Ostin kukkamekkoja, joko muilla on kukkikset ensi kesää varten hommattuna?
Ihkuja kuoseja ja värejä. Leveää helmaa leveälle pyllylle. Voi kunpa olisi jo kuuma kesä!
Kommentit (21)
Laihduta. Muuten hyvä valinta
mies53v
Ostin kans! Juuri zalandolta tilasin muutaman mekon 💕
En nyt joka kesä osta uusia. Mietipä planeetan tulevaisuutta, ja lastesi tulevaisuutta.
Ei ole vielä ostettu mutta rakastan kukkamekkoja. Mistä nettikaupasta löytäisin kaiken pituisia mekkoja ja olisi paljon valikoimaa? Terveisin toinen leveäperse.
Minä olen löytänyt ihan kirpputoreiltakin kukkamekkoja. Ulkonäköni on luonnonkiharine hiuksineen sellainen, ettei vain sovi minkään graafinen tyyli. Olen kyllästynyt myös hiusten suoristamiseen.
Ensin aloin käyttää kukkamekkoja kotona. Kodin ulkopuolella käyttäessä välillä joku katsoo pitkään mutta en välitä.
Ostin 50s kellomekon ja olen hoikka. Vappuna kiva käyttää poplarin alla.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kans! Juuri zalandolta tilasin muutaman mekon 💕
Zalando on ihana!
Ap
Vierailija kirjoitti:
En nyt joka kesä osta uusia. Mietipä planeetan tulevaisuutta, ja lastesi tulevaisuutta.
Samaa mieltä. Vielä on blogeja joissa ostetaan ja ostetaan ja ostetaan...
Kukkakuosit on kauniita vaikka farkkujen kanssa. Siis puserona ja puuvillaisena.
Mäkin ostin semmosia kotimekkoja. Kiva kotonakin näyttää vähän kivemmalta.
Mulla on varmaan 10 erilaista jo tuuletettuina kaapissa kelejä odottamassa
Mulla on paljon kukkamekkoja, mutta nyt mä oon hurahtanut kukkahousuihin. Niitä tilasin 5 paria.
Tuolla ne on kaapissa.
Oletan että eivät ole kadonneet talven aikana.
En mahdu enää mun kukkiksiin, enkä myöskään sukkiksiin.
koivistolaisilla on hyvää musaa ja onhan niitä uimapaikkoja meilläkin
On muutama vanha, mutta aion kyllä ostaa uudenkin kunhan löydän mieleisen eli 100 % puuvillaa ja kauniit värit.
En tykkää kukkakuosista, muuten kesämekkoja löytyy joka lähtöön! Vain helle puuttuu.
Takatalvi ensin, katellaan sitten.