Vaimoni entiset
Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllä lapset ja lapsen kaverit tietävät tästä herpeksestä ja että äiti on ollut jakorasia, ihmiset juoruaa.
Ja se sama herpes on levinnyt lasten isille ja siitä eteenpäin heidän vaimoilleen.
Siksi ei kannata ottaa kumppania, jolla on ollut monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
Tuolta voit ihan itse tutustua tilastoihin.
"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.
Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.
Voi mies parkaasi, olet todella käytetty nainen.
Olen myös taitava ja aktiivinen sängyssä, joten eiköhän mies ole ihan saamapuolella. Eikä hänkään mikään Neitsyt sulho ollut.
Käytetty mikä käytetty
Aivan, miehille sopiva kumppani on nainen, joka ei ole seksiä harrastanut eikä harrasta, koska ei pidä siitä.
Sitten kun saatte lapsia niin on se kivaa, kun olet nainut lapsen kavereiden isien kanssa ja ihmiset juoruaa, kyllä meilläkin päin tiedetään kenellä kaupan myyjällä on herpes.
Millä ihmeen tuppukylällä sinä asut, kun kaikki tuntee kaikki ja kylällä on vain yksi kauppa? Elokuvassa Syvä joki taitaa olla sinun sukusi.
Asun pienessä kaupungissa jossa 100 000 asukasta. Yksi mies kertoi saaneensa herpeksen tältä naiselta ja juttu levisi. Ei miehet tuollaisesta ole hiljaa.
Miehet nyt puhuu niin paljon paskaa, että ei kannata uskoa. Totuus taitaa olla se, että mies sai naiselta pakit ja siksi pisti valheen liikkeelle. Juoru-ukot sitten levittää juttua eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllä lapset ja lapsen kaverit tietävät tästä herpeksestä ja että äiti on ollut jakorasia, ihmiset juoruaa.
Ja se sama herpes on levinnyt lasten isille ja siitä eteenpäin heidän vaimoilleen.
Ei varmaan kannattais pettää.. Mutta aini, vika on vaan naisen. Aina. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei kannata ottaa kumppania, jolla on ollut monta.
Sekö ei ole vaihtoehto, että miehet pitäisi munansa housuissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun te vapaamieliset naiset nyt tunnutte olevan vakaasti sitä mieltä ettei kumppaneiden määrä ole merkittävä tieto niin miksi salaatte asian kumppaniltanne?
Kertokaa rohkeasti ja ylpeästi niin saatte vastauksen myös tuohon toivomaanne merkittävyysasiaan. Ei se sen kummempaa vaadi.
Turhaa te muutoin jankkaatte sillä se on vain itsepetosta. Kyllä asia on merkityksellinen MIEHILLE jos ei ole beta ja aikomus on viedä suhdetta vakavaksi, jopa kohti perhe-elämää.
Miksi nämä keskustelut menevät aina tälle samalle uralle?
Puolisoni teki jo suhteemme alussa selväksi, että hänen mielestään myös parisuhteessa on yksityisyyden suoja. Ei viitannut vain tai pelkästään menneisiin parisuhde- ja seksikokemuksiin vaan laajemminkin siihen, että on oikeus omiin asioihin. Hän myös tietää erinomaisen hyvin, että olen elämässäni ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja ymmärtää ihan varmasti, etten ole elänyt selibaatissa.
Minkä ihmeen takia minä menisin avautumaan hänelle asiasta, mistä hän on selkeästi ilmaissut että EI ole kiinnostunut?
Jokainen, jolle asialla on merkitystä, osaa varmasti ihan itse kysyä siitä.
Minäpä miehenä kerron. Miehellesi asialla on merkitystä, todennäköisesti enemmän vielä kuin miehellä joka kysyisi heti aluksi suoraan. se on se syy miksi ei kysy asiasta. Hän selkeästi välittää sinusta, pitää sinua varsinaisena supersaaliina ja haluaa suhteenne syvenevä tiedostaen että tietyn määrän ylimentäessä se olisi suhteelle tuhoisa isku.
Miksi näin päättelet? Oletteko te miehet mielestäsi kaikki samanlaisia?
