Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?
Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.
Kommentit (113)
Itselläni parhaat bongaukset ovat:
Madonna Helsingissä Kämpin edustalla
Brad Pitt (Chicagossa eräässä pilvenpiirtäjässä)
Naomi Campbell (New York erään ravintolan avajaiset)
Simon Cowell (New Yorkin Central Parkissa lenkillä)
Christina Aguilera puolisonsa kanssa New Yorkissa eräässä museossa kiertelemässä
Jessica Alba (Amsterdamin ja New Yorkin välisellä lennolla)
Suomalaisista julkkiksista paras bongaukseni on Tarja Halonen Stockan Hulluilla päivillä
Kirka kotikulmillaan Helsingissä (asuttiin samassa kaupunginosassa 2000-luvun alussa)
Kari Salmelainen, Virpi Miettinen, Nicke Lingnel, Ville Virtanen, Titi nalle Riitta, Remu, Lasse Viren ja herra Ylppö
Enpä ole viitsinyt lähteä julkkuja jahtaamaan.
Meidän mökkipaikkakunnalla suunnilleen "keskellä ei mitään" on ravintola jonka terassilla olen bongannut ainakin Sami Hedbergin, Jyrki Sukulan, Maria Veitolan, Jasper Pääkkösen, Pertti Salolaisen, Veronica Verhon, Taneli Mäkelän ja vaikka ketä muita. Melkein aina käydessäni siellä on joku enemmän tai vähemmän julkkis. Kaikki saavat olla siellä ihan rauhassa, vaikka tietenkin vähän vilkuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Anthony Hopkins Roomassa
Se on niin ihana mies, multa lähtis varmaan jalat alta jos sen näkisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Gabriel Halikon Shellillä.
Edu Kettunen Salon Euromarketissa.
Michael Monroe Salon Anttilan ruokaosastolla.
Darude Halikon Prismassa, toisella kerralla samassa kaupassa Kämy Kämäräinen.
Aira Samulin kävi yhteen aikaan usein Salossa iltatorilla.
Joel Melasniemi ja Terhi Kokkonen Helsingissä ratikkapysäkillä.
Kristiina Halkola ja Vilma Melasniemi Hietsun kirppiksellä myymässä, ostin heiltä Nalle Luppakorva -videokasetin.
Tarja Halonen Vammalassa Vanhan kirjallisuuden päivillä.
Mikki Kauste Kiasmassa.
Mandy Smith Lontoossa jossain pikkukaupassa.
Niin juu ja Dingon kulta-aikoina Quuppa Porin kirjaston musiikkiosastolla.
Miten joku voi muistaa jotain julkkikstenbongauksia tuolla tavalla?
Joo, muakin nauratti hysteerisesti tämä lista :D. Jotenkin tää suomalainen julkkis-glamour on niin... En edes osaa sanoa mitä :D. "Mikael Gabriel Halikon Shellillä ja Edu Kettunen Salon Euromarketissa".
George W. Bushin kun tuli Collegestani vaalikampanjansa aikana ja olin itse menossa tunnilleni. Oli monta mustapukuista miesta ymparilla.:D
Onhan naita tuttavissa ja suvussa, ihmisia siina kuin muutkin.
Olen tavannut Kekkosen maatalousnäyttelyssä,Eino Grönin Floridassa,Dannyn jäähyväiskonsertissaan,Katri-Helenan kesälavalla,Marionin toisella kesälavalla,Tapio Rautavaaran kotikylälläni ym.ym.
Ai niin Aira Samulinin lentokentällä vielä!
Piritta Hagmanin, Simo Frangenin, Jonne Aaronin, Anne Mattilan, Cristal Snow'n, Arttu Kankaan, Jorma Ollilan
Vierailija kirjoitti:
Mike Norris (Chuckin poika).
No itse asiassa sama bongaus. Jatkoilla samassa seurueessa.
U2 miehet yritti tehdä tuttavuutta minuun Berliinissä. Baarissa. Ehkä jotain 30 v sitten?
Olen hengaillut paljon rock-paikoissa eri puolilla Eurooppaa joten aika paljon on tullut tavattua rocktähtiä.
Lisäksi Helsingissä näkee esim syöpäklinikalla tosi paljon julkkiksia (olin potilaana).
Ja Stokkalla, Maxillissa, Kaivopuistossa, Teatterissa, ja Kämpin terassilla, kadulla jne. Sanotaanko vaikka Esko Aho, Didem, Kivilahdet, Peitsamo, Jungner, Juha Sipilä, Niko Saarinen, Jussi Lampi, Alexa D, Aira Samulin, Veronica V, Vuokko Hovatta, Jyrki 69, P Arajärvi , Juhani Merimaa, Minttu Vesala, Musta Barbaari, Ilkka Kanerva, Ben Z, Natalia Salmela, Jani Toivola, Mike Monroe, Metti Forssell, Jari Litmanen, Sara Sieppi, Tarja Halonen .
Ystäväni katseli taidetta New Yorkin METissä yhdessä Angela Landsburyn (Murhasta tuli totta -näyttelijä) kanssa. Tästäkin on jo paljon aikaa.