Vaimoni entiset
Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paljon, jos alottaa seukkaamaan 17v iässä niin on kumppani vaihtunut vuosittain.
Tämä. Itse olen pari vuotta vanhempi mies ja oma luku on kolminumeroinen, joiden kanssa olen maannut. Varsinkin interrailatessa aikoinaan tuli maattua kymmeniä eri maiden naisia.
Siinäpä hienoa miehen logiikkaa. Naisella on ollut yksi seksikumppani vuodessa, niin sinusta samanarvoista on se, että itse olet pannut 30 päivän aikana kymmeniä eri naisia. Ja mitenkäs sinä olet ulkomaalaisten naisten kanssa irtoseksiä harrastanut, nehän on siellä kuulemma niin siveitä suominaisiin verrattuna?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tästäkin keskustelusta huomaa, kuinka naisten moraali ja tavara on löystynyt.
Kaikki kelpaavat. Ja kimppakivaa opettavat jo tyttärilleen.
Puhu vaan miesten moraalista, sitä ei ikinä ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotuolltkut naiset jakaa hetken mielijohteesta tuntematta kunnolla koska ovat tunteella vietäviä ja tyhmiä. Itsetunto sinne päin ja kiksit vastapuolen himohuomiosta. Sitten kun seksistä ei kehity tuttavuuden kanssa vakavampaa uhriudutaan/ laitetaan paha kiertämään. Toki kaikki ei yhtä kevyin askelin aikuisten leikkikentällä
Seksistä pitäminen ja sen harrastaminen ei tarkoita hetken mielijohteesta "jakamista", naisenkaan kohdalla.
Tuollainen nainen jakoi tutulleni kla mydian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paljon, jos alottaa seukkaamaan 17v iässä niin on kumppani vaihtunut vuosittain.
Tämä. Itse olen pari vuotta vanhempi mies ja oma luku on kolminumeroinen, joiden kanssa olen maannut. Varsinkin interrailatessa aikoinaan tuli maattua kymmeniä eri maiden naisia.
Sori nyt vaan, mutta nuo kolminumeroiset luvut kertovat ihan oikeasti jostain pahasta psyykkisestä viasta.
Ei kukaan normaali mies tuollaisia lukuja hanki.
Ja itsellänikin on "korkeat" luvut, mutta joku raja. Hyi s**tana.
Mulla oli kerran yks vakipano( mies) , joka sano myöhemmin että olin sen pano nro 200..... Olisinpa tiennyt tämän aiemmin :D hyi helv
Kuka ihme noita kumppaneita laskee!
Kannannaisikohan keskittyä johonkin älylliseen asiaan tuollaisen typerän vatvomisen sijaan. Mitä ihmeen merkitystä tuolla on mihinkään? Ei se mennyt siitä muuksi muutu, joten sen pyörittelykin on ihan älytöntä.
Sitä paitsi jos on 32-vuotias, elänyt sinkkuna koko elämänsä ja vain 15 kumppania, joku tuossa ei ihan mätsää. Mutta silti se on ihan yhdentekevää.
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.
Onko niin ettei sinua yhtään haittaa miesten vastaava voimaantuminen ja lukuisat seksijumppanit?
Haittaa. Kuka muka on väittäny, et ei haittais?
Miten ihmeessä sinua voi minun seksikumppanini haitata?
Ei se kuulu eikä näy sinulle lainkaan, kuinka monen naisen kanssa olen seksiä harrastanut.
M37
Minua häiritsee eniten se, mistä sinä tiedät avovaimosi entisten kumppanien määrän (seksikumppanit ilmeisesti)? Oletko tentannut sitä häneltä? Sellainen yleensä kertoo kysyjän huonosta itsetunnosta ja niinkuin näkyy, sinäkin nyt vatvot sitten asiaa jatkuvasti.
Entisten kumppanien määristä kertominen ei kuulu uuteen parisuhteeseen. Se mitä tekee parisuhteen aikana on paljon olennaisempaa.
Mikä asiassa tarkalleen häiritsee?
En osaa sanoa mikä on normaalia. Jotkut haluavat seksiä vain parisuhteessa, jotkut tykkäävät myös yhden illan jutuista ym.
Mutta jos ajatellaan, että nainen on 32 eikä ole koskaan seurustellut aiemmin niin siinä on ollut aikuisena 14 vuotta yksin. Mielestäni on ihan normaalia kaivata läheisyyttä ja kosketusta. Ja jos parisuhdetta ei ole niin silloin sitä voi hakea muualta.
En ole harrastanut yhden illan juttuja tms., mutta muistan kuinka paljon välillä kaipasi läheisyyttä, kun olin sinkkuna pari vuotta eron jälkeen. Itselläni läheisyydenkaipuu tuntui melkein kipuna. Ei läheisyys ole vain parisuhteellisten oikeus ja muut kärsikööt. Oli oma valintani, etten silloin hakenut kevyempää seuraa, mutta olen aika varma, että jos sinkkuus olisi jatkunut vielä paljon pidempään niin varmasti jossain kohtaa olisin sitä hakenut.