Eri
Ei se ole mielipiteeni. Asia valitettavasti pohjimmiltaan on näin. Luuletko että tuo lehdissä pyöritelty tempparimies joka kuskaili puolisoaan seksivisiiteille, teki sitä ihan itse omaehtoisesti haluten. Ja että hän on asiasta voimaantunut kun tätä nyt vielä julkisuudessa revitellään ja naisensa ylpeilee vieläpä katutiilirakoon polkemallaan ilolla. Kumma että erosivat, eikö.
Tämä voimaamtuminen tässä asiassa on kaikilla tavoin väärin. Naiset kuvittelevat ymmärtävänsä miehiä mutta eivät he täysin ymmärrä. Eikä ymmärrys mene tietysti täysin toisinkaan päin.
Mutta tämä käsitys että miehet lentelevät kukasta kukkaan koska sellaisia he nyt vaan ovat on totaalisen vääristynyt ja siksi se perusteluna naiselle lentää mehiläisessä mehiläiseen on tuhoon tuomittu. Tähän yksinkertaisin syy on se että nainen on seksin gatekeeper... vaikka osa ei pitäisi porttia lainkaan suljettuna niin se ei muuta asetelmaa.
Tempparimies? Sinä puhut tempparimiehestä, minä ihan tavallisesta keski-ikäisestä suomalaismiehestä, joka ei edes tietäisi, mikä on Tempparit.
Älä ihan oikeasti esiinny suomalaisten miesten äänitorvena, jos otat maailmankuvasi temppareista ja elämänkokemustakin taitaa olla niukanlaisesti.
eri
Keski-ikää lähestyn itsekin ja tempparimiehestä luin iltapäivälehdistä, kuten varmaan miehesikin on lukenut jo. Oletuksesi meni siis yhtä pahasti metsään kuin naisilla oletukset miehistä nyt tuppaa menemään. Hyvinkin olen juuri tavallinen mies.
Mieheni ei lue iltapäivälehtiä. Eikä katso tosi-tv ohjelmia. Mutta elä kaikin mokomin maailmankuvasi kanssa ja tule onnelliseksi. Älä silti tule puhumaan muiden miesten puolesta.
Kyllä tulen sillä harva on puhumassa miesten edustajana naisille totuuden heidän buustausketjuissa joissa naiset luovat vääristyneitä käsitteitä vastakkaisesta sukupuolesta. Sinulla on aivan yhtäläinen oikeus omiin näkemyksiisi.
Eli mielestäsi kaikki miehet ovat samanlaisia ja ajattelevat seksuaalisuudesta samalla tavalla?
Huomauttaisin myös, että tässä on nyt kyse yhdestä tietystä miehestä, viestin nro 113 kirjoittaneen naisen miehestä. Tämän tietyn miehen, jota et lainkaan tunne taikka tiedä, ajatukset puolisonsa seksimenneisyydestä sinä olet väittänyt tietäväsi paremmin kuin tuo nainen itse. Ja se nainen kuitenkin tuntee oman puolisonsa. Ja silti sinulla on otsaa väittää, että sinä olet pelkästään sukuelintesi vuoksi parempi tuon miehen mielenmaiseman tulkitsijana, kuin hänen puolisonsa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.
Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.
Olen myös taitava ja aktiivinen sängyssä, joten eiköhän mies ole ihan saamapuolella. Eikä hänkään mikään Neitsyt sulho ollut.
Käytetty mikä käytetty
Aivan, miehille sopiva kumppani on nainen, joka ei ole seksiä harrastanut eikä harrasta, koska ei pidä siitä.
Sitten kun saatte lapsia niin on se kivaa, kun olet nainut lapsen kavereiden isien kanssa ja ihmiset juoruaa, kyllä meilläkin päin tiedetään kenellä kaupan myyjällä on herpes.
Missä ihmeen perähikiällä sä asut? Täällä meillä päin on jo kauppoja niin paljon, ettei kukaan tunne jokaista niiden myyjistä, puhumattakaan myyjien mahdollisista sukupuolitaudeista.
Jos naisesi on alkanut harrastamaan seksiä noin 18-vuotiaana, niin se on keskimäärin 1 seksikumppani/VUOSI.
HUI KAMALAA, miten kehtaakin!
