Onko tuo Saarikko nyt niin hyvä puheenjohtaja että kannatti vaihtaa Kulmuni siihen
Hirmuinen hypetys oli av:lla käynnissä pitkään, mutta ainakaan ei vaikuta siltä että mikään olisi muuttunut?
Kommentit (25)
No Kulmuni ei ainakaan ollut hyvä. Saarikosta en osaa vielä sanoa.
Katri Kulmuni oli kovempi mimmi!! Uskalsi myöntää virheensä ja tuskin Main haluaa olla hänen kaveri.
Vihollisen vihollinen on minun kaveri
Vierailija kirjoitti:
Olihan Katri parempi, olihan?
Kyllä. Ei kahta sanaa.
Kulmuni erosi ministerin tehtävästään ihan itse. Ei Saarikkoa muuten olisi hommaan otettu.
Katrilla oli/on avuja jotka vetosivat moneen palstalla notkuvaan peräkammarin äijään.
Sitä paitsi hän istuu aina erittäin ryhdikkäänä eikä näytä raa'alta pullataikinalta.
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni erosi ministerin tehtävästään ihan itse. Ei Saarikkoa muuten olisi hommaan otettu.
Saarikko valittiin puoluekokouksessa uudeksi pj.ksi ja siksi ryhtyi hommiin.
Ministeri hän oli jo, äitiysvapaalla.
Kulmunin ero ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin Vanhasen tuloon.
Kulmuni ei ollut pelinaisia, siksi hänet pelattiin pois...
Vierailija kirjoitti:
No Kulmuni ei ainakaan ollut hyvä. Saarikosta en osaa vielä sanoa.
Kulmuni ei ollut hyvä. Valitettavasti Saarikosta osaa sanoa, että on aivan yhtä samaa surkean matalaa tasoa.
Molemmat aika surkeaa tasoa. Mutta eipä keskustalla ole yhtään parempaa tasoa miehissäkään.
Jos keskustalla olisi joku lemmikkipossu, sellainen maskotti, niin se olisi parempi puheenjohtaja puolueelle kuin yksikään keskustan ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Katrilla oli/on avuja jotka vetosivat moneen palstalla notkuvaan peräkammarin äijään.
Sitä paitsi hän istuu aina erittäin ryhdikkäänä eikä näytä raa'alta pullataikinalta.
Vahvat selkälihakset.
Sekä Saarikko että Kulmuni ovat niin älyttömän huonoja, ettei mitään rajaa. Sipilästä puhumattakaan. En tajua mihin Keskustapuoluetta edes tarvitaan. Multaakaan heillä ei ole kuin korkeintaan kynsien alla. Ei mitään tekemistä jyväjemmareiden puolustajina.
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmuni oli kovempi mimmi!! Uskalsi myöntää virheensä ja tuskin Main haluaa olla hänen kaveri.
Vihollisen vihollinen on minun kaveri
Tarviiko sitä olla kaveri kun ollaan työpaikalla, jossa periaatteessa odotetaan neutraalin kohteliasta käytöstä? Ei rakkautta eikä myöskään vihaa.
Ei mikään ihme, että Arkadianmäellä on aina vaalien jälkeen sekalainen poliitikkolajitelma kun kansa on äänestänyt sillä perusteella, että voisiko kuvitella poliitikkoa omaksi kaverikseen 🤔🙄🤯...
Ei tosiaan ole.