Vaimoni entiset
Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlain miehillä on pikku pattayan reissuja takana yms . Naisen pitää hyväksyä.
Ihmisten ostaminen ei ole hyväksyttävää.
Jos nainen haluaa myydä, niin miksi ei?
Sanni16kerava kirjoitti:
Mulla oli tuo määrä kasassa 1kk sen jälkeen kun aloitin sukupuolielämän.
You do the math
Oletko kolme vuotta 16v?
Vierailija kirjoitti:
Toiset ei suhtaudu seksiin niin kuolemanvakavasti. Sehän on vain hauskanpitoa, miksi siitä pitäisi kieltäytyä, jos tilaisuus tulee ja kumpaakin kiinnostaa?
Hauskanpitoa voi saada elämään muistakin asioista kuin toisen eriteaukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
Tuolta voit ihan itse tutustua tilastoihin.
"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.
Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.
Voi mies parkaasi, olet todella käytetty nainen.
Eiköhän hänenkin mies kiitä siitä, että nainen osaa tyydyttää miehen ja nauttii itsekin seksistä. Melkoista kaksinaismoralismia miehiltä väittää, että naisen pitäisi nauttia seksistä, mutta silti sitä ei saisi harrastaa. Parisuhteessa valitatte sitten pihtaamisesta, vaikka se johtuu täysin omista valinnoistanne. Eikö miehet osaa päättää, että haluavatko he seksiä vai eivät?
Ne haluaa seksiä himokkaan, halukkaan ja taitavan neitsyen kanssa eivätkä itse tajua paradoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlain miehillä on pikku pattayan reissuja takana yms . Naisen pitää hyväksyä.
Luuletko, että itseään myyvällä on elämässä kaikki kondiksessa ja että hän tekee sitä riemusta kiljuen. Ostaessasi käytät todennäköisesti hyväksesi toisen ahdinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halu ja pakko eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.
Onko niin ettei sinua yhtään haittaa miesten vastaava voimaantuminen ja lukuisat seksijumppanit?
Ei mua haittaa. En halua niistä tietää. Itselläni on ollut kyllä. Ihan positiivista on, että oma kumppani selvästi on kokenut ja elämää nähnyt ja seurustellut ennenkin. Se on kyllä auttanut tässä suhteessa minua paljon... ja häntä myös, luulen niin.
Mä en omista mun miestä eikä mun mies omista mua. Meillä on ollut ihan omat elämät ennen tätä yhteistä.
Tässä meidän jutussa mitataan tämä meidän juttu. Tämä on se tärkeä. Olemme tulleet tähän sellaisina kuin olemme ja niiden kokemustemme kanssa, joita olemme elämässämme kokeneet.
Ap- sinun kumppanisi entinen elämä on hänen..ei sinun.
Jos se mennyt kiusaa sinua, niin ehkä olisi parast käydä puhumassa psykologin kanssa.
Et luota itseesi etkä luota kumppaniisi. Haluat jotenkin omistaa vaimosi menneisyyden. Ei se onnistu.
Entä, jos sinä olet nyt hänelle se paras ja sopivin? Ent, jos hän on nyt sinulle se paras ja sopivin?
Uskallatko ottaa selvää?
Minusta ei kannata ruveta toisen mennisyyttä kaivelemaan. Tai jos haluat, niin siitä vaan. Mitä sinä sillä teet?
Eikö tämä hetki omine haasteineen riitä?
Tee tästä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.
Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.
Eiköhän hänenkin mies kiitä siitä, että nainen osaa tyydyttää miehen ja nauttii itsekin seksistä. Melkoista kaksinaismoralismia miehiltä väittää, että naisen pitäisi nauttia seksistä, mutta silti sitä ei saisi harrastaa. Parisuhteessa valitatte sitten pihtaamisesta, vaikka se johtuu täysin omista valinnoistanne. Eikö miehet osaa päättää, että haluavatko he seksiä vai eivät?
Ne haluaa seksiä himokkaan, halukkaan ja taitavan neitsyen kanssa eivätkä itse tajua paradoksia.
No naiset luulee että kokenut mies on neuvottu taitavaksi vaikka naiset ei puhu surkeasta seksistä miehelle sanaakaan vaan jättävät miehen räpeltämään seuraavan naisen kanssa.
No jos on ollut se 15 kumppania koko seksuaalisen elämän aikana, niin siinähän on aika harvakseltaan saanut. Pakko kai sitä joskus on läheisyyttä jostain saada.
Ei ole normaalia. Olen samanikäinen 32 ja kumppaneita tasan 0.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ollut se 15 kumppania koko seksuaalisen elämän aikana, niin siinähän on aika harvakseltaan saanut. Pakko kai sitä joskus on läheisyyttä jostain saada.
Miksei läheisyys voi olla halailua ja käsi kädessä kävelyä, miksi aina seksiä?
Miksi seksistä tulisi parisuhteen ulkopuolella jotakin likaista inhimillisen tarpeen sijaan?
Jos lasketaan että vaimosi on saanut ekan kerran vaikka 17-vuotiaana eikä ole ollut suhteessa näiden vuosien aikana, 15 kumppania jaettuna 15 vuodella on yksi kumppani per vuosi.
Minusta todella vähän. Seksiä kerran vuodessa, kuulostaa surulliselta.
