Vaimoni entiset
Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Melkein parempi noin. Kun on elänyt villiä sinkuelämää, niin ei enää haikaile sen perään. Jos seurustelisit neitsyen kanssa niin jossain vaiheessa hän voisi alkaa miettiä, että minkähänlaista se seksi muiden kanssa on ja kaipaisi menetettyä nuoruutta. Tai sitten sinä ottaisit paineita seksistä, kun olisit eka.
Näinpä. Tästä syystä on myös järkevää nuorena alkoholisoitua ja jäädä koukkuun suonensisäisiin huumeisiin, ettei myöhemmin tee mieli, kun tietää, minkä menettää.
Vierailija kirjoitti:
Melkein parempi noin. Kun on elänyt villiä sinkuelämää, niin ei enää haikaile sen perään. Jos seurustelisit neitsyen kanssa niin jossain vaiheessa hän voisi alkaa miettiä, että minkähänlaista se seksi muiden kanssa on ja kaipaisi menetettyä nuoruutta. Tai sitten sinä ottaisit paineita seksistä, kun olisit eka.
Mitä villiä sinkkuelämää se on, jos kerran vuodessa on harrastanut seksiä? Normaalin parisuhteen alussa 15 seksikertaa tulee helposti täyteen viikossa.
Seurustelin kerran likan kanssa jolla oli ollut jotain 20 tyyppiä ennen minua. Olin kuulemma sängyssä kahden parhaan joukossa.
Kohtelin sitä kuin panonukkea, kai se sitten sai siitä kiksejä.
Otan osaa. Elämäsi tulee olemaan pitkä ja vaikea.
Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä tai -kelpoisia. Hetken on kiva leikkiä kotia, mutta pian se veri vetää maailmalle.
Miksi tästä aiheesta hermostutaan.
Itse en haluaisi ihmistä joka käyttää toisia ihmisiä kohteena, omiin haluihinsa, ei osaa sitoutua.
Mitä hyödyttää ihmistä, vaikka hänellä olisi "15" seksikumppania enen avioliittoaan, mutta olisi vahingoittanut sieluaan ja tulevan aviopuolisonsa sielua. Tämä on nykyajan suuri vahinko.
Tuo luku ei ole musta ihan kamala kun vertaa nykymenoon, jossa on coolia jakaa itseään ympäriinsä.
Mutta miksi ihmeessä se ympäriinsä nssiminen ja "kokemuksien" kerääminen on nykyään niin hienoa, että siihen oikein kannustetaan ja hieman siveellisempää pidetään tylsänä ja rajoittuneena?
Itsellä on nuoruudesta vain yksi irtoseksikokemus ja totesin, että ei ole mun juttu ja sen jälkeen olenkin harrastanut seksiä vain suhteessa. Miksi mä en saa olla rauhassa tälläinen ilman paheksuntaa? Mitä mä muka menetän jos olen tosi tyytyväinen näin?
Jos se on AP lle ongelma kannattaa lopettaa suhde. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Pitää löytää sellainen jolla samat arvot. Ilmeisesti joku Isis olisi tyyppiäsi. Siellä paljon neitsyitä, jos niitä halajat.
Veikkaan, että 15 per vuosi on oikeampi luku jos on viettänyt villiä sinkkuelämää, eikä sekään ole paljon, noin 1/kk
Niillä on varmaan kaikilla ollut isompi munakin.
Näistä ei koskaan pitäisi tehdä tällaista köydenvetokiistaa, jossa vain toinen puoli voi voittaa. Ei ole menettänyt mitään, jos on harrastanut seksiä 15 eri miehen kanssa. Ihan samalla tavalla voidaan ajatella, ettei ihminen ole menettänyt silloinkaan mitään, kun hän on harrastunut seksiä elämänsä aikana vain yhden ihmisen kanssa.
Ei ole oikeaa ja väärää tapaa toimia, kunhan tekeminen ei vahingoita itseä.
Olisiko parempi että kaikkien noiden kanssa olisi ollut seurustelusuhteessa, avoliitossa, avioliitossa ja ehkä muutama lapsi vielä?
Eihän tuo ole edes paljon, jos alottaa seukkaamaan 17v iässä niin on kumppani vaihtunut vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paljon, jos alottaa seukkaamaan 17v iässä niin on kumppani vaihtunut vuosittain.
Tämä. Itse olen pari vuotta vanhempi mies ja oma luku on kolminumeroinen, joiden kanssa olen maannut. Varsinkin interrailatessa aikoinaan tuli maattua kymmeniä eri maiden naisia.
En voi käsittää AP:n ongelmaa. En sitten millään. On todella surullista, että vaimo olisi jotenkin "vastuussa" mielipahasta, joka on hänelle aiheutunut vaimonsa tavasta ylläpitää seksuaaliterveyttään.
Vaimollani ja minulla oli todella vilkas seksimenneisyys ennen tapaamistamme. Ei ole tarvinnut kummankaan haikailla muiden perään ja seksielämä on todella monipuolista näin 20 aviovuoden jälkeenkin.
Sä olet kuitenkin ( luultavasti) pannut sitä enemmän kuin 15 kertaa .
Aikanaan exäni ja hänen miespuoliset kaverinsa päivittelivät kuinka exän nyxällä oli 11 aiempaa seksikumppania. Määrä heidän mukaan liikaa ja naisesta kiersi löysä alapää-keskustelut kun exäni puhui naisista turhankin suorasanaisesti
Ap on säälittävä luuseri.
En ole harrastanut seksiä yli kymmeneen vuoteen ja sitä ennenkin vain kahden kanssa, mutta olen satavarma, että tämäkin alkaisi kalvaa häntä.