On epänormaalia vaihdella tietoja nyksän kanssa omien sinkkuaikojen sänkykykumppaneiden määrästä.
Ei pääsisi minulla jatkoon.
Naisena hävettäisi tuollainen määrä seksikunppaneita. Toivottavasti omat poikani eivät päädy suhteeseen sellaisten kanssa. "Älä ter horosta vaimoo" sanotaan laulussakin
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mikä on normaalia. Jotkut haluavat seksiä vain parisuhteessa, jotkut tykkäävät myös yhden illan jutuista ym.
Mutta jos ajatellaan, että nainen on 32 eikä ole koskaan seurustellut aiemmin niin siinä on ollut aikuisena 14 vuotta yksin. Mielestäni on ihan normaalia kaivata läheisyyttä ja kosketusta. Ja jos parisuhdetta ei ole niin silloin sitä voi hakea muualta.
En ole harrastanut yhden illan juttuja tms., mutta muistan kuinka paljon välillä kaipasi läheisyyttä, kun olin sinkkuna pari vuotta eron jälkeen. Itselläni läheisyydenkaipuu tuntui melkein kipuna. Ei läheisyys ole vain parisuhteellisten oikeus ja muut kärsikööt. Oli oma valintani, etten silloin hakenut kevyempää seuraa, mutta olen aika varma, että jos sinkkuus olisi jatkunut vielä paljon pidempään niin varmasti jossain kohtaa olisin sitä hakenut.
Eli olisit käyttänyt irtoseksiä läheisyydenkaipuun helpottamiseen, eli juuri väärästä syystä. Yleistä naisilla, miehillä taas egobuustaus ajaa irtoseksiin.
Päänuppi kuntoon ennen seksin harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella pieni luku tuohon ikään mennessä.
Jaa. Mulla onkin NELJÄ.
T: 23 -vuotiaasta parisuhteessa ollut neljävitonen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta nuo kolminumeroiset luvut kertovat ihan oikeasti jostain pahasta psyykkisestä viasta.
Ei kukaan normaali mies tuollaisia lukuja hanki.
Ja itsellänikin on "korkeat" luvut, mutta joku raja. Hyi s**tana.
Mulla oli kerran yks vakipano( mies) , joka sano myöhemmin että olin sen pano nro 200..... Olisinpa tiennyt tämän aiemmin :D hyi helv
No, te hölmöt menette aina tähän. Joka pitäjästä löytyy pari sellaista kundia, jotka ovat huippusuosittuja (kännissä). Ja sitten soitellaan klamydiaterveisiä tutuille. Tavallaan olette itse mahdollistajia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme noita kumppaneita laskee!
T: Menin sekaisin laskuissa jo baarijuoppovuosinani - Enkä itseasiassa edes muista useimpia kokemuksiani, koska olin niin sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Kannannaisikohan keskittyä johonkin älylliseen asiaan tuollaisen typerän vatvomisen sijaan. Mitä ihmeen merkitystä tuolla on mihinkään? Ei se mennyt siitä muuksi muutu, joten sen pyörittelykin on ihan älytöntä.
Sitä paitsi jos on 32-vuotias, elänyt sinkkuna koko elämänsä ja vain 15 kumppania, joku tuossa ei ihan mätsää. Mutta silti se on ihan yhdentekevää.
Toiset ihmiset keskittyvät harrastuksiin ja töihin, eivät satunnaisten tinder-hörhöjen n*ssimiseen...
Eli jos nainen on ollut 15 vuoden aikana 15 miehen kanssa ja jokaisen kanssa kerran. Sen värkki on jotenkin enemmän kulunut, kuin naisen, joka on ollut tuon 15v saman miehen kanssa ja ovat höylänneet sinä aikana vaikka 1500 kertaa? Eli 100 krt vuodessa, mikä ei ole edes paljon. Mahtavaa logiikkaa taas palstauleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit käyttänyt irtoseksiä läheisyydenkaipuun helpottamiseen, eli juuri väärästä syystä. Yleistä naisilla, miehillä taas egobuustaus ajaa irtoseksiin.
Päänuppi kuntoon ennen seksin harrastamista.
Miksiköhän sitä seksiä sitten pitäisi harrastaa? Ainakin itse näkisin että seksiä harrastetaan koska se on kivaa ja samalla voi nauttia läheisyydestä toisen kanssa (eli antaa itsekin sitä läheisyyttä). Mikä sinä olet määrittelemään mikä on oikea syy harrastaa seksiä?
Ja kuten varmaan huomasit niin en seksiä harrastanut yli kahteen vuoteen. Eli ihan ehdin laittaa itseni siihen kuntoon eron jäljiltä että pystyin seurustelemaan. Juuri siksi en mihinkään lähtenyt kun en ollut valmis eikä irtosuhteet ole minun juttuni. Se ei kuitenkaan poista tarvetta kosketukselle, joka on ihmisillä täysin inhimillinen tarve. Jos olisin mennyt vain tuo läheisyydenkaipuun takia sänkyyn niin enköhän olisi sen jo tehnyt. En koskaan olisi ottanut vain jotain tyyppiä.
Tällainen nainen jakoi tutulleni klamydian