Areenaa voi katsoa kuka vain milloin vain. Miksi mtv vaatii sähköpostiosoitetta ja kirjautumista, jotta voi katsoa ohjelmia?
Luulisi, että siitä on haittaa heille, kun ihmiset eivät sitten katso niitä ohjelmia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Itse rekisteröidyin koska siellä oli yksi dokkarisarja jonka kovasti halusin nähdä. Mutta mitään muuta en sieltä sitten ole löytänytkään. Tarjontaa on kaiken kaikkiaan aika vähän, ja laatu on surkea: maikkarin iänikuisia tositeeveeohjelmia jota jo on perintreine telkkari pullollaan. Kaikki vähänkin parempi sisältö on tuoteperheen maksullisissa palveluissa.
Areenan tarjonta on valtava ja korkealaatuinen, ja silti se on ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä.
Mä tallennan digiboksiin ohjelmat joita haluan katsoa noilta kirjautumiskanavilta.
Sitten voi mainokset kelata pois kun katsoo.
Entäs mitä tietoja Ruutuun rekisteröityminen vaatii? Voiko sieltä katsoa ilmaiseksi Nelosen ohjelmia, esim. Koskinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään missään muussa palvelussa kuin YLEllä voi katsoa ohjelmia rekisteröitymättä.
Myös Ruutu, Viafree ja muut palvelut vaatii kirjautumaan. Itse olen rekisteröitynyt.
Elonetissä voi katsoa mielin määrin vanhoja kotimaisia elokuvia rekisteröitymättä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eiköhän nämä "tietomurrot" ole sitä, että joku uhkaa paljastaa mihin numerosi lähetetään.