Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän suvuissanne "suvun vanhinta", joka kuvittelee olevansa pomo?

Vierailija
21.04.2021 |

Mies tai nainen.

Isäni äiti kuvittelee olevansa joku matriarkka. On sitä mieltä, että hänellä pitäisi hyväksyttää kaikki suunnitelmat ja valinnat. Opiskelupaikka, työpaikka, asuinpaikka, puoliso, hääpäivä ja -paikka, lasten nimet... Ihan kaikki, että hän voisi sitten "antaa siunauksensa".

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvittele, vaan on. Sukunimeni on Hagert.

Vierailija
2/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni. Sietämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisessa suvussa pitäisi olla.

Eikös norsulaumassakinjohtqja ole vanhin naaras.

Vierailija
4/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsulaumoissa onkin vähän eri tavat kuin ihmisillä.

Vierailija
5/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvittele, vaan on. Sukunimeni on Hagert.[/quote Sinunki? Nii o minunkii!

Vierailija
6/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suvun vanhin, ja hän ei kuvittele olevansa pomo. Hän on suvun vanhin elossa oleva henkilö.

Vierailija
7/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan...

Vierailija
8/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titteli on tainnut siirtyä isältä minulle. Tosin en ole pomo, mutta se, johon muut turvautuvat, kun on hätä. Raskas rooli kannettavaksi.

Vierailija
9/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noineen.

Veljeni tosin luulee olevansa, joku Don. Isä kuoli ja hän on sitten perheen seuraava MIES. Se toisinaan komentelee meitä siskojaan miten sattuu ja äitiäkin etenkin sen raha-asioissa. Yrittää siis, kun ei uskota, hän suuttuu ja pauhaa.

Me ollaan siis oltu naimisissa omilla tahoillamme kukin jo vuosia, on perheet ja systeemit. Kaikki mitkä liittyy lapsuudenperhe juttuihin, niin pitäisi veljen kautta hyväksyttää tms. Esim luovuin jo suvun kesämökin käytöstä - äiti tuli siitä surulliseksi, mutta en aio veljeni edessä madella asian. (saanko pystyttää teltan mökin pihaan vai ei? - tästä olisi pitänyt keskutella ensin)

Niin ja lisäksi tämä broidi on meistä nuorin. Ihan täyspelle tullut muutamassa vuodessa. Niin ja vaimolleenkin on kasvanut joku k-päähän tämän jutun tiimoilta. Aivan häröö porukkaa.

Vierailija
11/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sukuseurani hallituksen puheenjohtaja, olen teknisesti suvun esimies, eli voisin ruveta pomottamaan kaikkia sukuhaaroja, mutta onneksi olen ystävällinen ja kaino henkilö.

Vierailija
12/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan...

Ooh, Hopeakettuko se siinä roikottelee?

Vierailija
13/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun ikävuosiltaan vanhin nainen on luonnostaan, käyttipä asemaansa miten tahansa.

Vierailija
14/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ketään ei kiinnosta mitä toinen tekee eikä kukaan halua ottaa vastuuta toisesta. Jokainen vastaa itsestään ja jos ei pärjää, oma häpeänsä. Kunhan vaan ei olla rahaa ruinaamassa.

Vierailija
15/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko joku mafiaperhe?

Vierailija
16/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä.

Kunhan olen tarpeeksi vanha.

Vierailija
17/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pappani. Tein päätöksen lähteä nuorempana opiskelemaan ulkomaille ja, kun pappani kuuli tämän eräältä sukulaiseltamme hän soitti minulle vihaisen puhelun, että minun olisi pitänyt infota häntä, että edes tällaista suunnittelin ja keskustella asiasta. Suuttui lisää, kun sanoin olevani aikuinen ihminen ja tekeväni päätökset elämässäni itse. Hakkui minut muulle suvulle, mutta suurinosa sukulaisistani onneksi viisveisaa tämän miehen jutuista. Osa taas maanisesti kysyy neuvoa häneltä, joka asiassa.

Vierailija
18/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Anoppi. Voi luoja...

Vierailija
19/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, en ole ainoa ns. uhri. Isoveljeni. Olen yli nelikymppinen mies, mutta hänellä pitäisi hyväksyttää kaikki asiat mihin liittyy rahankäyttöä enemmän kuin joku tonni. Toisaalta mitään ei jaksa edes itse suunnitella, koska torppaus tulisi kuitenkin, ja paremmat ideat tulee häneltä. Lisäksi on saanut äidin ostamaan muutaman tonnin jutun äidin nimiin, koska äiti muka tarvitsisi tätä juttua. No veljen käytössähän tämä juttu on ollut vuosikaudet ostohetkestä lähtien. Tässä vaan odottaa, koska k.settaa minua tai äitiä seuraavan kerran jossain asiassa, kun en voi enää täysin luottaa. Suuttuu jos vähänkin vihjaisee em. hankinnasta.

Meni vähän asian vierestä, mutta tuntui hyvältä avautua.

Vierailija
20/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme