Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanga- vai stringbikinit rannalle kesällä?

Vierailija
22.04.2021 |

Mitä bikineitä aiot käyttää kesällä 2021?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa pesu 60 asteessa, koska hygienia.

Vierailija
42/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tuoksua ihanalta nuo stringien narut kun aurinkoisen päivän hautuu herkku pakaroiden välissä.

Käytetyt ovat kovaa valuuttaa miesmaailmassa. Lienee syötäviäkin stringejä. Eiku tienaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on säälittävä tirkistelyä harrastava ukko. Ja vastaus kysymykseen: mummobikineitä! Laita ne stringit ja tangat kuule ihan itse

Vierailija
44/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tiheät karvapehkot geniksen ja anuksen päällä eivät kaipaa mitään naruja.  Eihän sellaisten läpi mitään näe. Ja ne voi tietysti aina värjätä sesongin muotiväreillä. Siitä vaan karvoja kasvattamaan kesäksi.

Vierailija
45/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mahdollisimma paljastavat auringonottoon. Ei toi ny oo mitää rakettitiedettä. :D

Vierailija
46/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on säälittävä tirkistelyä harrastava ukko. Ja vastaus kysymykseen: mummobikineitä! Laita ne stringit ja tangat kuule ihan itse

Ja nuoret naiset antavat vartalonsa auliisti ukkojen arvioinnin kohteiksi.

Miksi?

Vierailija
47/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin hervottomat korona-ajan perskarvat että ne kiertyisi sen narun ympärille ja jäisi jumiin. Oon kanssa huomannu, että stringit jalassa tuntuu niiku oisi kakka kokoajan housussa, koska se naru hankaa siellä. Tosi epämukavaa. Oonko yksin tämän huomion kanssa? :D

Vierailija
48/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nuoret naiset antavat vartalonsa auliisti ukkojen arvioinnin kohteiksi.

Miksi?

Alkeistietoa, rakas Watson. Monet nimenomaan  nauttivat itsensä esittelystä. Ja varsinkin vanhoille äijille: "Ettepäs saa enempää kuin vain katsella vanhat pierut - ähäkutti".

Vierailija
49/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sellaiset bikinit, joissa näyttää hyvältä ja on pientä seksikkyyttä. En ole rantaihmisiä enkä jaksa ottaa aurinkoa. Enkä tykkää patsastella johon tarkoitukseen Hietsut yms ovat. Että kun menen kesällä uimaan, niin jonnekin kivaan rauhalliseen paikkaan. Muutaman kerran varmaan tulen käymään. Kuten sanottua en ole vesi/rantaihmisiä. 

Tällainen että yritetään sheimata naisia konservatiiviseen tyyliin, en jaksa tällaista. Mitä nämä miehet tuovat minun elämään. Eivät mitään. 

Eivät mitään. Paitsi miinusta yritetään.

Vierailija
50/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮 pukuhuoneeseessa näin paskarannut eräällä naisella kun riisui ne pois ennen suihkua.

Kiihoittavan kuuloista 😋

Vierailija
51/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt uimahallissakin näitä sexyjä stringi peppuja.

Niin minäkin. Kyseessä taisi olla yläasteen liikunnantunti :(

Olikohan jännä tyttöjä kyseessä

Vierailija
52/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia täynnä oleville rannoille ei kyllä tarttis tulla perse paljaana.

Tuollahan niitä on pitkin puistojakin pakarat paljaana. Viime kesänä tuli paikallisen urheilukentän laidalle pari nuorta tyttöä stringeissään ottamaan aurinkoa. Oli siinä treenaajilla näkymät :/

Vierailija
53/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa itselleen stringien näköisen tatuoinnin, ei tarvitse muuta kuin kunnon karvaston seivauksen ja - Voila! Kukaan ei erota aidoista.

Vierailija
54/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voimaannun eniten stringeissä.

Vierailija
55/63 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮 pukuhuoneeseessa näin paskarannut eräällä naisella kun riisui ne pois ennen suihkua.

Olisko ollut  YO-lehden kakkatyttöjä?

Vierailija
56/63 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko googlettaa, että mitä eroa on tangoilla, stringeillä ja vieläpä thongeilla. Ilmeisesti stringit ovat eräs thongien alatyyppi, ja sitten on vielä erikseen tangat.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thong

Vierailija
57/63 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei helvetti niitä stringibikineitä! Käsittämätön muoti. Eikö se ole ihan sama olla sitten koko perse paljaana, jos sitä hanuria on pakko saada esitellä. Kyllä ei yksikään itseään kunnioittava FIKSU nainen sellaisia päälleen laita. Kyllä täytyy melko humioH olla. Kyllä ne ukot kyylää ihan tarpeeksi jo vaikka on uimapuku päällä. Niin halvan näköistä tyrkkyä kulkea pakarat paljaina!2

Ai? Mun mielestä se on hyvän näköistä. Vaikka olen itsekin nainen. 

Kuinka jaksat vetää herneen nenään tällaisesta asiasta?

Se on muodissa nyt, ja sitä paitsi mitä se sinulle kuuluu mitä muut vetävät päälleen?

Lisääpä vielä "hanki elämä", niin alkaa olla kaikki ylikuluneet kliseet kasassa kirjoittajalta, jonka sanavarastosta ei löydy mitään älykkäämpiä ja idearikkaampia itseilmaisutyökaluja 😄

Vierailija
58/63 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

String

Vierailija
59/63 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringillä mennään ja olen mies. Se on vain alusvaate. En anna naisille yhtään helpommin kuin pitäisin jotain pitkiä kalsareita uimarannalla.

Vierailija
60/63 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaa mitään vaatteita jos vaatteiden tarkoitus on paljastaa mahdollisimman paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi