Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Vierailija
22.04.2021 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.

Kommentit (525)

Vierailija
141/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun te vapaamieliset naiset nyt tunnutte olevan vakaasti sitä mieltä ettei kumppaneiden määrä ole merkittävä tieto niin miksi salaatte asian kumppaniltanne?

Kertokaa rohkeasti ja ylpeästi niin saatte vastauksen myös tuohon toivomaanne merkittävyysasiaan. Ei se sen kummempaa vaadi.

Turhaa te muutoin jankkaatte sillä se on vain itsepetosta. Kyllä asia on merkityksellinen MIEHILLE jos ei ole beta ja aikomus on viedä suhdetta vakavaksi, jopa kohti perhe-elämää.

Minulla on elämäni aikana ollut vain yksi seksikumppani, tämä nykyinen mies. Jos jostain syystä meidän parisuhde loppuu ja löydän uuden miehen, kerron kyllä hänelle, että minulla on ollut yksi pitkä parisuhde. Sitä en kerro, kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. Joku kaltaisesi jossain vaiheessa juoruaa kavereilleen asiasta eikä se heille kuulu.

Miksi kuvittelet että minua kiinnostaisi kiviäkään muiden kuin itseni ja puolisoni asiat?

Olen täällä puhtaasti kirjoittamassa teille naisille sen todellisen miehen perspektiivistä. En pyri ketään loukkaamaan mutta nämä asiat itsessään ovat sellaisia että voivat realistisuudellaan loukata. Miehenä minulla on oikeus korjata harhaluuloja miehistä.

Keneltä sinä olet nuo valtuudet saanut? Kaikilta muilta maailman miehiltä, koska he ajattelevat juuri samoin kuin sinä? Suuret on harhaluulot sinullakin.

Olen mies joten kyllä. Tiedän paremmin miesten ajatusmaailmasta kuin te naiset, vaikka toisin haluattekin kuvitella. Olen assosioinut muiden miesten kanssa läpi koko elämäni. Ei teillä naisilla ole kovinkaan syvällistä käsitystä millaista kanssakäyminen miesten kesken on. Ja kyllä, näissä asioissa miehet ajattelevat pääsääntöisesti erittäin yhtenevästi harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ei minua haittaa vaikka olet eri mieltä. Olet kuitenkin valitettavasti hakoteilla jos kuvittelet ettei naisen seksikokemusten määrällä ole miehelle väliä.

Ahaa, sinulta siis voi kysyä ihan mitä tahansa miehiin liittyvää, kun sinulla on vastaus kaikkeen. Kerro sitten, miksi oma mies ei ikinä laita mitään leipäpussia, juustoa tai kinkkuleikepakkausta kunnolla kiinni vaan ne aina kuivaa. Minua ärsyttää, kun ruokaa menee paljon hukkaan tuon takia. Mikä tuohon on syynä ja mitä sille voi tehdä?

Miehesi on yksinkertaisesti asian suhteen välinpitämätön. Häntä ei häiritse euro pari sinne tänne. Jos olet asiasta nakuttanut, hän on varmaan välinpitämätön myös sinun suhteesi, ehkä jopa tahallisesti.

Siinä sen taas näkee, miten irtosuhteilevia naisia kunnioitetaan :(

Vierailija
142/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun te vapaamieliset naiset nyt tunnutte olevan vakaasti sitä mieltä ettei kumppaneiden määrä ole merkittävä tieto niin miksi salaatte asian kumppaniltanne?

Kertokaa rohkeasti ja ylpeästi niin saatte vastauksen myös tuohon toivomaanne merkittävyysasiaan. Ei se sen kummempaa vaadi.

Turhaa te muutoin jankkaatte sillä se on vain itsepetosta. Kyllä asia on merkityksellinen MIEHILLE jos ei ole beta ja aikomus on viedä suhdetta vakavaksi, jopa kohti perhe-elämää.

Miksi nämä keskustelut menevät aina tälle samalle uralle?

