Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?

Vierailija
21.04.2021 |

Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Kiitos nauruista :D :D

Vierailija
62/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Häpeällinen tarkoittaa eri asiaa kuin häpeilevä, häpeäväinen. Ei mulla muuta, kiitos hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nauruista :D :D

Minäkin ajattelin alussa, että vitsi miten hyvä tarina! Sitten tuli tarinan loppu, ja purskautin vastakeitetyt kahvit läppärille :D Prkl!

Vierailija
64/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kun katson peiliin

Vierailija
65/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Muje ulkoilutti niiden koiraa. Koira läähätti kesällä vähemmän kuin Juha. Kaikesta näki että oli pahasti sairas ja pitkään.

Vierailija
66/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla Leo-Pekka Tähti harjoitelemassa

Pitkin katuja valmentajansa kanssa, tulikin kultaa MM kilpailuista kyseisenä vuonna.

Olli Lindholm samalla lennolla muutama vuosi sitten. Arman alidaz, uniikki ja muita suomalaisia julkiksia helsinki-vantaa lentokentällä... Syy on vieläkin tuntematon miten tämä kokoonpano oli samaan aikaan lentokentällä seurueessa, mitään ohjelmaa ei ole tullut ulos mielestäni :D

N21

Vierailija
67/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabriel Halikon Shellillä.

Edu Kettunen Salon Euromarketissa.

Michael Monroe Salon Anttilan ruokaosastolla.

Darude Halikon Prismassa, toisella kerralla samassa kaupassa Kämy Kämäräinen.

Aira Samulin kävi yhteen aikaan usein Salossa iltatorilla.

Joel Melasniemi ja Terhi Kokkonen Helsingissä ratikkapysäkillä.

Kristiina Halkola ja Vilma Melasniemi Hietsun kirppiksellä myymässä, ostin heiltä Nalle Luppakorva -videokasetin.

Tarja Halonen Vammalassa Vanhan kirjallisuuden päivillä.

Mikki Kauste Kiasmassa.

Mandy Smith Lontoossa jossain pikkukaupassa.

Niin juu ja Dingon kulta-aikoina Quuppa Porin kirjaston musiikkiosastolla.

Vierailija
68/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri Nikkinen Turun keskustassa, Kauko Röyhkä oli Gongissa muistaakseni Samae Koskisen keikalla. Waltarin Kärtsy Salon keskustassa.

Vierailija
69/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Putansuun Rovaniemellä parisen vuotta sitten

Vierailija
70/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lasketaan vain ne, keiden kanssa olen puhunut, niin Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Sauli Niinistö, Pekka Haavisto, Anneli Jäätteenmäki, Antti Rinne, Danny, Jorma Kääriäinen, Mira Furlan (Babylon 5:n Delenn), Michael Monroe..

71/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja nuorempana kun olin töissä kansainvälisessä hotellissa. kaiiki bändit ym kuuluisuudet asuivat siellä. Kuvia ei saatu ottaa vaikka artisti antoivat luvan , talo kielsi. Ois ollut kiva poseerata Elton Johnin tai jonkun muuun kuuluisuuden kanssa. 

Vierailija
72/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geena Davis 90 -luvun puolessa välissä Lohja S-Marketissa. Myönnän hieraisseeni silmiäni pari kertaa.

Vierailija
73/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En bongaile, mutta tulevat vastaan. Joidenkin kanssa olen jutellutkin.

Presidenteistä Koiviston, Halosen, Ahtisaaren ja Niinistön sekä muiden paitsi Koiviston puolisot. Joitakin kuninkaallisia ulkomailla. Paljon muusikkoja ja laulajia ja jokusen näyttelijän.  En laske keikoilla käymisiä.

Rita Tainola tuli linjoille.

Hei, kuten sanottu, tuo on täysin normaalia Helsingissä.

Totta kai on. Muutama presidentti ja niiden puolisot. Helsingissä voi nähdä myös päiväkävellyllään entisiä tsaareja Pietari Julmasta  lähtien.

Et voi olla tosissasi. Se ON täysin normaalia Helsingissä.

Vierailija
74/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Gabriel Halikon Shellillä.

Edu Kettunen Salon Euromarketissa.

Michael Monroe Salon Anttilan ruokaosastolla.

Darude Halikon Prismassa, toisella kerralla samassa kaupassa Kämy Kämäräinen.

Aira Samulin kävi yhteen aikaan usein Salossa iltatorilla.