Mitä väliä sillä on? Tuo on mielestäni todella vähän ottaen huomioon, että hän on koko ikänsä ollut sinkku ja tykkää bilettää. Jos käy joka viikonloppu ulkona, luulisi partnereita helposti olevan 15 pelkästään vuoden aikana.
Itse tapasin avomieheni 32-vuotiaana ja minulla oli ollut noin 60 partneria: osan kanssa seurustelin, osa oli lyhyitä ja hiukan pidempiäkin tapailusuhteita, ja toki joukkoon mahtui myös yhden yön juttuja. Miehelläni on puolestaan ollut noin 15 partneria, koska hän ei ole liiemmin välittänyt irtosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei läheisyys voi olla halailua ja käsi kädessä kävelyä, miksi aina seksiä?
Minäkin olen mieheni kanssa halaillut monen vuoden ajan, mutta mies ei halua kävellä käsi kädessä. Seksiä meillä ei ole vaikka mies välillä siitä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös taitava ja aktiivinen sängyssä, joten eiköhän mies ole ihan saamapuolella. Eikä hänkään mikään Neitsyt sulho ollut.
Käytetty mikä käytetty
Aivan, miehille sopiva kumppani on nainen, joka ei ole seksiä harrastanut eikä harrasta, koska ei pidä siitä.
Sitten kun saatte lapsia niin on se kivaa, kun olet nainut lapsen kavereiden isien kanssa ja ihmiset juoruaa, kyllä meilläkin päin tiedetään kenellä kaupan myyjällä on herpes.
Millä ihmeen tuppukylällä sinä asut, kun kaikki tuntee kaikki ja kylällä on vain yksi kauppa? Elokuvassa Syvä joki taitaa olla sinun sukusi.
Asun pienessä kaupungissa jossa 100 000 asukasta. Yksi mies kertoi saaneensa herpeksen tältä naiselta ja juttu levisi. Ei miehet tuollaisesta ole hiljaa.
Miehet nyt puhuu niin paljon paskaa, että ei kannata uskoa. Totuus taitaa olla se, että mies sai naiselta pakit ja siksi pisti valheen liikkeelle. Juoru-ukot sitten levittää juttua eteenpäin.
Ei, hän itse asiassa näytti vehkeensä yhdelle kaverilleni, kun oli saanut taudin ja heidät myös nähtiin tätä ennen yhdessä, koska tekivät temppunsa pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naisille herkkä paikka oma seksikumppanien määrä. Osu ja upposi.
Ei ollenkaan. Minua lähinnä naurattaa nämä öyhöyh-miehet. Ihan sama mitä meuhkaatte, meillä naisilla on silti jotain, mitä te haluatte enemmän kuin mitä teillä itsellänne on tarjottavana :D
Pätee meihin betoihin, mutta ei alfoihin.
Pätee ihan kaikkiin heteromiehiin.
Muistatko milloin muutuit miehille näkymättömäksi?
Siinä vaiheessa sinussa ei ollut kiinnostavaa enää edes pillu.
Vielä odotellaan, ikä nyt 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naisille herkkä paikka oma seksikumppanien määrä. Osu ja upposi.
Ei ollenkaan. Minua lähinnä naurattaa nämä öyhöyh-miehet. Ihan sama mitä meuhkaatte, meillä naisilla on silti jotain, mitä te haluatte enemmän kuin mitä teillä itsellänne on tarjottavana :D
Pätee meihin betoihin, mutta ei alfoihin.
Pätee ihan kaikkiin heteromiehiin.
Muistatko milloin muutuit miehille näkymättömäksi?
Siinä vaiheessa sinussa ei ollut kiinnostavaa enää edes pillu.
Ei ole vielä tapahtunut, lupaan raportoida kun niin käy. En usko että se on mitenkään kamala hetki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllä lapset ja lapsen kaverit tietävät tästä herpeksestä ja että äiti on ollut jakorasia, ihmiset juoruaa.
Ja se sama herpes on levinnyt lasten isille ja siitä eteenpäin heidän vaimoilleen.
Siksi ei kannata ottaa kumppania, jolla on ollut monta.
Sekö ei ole vaihtoehto, että miehet pitäisi munansa housuissaan?
Niin, ehkä pitäisi vähän enemmän miettiä kenen kanssa touhuaa eikä ottaa ketä tahansa tuntematonta tinderistä.
Siinä voi käydä niin, että kun haluaa jonkun naisen kanssa naimisiin niin nuo aiemmat touhut pilaa koko jutun.
Alkoiko taas lapsettaa? Tottakai jokainen nainen ihan itse päättää, haluaako kysellä yksityiskohtaisesti miehen matkailuhistoriaa ja jos matkat ovat usein suuntautuneet tiettyihin kohteisiin, niin voi joko kysyä suoraan, miksi, tai vetää siitä johtopäätöksensä.
Tiedän oman puolisoni matkustelleen jossain päin Indonesiaa mutta ei tietääkseni ole käynyt Thaimaassa. Neuvostoliitossa on sen sijaan työskennellyt aikoinaan vuosia. Siellä on varmasti ollut tarjolla monenlaisia edustustilaisuuksia ja huomiota paikallisilta naisilta muutenkin. En ole kysellyt yksityiskohtia.