Puolisoni teki jo suhteemme alussa selväksi, että hänen mielestään myös parisuhteessa on yksityisyyden suoja. Ei viitannut vain tai pelkästään menneisiin parisuhde- ja seksikokemuksiin vaan laajemminkin siihen, että on oikeus omiin asioihin. Hän myös tietää erinomaisen hyvin, että olen elämässäni ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja ymmärtää ihan varmasti, etten ole elänyt selibaatissa.

Minkä ihmeen takia minä menisin avautumaan hänelle asiasta, mistä hän on selkeästi ilmaissut että EI ole kiinnostunut?

Jokainen, jolle asialla on merkitystä, osaa varmasti ihan itse kysyä siitä.

Minäpä miehenä kerron. Miehellesi asialla on merkitystä, todennäköisesti enemmän vielä kuin miehellä joka kysyisi heti aluksi suoraan. se on se syy miksi ei kysy asiasta. Hän selkeästi välittää sinusta, pitää sinua varsinaisena supersaaliina ja haluaa suhteenne syvenevä tiedostaen että tietyn määrän ylimentäessä se olisi suhteelle tuhoisa isku.

Miksi näin päättelet? Oletteko te miehet mielestäsi kaikki samanlaisia?

Eri

Ei se ole mielipiteeni. Asia valitettavasti pohjimmiltaan on näin. Luuletko että tuo lehdissä pyöritelty tempparimies joka kuskaili puolisoaan seksivisiiteille, teki sitä ihan itse omaehtoisesti haluten. Ja että hän on asiasta voimaantunut kun tätä nyt vielä julkisuudessa revitellään ja naisensa ylpeilee vieläpä katutiilirakoon polkemallaan ilolla. Kumma että erosivat, eikö.

Tämä voimaamtuminen tässä asiassa on kaikilla tavoin väärin. Naiset kuvittelevat ymmärtävänsä miehiä mutta eivät he täysin ymmärrä. Eikä ymmärrys mene tietysti täysin toisinkaan päin.

Mutta tämä käsitys että miehet lentelevät kukasta kukkaan koska sellaisia he nyt vaan ovat on totaalisen vääristynyt ja siksi se perusteluna naiselle lentää mehiläisessä mehiläiseen on tuhoon tuomittu. Tähän yksinkertaisin syy on se että nainen on seksin gatekeeper... vaikka osa ei pitäisi porttia lainkaan suljettuna niin se ei muuta asetelmaa.

Tempparimies? Sinä puhut tempparimiehestä, minä ihan tavallisesta keski-ikäisestä suomalaismiehestä, joka ei edes tietäisi, mikä on Tempparit.

Älä ihan oikeasti esiinny suomalaisten miesten äänitorvena, jos otat maailmankuvasi temppareista ja elämänkokemustakin taitaa olla niukanlaisesti.

eri

Keski-ikää lähestyn itsekin ja tempparimiehestä luin iltapäivälehdistä, kuten varmaan miehesikin on lukenut jo. Oletuksesi meni siis yhtä pahasti metsään kuin naisilla oletukset miehistä nyt tuppaa menemään. Hyvinkin olen juuri tavallinen mies.

Mieheni ei lue iltapäivälehtiä. Eikä katso tosi-tv ohjelmia. Mutta elä kaikin mokomin maailmankuvasi kanssa ja tule onnelliseksi. Älä silti tule puhumaan muiden miesten puolesta.

Kyllä tulen sillä harva on puhumassa miesten edustajana naisille totuuden heidän buustausketjuissa joissa naiset luovat vääristyneitä käsitteitä vastakkaisesta sukupuolesta. Sinulla on aivan yhtäläinen oikeus omiin näkemyksiisi.

Mielenkiintoisia näkemyksiä.

