijoihin. Heidän mielestään koronaan sairastuminen aiheuttaa monikymmentuhansisen riskin saada vakavia oireita verrattuna rokotteeseen. Siksi otin rokotteen. Olen myös tietoinen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista.

Hienoa, että joku vielä luottaa. Itse en pysty. Ei lääkäreitä kiinnosta potilaidensa hyvinvointi tai elämä. He katsovat kaiken tieteestä kuuntelematta potilasta. Hyvällä tuurilla potilas elää, vielä paremmalla tuurilla on työkykyinen. Minäkin teen omaa puhtaasti materiaalista duunia suuremmalla sydämellä kuin lääkärit omaansa.

Olet varmasti siinä oikeassa, että lääkäritkään eivät tiedä kaikkea. Varmasti parannettavaa on. MUTTA kuin ei parempaakaan ole saatavilla. On tyydyttävä vain parhainpaan. Ja joku voi oikeutetusti sanoa " ettei sekään paljoa ole". Ihminen on aika pieni suurien asioiden äärellä.

Onneksi parempaa tai ainakin vaihtoehtoja on saatavilla. Kun olin työkyvyttömyyden partaalla ja vuosia ravannut lähes kymmenellä eri lääkärillä, sain avun täydentävien hoitojen puolelta ja työkykyni takaisin. Samoin selkäongelmassani ei osannut auttaa lääkäri, jäsenkorjaaja sen sai kuntoon eikä lääkäri minua sinne ohjannut vaan apteekkiin.

Minulta on poistettu elin, kun "ei sen puuttumisesta ole mitään haittaa". No oli nyt sitten kuitenkin, mutta kun lääkärit lukevat omia julkaisujaan eivätkä kuuntele potilaiden tuntemuksia niin elävät omassa norsunluutornissaan. Kroonisesta ripulista ei ole haittaa. Paitsi oli sitten kuitenkin puutostilat.

Vierailija
17/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, että on käytetty oikoteitä. Muutama miljardi ihmistä saa nyt kuitenkin näitä rokotteita. Haittavaikutuksia varmasti myös ilmenee. Koronan sairastaminen on kuitenkin _erittäin erittäin_ paljon vaarallisempaa.

Perustele.

Vierailija
18/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyttävää: Miksi?

Vierailija
19/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti siinä oikeassa, että lääkäritkään eivät tiedä kaikkea. Varmasti parannettavaa on. MUTTA kuin ei parempaakaan ole saatavilla. On tyydyttävä vain parhainpaan. Ja joku voi oikeutetusti sanoa " ettei sekään paljoa ole". Ihminen on aika pieni suurien asioiden äärellä.

Onneksi parempaa tai ainakin vaihtoehtoja on saatavilla. Kun olin työkyvyttömyyden partaalla ja vuosia ravannut lähes kymmenellä eri lääkärillä, sain avun täydentävien hoitojen puolelta ja työkykyni takaisin. Samoin selkäongelmassani ei osannut auttaa lääkäri, jäsenkorjaaja sen sai kuntoon eikä lääkäri minua sinne ohjannut vaan apteekkiin.

Minulta on poistettu elin, kun "ei sen puuttumisesta ole mitään haittaa". No oli nyt sitten kuitenkin, mutta kun lääkärit lukevat omia julkaisujaan eivätkä kuuntele potilaiden tuntemuksia niin elävät omassa norsunluutornissaan. Kroonisesta ripulista ei ole haittaa. Paitsi oli sitten kuitenkin puutostilat.

Hyvä, että olet saanut vaihtoehdoista apua. Pitää kuitenkin olla varuillaan. Kun joku tarjoaa syöpään hoidoksi lääketieteen sijasta vaikkapa yrttiteetä, mielestäni se on moraalitonta.

Vierailija
20/85 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysyttävää: Miksi?

Punnitsin riskejä. Siksi. Ei tuottanut vaikeuksia päätyä rokotukseen.