Joel Melasniemi ja Terhi Kokkonen Helsingissä ratikkapysäkillä.

Kristiina Halkola ja Vilma Melasniemi Hietsun kirppiksellä myymässä, ostin heiltä Nalle Luppakorva -videokasetin.

Tarja Halonen Vammalassa Vanhan kirjallisuuden päivillä.

Mikki Kauste Kiasmassa.

Mandy Smith Lontoossa jossain pikkukaupassa.

Niin juu ja Dingon kulta-aikoina Quuppa Porin kirjaston musiikkiosastolla.

Miten joku voi muistaa jotain julkkikstenbongauksia tuolla tavalla?

Vierailija
75/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Jos nyt lasketaan vain ne, keiden kanssa olen puhunut, niin Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Sauli Niinistö, Pekka Haavisto, Anneli Jäätteenmäki, Antti Rinne, Danny, Jorma Kääriäinen, Mira Furlan (Babylon 5:n Delenn), Michael Monroe..

Joku voisikin aloittaa uuden ketjun aiheesta keiden julkkisten kanssa olette puhuneet. Taidanpa tehdä niin.

Vierailija
76/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on asunut Hgi:ssä ja käy töissä siellä, näkee melkein joka kerta keskustassa kävellessä julkkiksia (en laske tosi-tv:ssa esiintyjiäö sellaisiksi). Lisäksi olin aiemmin HUS:n sairaaloissa töissä, välillä oli potilaina. En jaksa lähteä kaikkia luettelemaan, enkä muistaisikaan, ja potilasiat on salaisia.

Vierailija
77/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik Ruotsin laivalla v.1996, istui keikan jälkeen baaritiskillä ja yritti iskeä mua tanssilattialta, olin 20 v blondi. Nykyinen mies, silloinen poikaystävä oli mukana ja muistelee ärsyyntyneenä tuota välillä vieläkin;)

Simo Frangenin kanssa kättelin baarissa Treella, Mikko Kivisen kanssa sen ajan selfie festareilla, Juice Leskinen samassa lähes tyhjässä bussissa Treella. Nämä kaikki oli 90 luvulla.

Kummelin Olli Keskinen vieressä pöydässä kebabilla Treella, Sami Yaffa lounaalla vieressä pöydässä Helsingissä, Gekko ja Mikael Hytönen yhdessä Treella yössä, muutama sana vaihdettiin, kun vietettiin kälyn polttareita, Jukka Jalonen Riihimäen Prismassa vaimonsa kanssa. Nämä 2000 luvulla.

N45

Vierailija
78/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on asunut Hgi:ssä ja käy töissä siellä, näkee melkein joka kerta keskustassa kävellessä julkkiksia (en laske tosi-tv:ssa esiintyjiäö sellaisiksi). Lisäksi olin aiemmin HUS:n sairaaloissa töissä, välillä oli potilaina. En jaksa lähteä kaikkia luettelemaan, enkä muistaisikaan, ja potilasiat on salaisia.

potilasiat?🤣

Vierailija
79/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederik Ruotsin laivalla v.1996, istui keikan jälkeen baaritiskillä ja yritti iskeä mua tanssilattialta, olin 20 v blondi. Nykyinen mies, silloinen poikaystävä oli mukana ja muistelee ärsyyntyneenä tuota välillä vieläkin;)

Simo Frangenin kanssa kättelin baarissa Treella, Mikko Kivisen kanssa sen ajan selfie festareilla, Juice Leskinen samassa lähes tyhjässä bussissa Treella. Nämä kaikki oli 90 luvulla.

Kummelin Olli Keskinen vieressä

pöydässä kebabilla Treella, Sami Yaffa lounaalla vieressä pöydässä Helsingissä, Gekko ja Mikael Hytönen yhdessä Treella yössä, muutama sana vaihdettiin, kun vietettiin kälyn polttareita, Jukka Jalonen Riihimäen Prismassa vaimonsa kanssa. Nämä 2000 luvulla.

N45

Tarkoittanet VIEREISESSÄ pöydässä?

Vierailija
80/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa paikassa syömässä, kuin Aake Kalliala. Ves-Matti Loirin näin laivaterminaalissa aikoinaan. Mato Valtonen ja Sakke Järvenpää oli samassa baarissa joskus 80-90 luvulla. Remu Aaltonen kävelyllä Porvoossa 2010-luvun alussa.