Minua on kärsivällisesti jaksanut yrittää yksi mies jo todella kauan, onkohan osasyy siihen että olen neitsyt?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni teki jo suhteemme alussa selväksi, että hänen mielestään myös parisuhteessa on yksityisyyden suoja. Ei viitannut vain tai pelkästään menneisiin parisuhde- ja seksikokemuksiin vaan laajemminkin siihen, että on oikeus omiin asioihin. Hän myös tietää erinomaisen hyvin, että olen elämässäni ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja ymmärtää ihan varmasti, etten ole elänyt selibaatissa.

Minkä ihmeen takia minä menisin avautumaan hänelle asiasta, mistä hän on selkeästi ilmaissut että EI ole kiinnostunut?

Minäpä miehenä kerron. Miehellesi asialla on merkitystä, todennäköisesti enemmän vielä kuin miehellä joka kysyisi heti aluksi suoraan. se on se syy miksi ei kysy asiasta. Hän selkeästi välittää sinusta, pitää sinua varsinaisena supersaaliina ja haluaa suhteenne syvenevä tiedostaen että tietyn määrän ylimentäessä se olisi suhteelle tuhoisa isku.

Eri

Ei se ole mielipiteeni. Asia valitettavasti pohjimmiltaan on näin. Luuletko että tuo lehdissä pyöritelty tempparimies joka kuskaili puolisoaan seksivisiiteille, teki sitä ihan itse omaehtoisesti haluten. Ja että hän on asiasta voimaantunut kun tätä nyt vielä julkisuudessa revitellään ja naisensa ylpeilee vieläpä katutiilirakoon polkemallaan ilolla. Kumma että erosivat, eikö.

Tämä voimaamtuminen tässä asiassa on kaikilla tavoin väärin. Naiset kuvittelevat ymmärtävänsä miehiä mutta eivät he täysin ymmärrä. Eikä ymmärrys mene tietysti täysin toisinkaan päin.

Mutta tämä käsitys että miehet lentelevät kukasta kukkaan koska sellaisia he nyt vaan ovat on totaalisen vääristynyt ja siksi se perusteluna naiselle lentää mehiläisessä mehiläiseen on tuhoon tuomittu. Tähän yksinkertaisin syy on se että nainen on seksin gatekeeper... vaikka osa ei pitäisi porttia lainkaan suljettuna niin se ei muuta asetelmaa.

Tempparimies? Sinä puhut tempparimiehestä, minä ihan tavallisesta keski-ikäisestä suomalaismiehestä, joka ei edes tietäisi, mikä on Tempparit.

Älä ihan oikeasti esiinny suomalaisten miesten äänitorvena, jos otat maailmankuvasi temppareista ja elämänkokemustakin taitaa olla niukanlaisesti.

eri

Keski-ikää lähestyn itsekin ja tempparimiehestä luin iltapäivälehdistä, kuten varmaan miehesikin on lukenut jo. Oletuksesi meni siis yhtä pahasti metsään kuin naisilla oletukset miehistä nyt tuppaa menemään. Hyvinkin olen juuri tavallinen mies.

Mieheni ei lue iltapäivälehtiä. Eikä katso tosi-tv ohjelmia. Mutta elä kaikin mokomin maailmankuvasi kanssa ja tule onnelliseksi. Älä silti tule puhumaan muiden miesten puolesta.

Kyllä tulen sillä harva on puhumassa miesten edustajana naisille totuuden heidän buustausketjuissa joissa naiset luovat vääristyneitä käsitteitä vastakkaisesta sukupuolesta. Sinulla on aivan yhtäläinen oikeus omiin näkemyksiisi.

Kerropa nyt sitten miten olet omassa parisuhteessasi keskustellut asiasta?

Vierailija
144/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elämäni aikana ollut vain yksi seksikumppani, tämä nykyinen mies. Jos jostain syystä meidän parisuhde loppuu ja löydän uuden miehen, kerron kyllä hänelle, että minulla on ollut yksi pitkä parisuhde. Sitä en kerro, kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. Joku kaltaisesi jossain vaiheessa juoruaa kavereilleen asiasta eikä se heille kuulu.