Vierailija kirjoitti:
Petä vaimoasi niin kauan, että pääset tasoihin kumppanien määrässä. Sen jälkeen tuo häiritsevä tunne häviää kun itselläkin on ollut monta kumppania.
Minä otin tämän lähestymistavan ja toimii!
Minulla oli kolmekymppisenä 16. Olin aloittanut 16-vuotiaana. Oli useampia n. 3 vuoden jaksoja, jolloin oli vain yksi. Oli myös useampia melkeen vuoden jaksoja, ettei ollut ketään. Välillä tulin puolessa vuodessa muutama.
Lasketaas ihan! Ne kolmen vuoden seurustelut, joiden aikana ei muita: 3 kpl, yht 9v. 30v - aloitusikäni 16v - tämä seurusteluaika 9v = 5v.
16 kumppania - nämä kolme useamman vuoden seurustelukumppania = 13. 13 kumppania / 5v, se on saakeli 2,6 jannus per vuosia. Ei tällä laskulla miksikään erityisen moraalittomaksi panokoneeksi kuule pääse.
Joskus sitä ihminen tapaa mukavan tyypin tai muutenvaan tarvii halia. Kasva ap aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty mikä käytetty
Millä ihmeen tuppukylällä sinä asut, kun kaikki tuntee kaikki ja kylällä on vain yksi kauppa? Elokuvassa Syvä joki taitaa olla sinun sukusi.
Asun pienessä kaupungissa jossa 100 000 asukasta. Yksi mies kertoi saaneensa herpeksen tältä naiselta ja juttu levisi. Ei miehet tuollaisesta ole hiljaa.
Miehet nyt puhuu niin paljon paskaa, että ei kannata uskoa. Totuus taitaa olla se, että mies sai naiselta pakit ja siksi pisti valheen liikkeelle. Juoru-ukot sitten levittää juttua eteenpäin.
Tässä tapauksessa ei pakkeja pahemmin ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä miten nämä esineellistää naisia. Vaihdatte vielä nimenne tämän sukupuolen mukaan. Pahin itseään esineellistäjä on nimeä vaihtava akka jota petetään selän takana. Miehet ei koskaan kunnioita naisia.
En ikinä kasvattaisi poikaa. Oksettavia, kaksinaamaisia esineellistäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitää laskea, ja oikeastiko te laskeskelette? Onko taskussa kortsuboksi, johon kaiverretaan viiva aina kun on tullut uusi seksikumppani?
Tosi outoa, jos kolmekymppiset tai muunkaan ikäiset kyselevät/kertovat kumppaninsa/itsensä exien määrää. Kuulostaa teinimeiningiltä...
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naisille herkkä paikka oma seksikumppanien määrä. Osu ja upposi.
Ja on osunut ja uponnut monta kertaa..
Vaan! Mulla on 8 v suhde, jotain lyhyempia seurusteluita.
18 aloitin sukupuolielaman ja 29 menin naimisiin. En muista kaikkia miehia mutta on niita ainakin 40 mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Minua lähinnä naurattaa nämä öyhöyh-miehet. Ihan sama mitä meuhkaatte, meillä naisilla on silti jotain, mitä te haluatte enemmän kuin mitä teillä itsellänne on tarjottavana :D
Pätee meihin betoihin, mutta ei alfoihin.
Varmaan ihan normaalia, aika vähän on puolisollasi seksikumppaneita ollut.
Se että suot ajatuksiasi tällaisille asioille ei kuulosta normaalilta. Mistä edes olet saanut selville kumppanisi aiempien lukumäärän? Ei sellaisten vatvominen ole millään lailla hyödyllistä eikä kuulu aikuiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Minua lähinnä naurattaa nämä öyhöyh-miehet. Ihan sama mitä meuhkaatte, meillä naisilla on silti jotain, mitä te haluatte enemmän kuin mitä teillä itsellänne on tarjottavana :D
Pätee meihin betoihin, mutta ei alfoihin.
Pätee ihan kaikkiin heteromiehiin.
Ihan samanlain miehillä on pikku pattayan reissuja takana yms . Naisen pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlain miehillä on pikku pattayan reissuja takana yms . Naisen pitää hyväksyä.
Ihmisten ostaminen ei ole hyväksyttävää.