Tanga- vai stringbikinit rannalle kesällä?
Kommentit (63)
Stringejä ajattelin itse pitää.
Joni 41v
Stringit on sama kuin olla perse paljaana. Sitten kun miehet alkaa näitä käyttää, voin itsekin harkita vastavuoroista paljastamista. Two way road.
Vierailija kirjoitti:
En aio tänäkään kesänä esitellä persettäni julkisesti.
Ihme mode! Sinulta hyväksyi tuon p-sanan, mutta minulta ei.
Muuten samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse villapiposta
Laitatko narun vai nepparit?
Vierailija kirjoitti:
Stringit on sama kuin olla perse paljaana. Sitten kun miehet alkaa näitä käyttää, voin itsekin harkita vastavuoroista paljastamista. Two way road.
Öy nöyyyyy. Näin kerran Haminan uimarannalla valkoisiin stringeihin pukeutuneen miehen. Ihan hetero taisi olla (mulla on hyvä gaydar). Ihmiset olivat joko tyrmistyneitä tai pidättelivät nauruaan kyn tämä biitsien adonis tepasteli ympäri hiekkarantaa. Mun verkkokalvot on vieläkin tulehtuneet. Eikä ne kyllä naisillakaan hyviltä näytä, paitsi jos olet huippumalli. Ja heilläkin photoshopattuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei helvetti niitä stringibikineitä! Käsittämätön muoti. Eikö se ole ihan sama olla sitten koko perse paljaana, jos sitä hanuria on pakko saada esitellä. Kyllä ei yksikään itseään kunnioittava FIKSU nainen sellaisia päälleen laita. Kyllä täytyy melko humioH olla. Kyllä ne ukot kyylää ihan tarpeeksi jo vaikka on uimapuku päällä. Niin halvan näköistä tyrkkyä kulkea pakarat paljaina!2
Ai? Mun mielestä se on hyvän näköistä. Vaikka olen itsekin nainen.
Kuinka jaksat vetää herneen nenään tällaisesta asiasta?
Se on muodissa nyt, ja sitä paitsi mitä se sinulle kuuluu mitä muut vetävät päälleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin miksi ihmeessä luulet pystyväsi komentelemaan tässä ketjussa vieraita naisia? Ihan kuin sinun mielipiteesi merkitsisi mitään. Tää on tätä naisvihaa taas kerran.
Aion pukea stringi pikinit väärinpäin jotta pääsen esittelemään kamelinvarvastani.
Jos on hyvä kroppa, niin miksi ei voisi laittaa päällensä mitä vaan? Katkeransävyistä kommentointia,kertoo varmaan enemmänkin omasta kehonkuvasta ja muiden kadehtimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öy nöyyyyy. Näin kerran Haminan uimarannalla valkoisiin stringeihin pukeutuneen miehen. Ihan hetero taisi olla (mulla on hyvä gaydar). Ihmiset olivat joko tyrmistyneitä tai pidättelivät nauruaan kyn tämä biitsien adonis tepasteli ympäri hiekkarantaa. Mun verkkokalvot on vieläkin tulehtuneet. Eikä ne kyllä naisillakaan hyviltä näytä, paitsi jos olet huippumalli. Ja heilläkin photoshopattuna.
Olen kerran nähnyt stringit miehellä ja sekin oli telkkarissa.
Eppu Salmisella sarjassa Tahdon asia. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Näillä ketkä käyttää stringi bikineitä on ihan varmasti posliinit ja muutenkin karvat siistitty.
Ne on niin siistejä, että niillä on aivotkin sileämmät.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo rannat pysy suljettuina koko kesän koronan takia.
Joo tuulisella rannallahan se korona todellakin viihtyy monta sekuntia. XD
Vierailija kirjoitti:
Näillä ketkä käyttää stringi bikineitä on ihan varmasti posliinit ja muutenkin karvat siistitty.
En minä ainakaan mitään siisti.
T. Riitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tuoksua ihanalta nuo stringien narut kun aurinkoisen päivän hautuu herkku pakaroiden välissä.
Eiköhän stringien käyttäjät huolehdi hygieniastaan. Mummisten käyttäjien hygienia tässä enemmän mietityttää.
Stringien käyttäjät ovat usein niitä, jotka kuvittelevat, että karvojen ajelu korvaa peseytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin miksi ihmeessä luulet pystyväsi komentelemaan tässä ketjussa vieraita naisia? Ihan kuin sinun mielipiteesi merkitsisi mitään. Tää on tätä naisvihaa taas kerran.
Väärin luit, pirkko.
Lapsia täynnä oleville rannoille ei kyllä tarttis tulla perse paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tuoksua ihanalta nuo stringien narut kun aurinkoisen päivän hautuu herkku pakaroiden välissä.
Eiköhän stringien käyttäjät huolehdi hygieniastaan. Mummisten käyttäjien hygienia tässä enemmän mietityttää.
Kuka niitä nyt muutenkaan haistelee? Outo ajatus.
Pieni kangaspala genitaalisuojaksi. Kiinnitetään takana värilliseen tai ihonväriseen anustappiin ja edessä langoilla vyötärön ympäri menevään lankaa. Sopii mies-, trans- ja naisoletetuille.
Ei mulla ainakaan. Rehottaa reisille, mutta ei tartte kattoo, jos tekee pahaa.