Miksi kuvittelet että minua kiinnostaisi kiviäkään muiden kuin itseni ja puolisoni asiat?

Olen täällä puhtaasti kirjoittamassa teille naisille sen todellisen miehen perspektiivistä. En pyri ketään loukkaamaan mutta nämä asiat itsessään ovat sellaisia että voivat realistisuudellaan loukata. Miehenä minulla on oikeus korjata harhaluuloja miehistä.

Keneltä sinä olet nuo valtuudet saanut? Kaikilta muilta maailman miehiltä, koska he ajattelevat juuri samoin kuin sinä? Suuret on harhaluulot sinullakin.

Olen mies joten kyllä. Tiedän paremmin miesten ajatusmaailmasta kuin te naiset, vaikka toisin haluattekin kuvitella. Olen assosioinut muiden miesten kanssa läpi koko elämäni. Ei teillä naisilla ole kovinkaan syvällistä käsitystä millaista kanssakäyminen miesten kesken on. Ja kyllä, näissä asioissa miehet ajattelevat pääsääntöisesti erittäin yhtenevästi harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ei minua haittaa vaikka olet eri mieltä. Olet kuitenkin valitettavasti hakoteilla jos kuvittelet ettei naisen seksikokemusten määrällä ole miehelle väliä.

Ahaa, sinulta siis voi kysyä ihan mitä tahansa miehiin liittyvää, kun sinulla on vastaus kaikkeen. Kerro sitten, miksi oma mies ei ikinä laita mitään leipäpussia, juustoa tai kinkkuleikepakkausta kunnolla kiinni vaan ne aina kuivaa. Minua ärsyttää, kun ruokaa menee paljon hukkaan tuon takia. Mikä tuohon on syynä ja mitä sille voi tehdä?

Miehesi on yksinkertaisesti asian suhteen välinpitämätön. Häntä ei häiritse euro pari sinne tänne. Jos olet asiasta nakuttanut, hän on varmaan välinpitämätön myös sinun suhteesi, ehkä jopa tahallisesti.

Mitä asialle voin tehdä? Onko ero ainoa vaihtoehto? Vai kiellänkö miestä koskemasta minun elintarvikkeisiin? Vai perinkö mieheltä hukkaan menneiden elintarvikkeiden hinnan?

Vierailija
145/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

eri

Minua on kärsivällisesti jaksanut yrittää yksi mies jo todella kauan, onkohan osasyy siihen että olen neitsyt?

Eri

Ehdottomasti hankit miehelle lähestymiskiellon, se on vain sen yhden perässä. Kelvoton tapaus.

eri

Vierailija
146/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerran sinkkuna ollut, niin ihan normaalia. Sehän on n. yksi vuodessa, jos on aloittanut sukupuolielämän vaikka 18-vuotiaana.

Niin tuohan voi olla 15 kertaa seksiä koko elämän ajan eli todella vähän. Parisuhteessa tuo määrä voi mennä jo parissa viikossa. Ilman seksiäkö olisi pitänyt elää, jos miehet eivät halua sitoutua?

Vierailija
147/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

eri

Eri

Yksi syy mitä todennäköisemmin. Teitpä mitä tahansa, älä ainakaan hurahda fiministien seksivoimaantumistuhokierteeseen. Ei se neitsyys miehille mikään elinehto ole mutta tuo jo mainittu +200 alkaa todella laajasti olemaan. Pidä terve käsityksesi ja tulet todella paljon suuremmalla varmuudella saavuttamaan kestävän parisuhteen sikäli jos sellaista itsellesi haluat.

Vierailija
148/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19v ja minulla on jo 32 seksikumppania ollut. 15 on ihan kauhean pieni luku nykyaikana.

Vierailija
149/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain yhden miehen kanssa ja jos tulisi ero niin olisin yksin ja yksi syy siihen on, että miehillä on nykypäivänä valtavat määrät kumppaneita. Eli en haluaisi uutta miestä.

