Tapailumiehen osaamattomuus
Tapailen tosi mukavaa miestä, mutta tökkii se, että mies ei osaa mitään. Ei osaa siivota ym. ei tajua mitään käytännön asioista. Saan raivokohtauksia, kun mies on typerä. Sängyssä aivan loistava ja muutoin kiva. Jätänkö?
Kommentit (35)
En edes odota mitään henkevää keskustelua ym. mutta tuntuu, että mies ei seuraa yhtään uutisia ja on aivan pihalla kaikesta. Ehkä miehellä on tosiaan joku aivovamma yms. Oli onnettomuudessa vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on suuria puutteita, niin olet löytänyt tasoisesi kumppanin.
Minä olen mielestäni kohtuullisen hyvä melkein kaikessa. En mikään huippu oikein missään, mutta hallitsen elämän ja tulen toimeen. Niinkuin aikuisen ihmisen kuuluukin.
MInua kiehtoi miehessä alunperin fyysisyys ja voimakas seksuaalisuus. Minussa niitä ei ole, joten en tiedä, mitä mies oikein näkin minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielestäni kohtuullisen hyvä melkein kaikessa. En mikään huippu oikein missään, mutta hallitsen elämän ja tulen toimeen. Niinkuin aikuisen ihmisen kuuluukin.
MInua kiehtoi miehessä alunperin fyysisyys ja voimakas seksuaalisuus. Minussa niitä ei ole, joten en tiedä, mitä mies oikein näkin minussa.
Mies ilmeisesti ihailee tosi sporttisia tyttöjä, salilla muokattuja takamuksia yms. Minä en ole sellainen. Välillä meillä meni ihan kivasti, kun ollaan niin erilaisia. Mutta nyt kuilu tuntuu olevan liikaa.
Ap vika on sinussa ei miehessä. Kunnolla siivoaminen on täysin subjektiivinen käsite, ei voi tietää mitä se sinulle tarkoittaa jos et kerro.
Ehkä taustalla minua ärsyttää miehen puheet muista naisista. Selväksi on tullut, että tapailee muitakin. Minulle ei jää mitään muuta käteen tästä kuin hyvä seksi.
Hyvä seksi on enemmän kuin monilla muilla, ole iloinen siitä mitä sinulla on. Vai toivoitko kuitenkin hänestä kumppania?
Ei ehkä saa seksistä riittävää tyydytystä ja sitten ei kiinnosta sinun hommasi niin paljoa. Luulen että kyse on lopulta sinun seksitaidoista.
Se on panomies, eikä mikään siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Karmea provo taas pantu liikenteeseen.
Kiitos kun et käyttänyt ilmaisua "tulille".
No, sinkkuna teen kaiken yksin eikä ole ketään panemassakaan, että tossahan sentään hoituu edes toinen puoli, etenkin jos seksi on vielä hyvää ja sitä on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ap vika on sinussa ei miehessä. Kunnolla siivoaminen on täysin subjektiivinen käsite, ei voi tietää mitä se sinulle tarkoittaa jos et kerro.
No eikä ole subjektiivinen käsite :D t. Siivooja
Vierailija kirjoitti:
Ehkä taustalla minua ärsyttää miehen puheet muista naisista. Selväksi on tullut, että tapailee muitakin. Minulle ei jää mitään muuta käteen tästä kuin hyvä seksi.
No, jos miehellä on valinnanvarana siivota sun luona tai nikkaroida terassia tai paneskella jotain toista smuidua niin kumman ajanvietteen luulet sen valitsevan?
Jos jo tapailuvaiheessa noin kovasti tympii, ei ehkä ole oikea ihminen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aikuisen ihmisen ei kuulu saada raivareita. Mä jättäisin raivareita saavan miehen heti vaikka osaisi kaiken ja olisi hyvä sängyssä. Raivarit on pahin turnoff mitä kuvitella voi.