Vierailija
150/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Tuolta voit ihan itse tutustua tilastoihin.

"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."

"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."

Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.

Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.

Vierailija
151/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19v ja minulla on jo 32 seksikumppania ollut. 15 on ihan kauhean pieni luku nykyaikana.

Sitä tautien määrää nykypäivänä.

Vierailija
152/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoo tollasia. Koska tulos on tämä. Sanoo vaan , ettei niitä monta oo

Vierailija
153/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain 1 mies ja olen hänen kanssaan yhä edelleen.

Hieno juttu, että olet niin täydellinen ihminen, että olet löytänyt heti ensimmäisellä kerralla elämiesi miehen, joka ei petä, ryyppää tai hakkaa ja tyydyttää myös sinut seksissä. Useimmat eivät kuitenkaan löydä, koska näitä miehiä on vain aniharva. Mitään kruunua et tule saamaan, jos elät huonon miehen kanssa koko elämäsi.

Vierailija
154/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 32-vuotias olisi siihen mennessä harrastanut seksiä esim vain 0-2 kertaa, niin olisi lähes aseksuaali tai hyvin estynyt. Mustasukkaiselle tai epävarmalle miehelle tämä saattaisi olla mieluisampi vaihtoehto, mutta sitten pitää hyväksyä se aseksuaalisuus tai estyneisyys.

Nyt puhutaan kumppaneista, ei kerroista.

Vierailija
155/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä asialle voin tehdä? Onko ero ainoa vaihtoehto? Vai kiellänkö miestä koskemasta minun elintarvikkeisiin? Vai perinkö mieheltä hukkaan menneiden elintarvikkeiden hinnan?"

Sanot että mikäli arvostaa sinua, vastaisuudessa kuuntelee eikä (puoli)tahallisesti pilaa elintarvikkeitasi ja että olisi vähintäänkin reilua että tämän tapahtuessa käy ostamassa kaupasta tilalle uudet. Voisi muutoinkin ostaa elintarvikkeita teille molemmille, kun kirjoituksesi mukaan sinunkin elintarvikkeita kuluttaa.

Jos kaikki tulee ilmaiseksi, mitään on vaikea arvostaa. Koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
156/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tautien määrää nykypäivänä.

Yli 40000 huostaanottoa vuosittain kun nämä irtosuhteilevat päättävätkin haluta lapsia.

Vierailija
157/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain 1 mies ja olen hänen kanssaan yhä edelleen.

Hieno juttu, että olet niin täydellinen ihminen, että olet löytänyt heti ensimmäisellä kerralla elämiesi miehen, joka ei petä, ryyppää tai hakkaa ja tyydyttää myös sinut seksissä. Useimmat eivät kuitenkaan löydä, koska näitä miehiä on vain aniharva. Mitään kruunua et tule saamaan, jos elät huonon miehen kanssa koko elämäsi.

No, miehelläni on kyllä nuo ominaisuudet, ei petä, ei juo, ja on hyvä siinä yhdessä asiassa.

Vierailija
158/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruunujen tavoittelu on prinssien ja prinsessojen hommaa, jotka taas ovat Disney fantasiaa. Oikeassa elämässä prinssit ja prinsessat valittiin kuninkaiden ja kuningattarien toimesta. Mutta se lienee jo nykyaikana liian hurja asia edes keskustelun aiheeksi.

Vierailija
159/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon panomiehen tulkinta asiasta: vaimoni täytyi panna 15 miestä ennen kuin löysi kaltaiseni kunnon panomiehen.

Säälittävän betacuckin tulkinta: vaimollani on ollut 15 miestä ja kaikki parempia sängyssä kuin minä.

Tää oli paras.

Vierailija
160/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei määrällä ole väliä, vaan sillä onko ollut ulkomaalaisen tai mustan miehen kanssa.

Kyllä rasisti on kaikkein pahin turn off. Monoa välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi