Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?

Vierailija
21.04.2021 |

Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok (kai) että on fantasioita, mutta ei kannata kertoa niitä julkisesti, koska siitä voi saada kunnianloukkaus syytteen.

(en viitsi edes lainata fantasiaasi tähän)

Vierailija
82/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä olen nähnyt suomalaisia näyttelijöitä paljon. Ja Käpylässa asun, ja täällä niitä asuu useampia, Hjalliskin käy aika usein Mustassa Pekassa ostoksilla. 

Mutta mun paras bongaus on ollut 90- luvulla Bono Dublinissa pubissa kavereidensa kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa listattavaksi. Lisäksi olen niin vanha että tietämäni julkkikset olisivat luultavasti suurimmalle osalle av:n lukijoista ihan vieraita. Toisaalta en tunne juurikaan nykyisiä temppari"julkkiksia". 

Vierailija
84/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Mustajärvi Särkänniemen huvipuistossa.

Vierailija
85/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VilleGalle Kajaanin Tokmannissa. 

Vierailija
86/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianan.

Vierailija
87/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frederik Ruotsin laivalla v.1996, istui keikan jälkeen baaritiskillä ja yritti iskeä mua tanssilattialta, olin 20 v blondi. Nykyinen mies, silloinen poikaystävä oli mukana ja muistelee ärsyyntyneenä tuota välillä vieläkin;)

Simo Frangenin kanssa kättelin baarissa Treella, Mikko Kivisen kanssa sen ajan selfie festareilla, Juice Leskinen samassa lähes tyhjässä bussissa Treella. Nämä kaikki oli 90 luvulla.

Kummelin Olli Keskinen vieressä

pöydässä kebabilla Treella, Sami Yaffa lounaalla vieressä pöydässä Helsingissä, Gekko ja Mikael Hytönen yhdessä Treella yössä, muutama sana vaihdettiin, kun vietettiin kälyn polttareita, Jukka Jalonen Riihimäen Prismassa vaimonsa kanssa. Nämä 2000 luvulla.

N45

Tarkoittanet VIEREISESSÄ pöydässä?

Nimenomaan molemmat viereisessä pöydässä, sori. N45

Vierailija
88/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto nelosen ratikassa.

Sikke Sumari pankissa, raivosi virkailijalle.

Jone Nikula jossain jatkoilla. Oli kännissä, mutta niin oli kaikki muutkin.

Vierailija
89/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haavisto nelosen ratikassa.
Sikke Sumari pankissa, raivosi virkailijalle.

Jone Nikula jossain jatkoilla. Oli kännissä, mutta niin oli kaikki muutkin.

Mitä se raivosi? Vaikuttaa niin herttaiselta telkkarissa!

Vierailija
90/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo parkkihallissa Helsingissä.

Apocalyptican jätkät lennolla Berliini-Helsinki.

Marita Taavitsainen Picnicissä syömässä Hyvinkäällä

Helena Lindgren jossain halpahallissa Helsingissä

Simo Frangen Tampereella Tammelantorilla

Vierailija
91/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen kerran heilautti kättään, kun me huudettiin sille:""Hyvä Urkki".  Oltiin menossa pussikaljojen kanssa ruotsinlaivalle luokkaretkelle.

Ette sitten tulleet ajatelleeksi, että sieltä laivalta olisi saanut myös olutta ja halvemmalla. Ei olisi tarvinnut pussikaljoja raahata.

Vierailija
92/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä ole muutaman nähnyt, mutta muuten en kyllä ole bongannut juurikaan. Kaveri on bongannut lomamatkoillaan maailmanluokan julkkiksia ja on aina pyytänyt vielä yhteiskuvan. 

Vierailija
93/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Häpeällinen tarkoittaa eri asiaa kuin häpeilevä, häpeäväinen. Ei mulla muuta, kiitos hei.

Jospa se johtaja olikin vallan häpeällinen ihminen.

Vierailija
94/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suomalaisia julkkiksiahan näkee koko ajan varsinkin jos pk-seudulla liikkuu.

Ulkomaisia, muualla kuin niin että keikalla ollut katsomassa, oon nähnyt esim. lentokentällä FC Barcelonan joukkueen valmentajineen ja Lionel Richien. 

Vierailija
95/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo

Riikka Suikkari (Ylen kuuluttaja)

Maria Jungner

Peter Nyman

Heikki Lukinmaa (entinen uutisankkuri)

Leena Mörttinen

Ruben Stiller

Sari Aalto (vatsastapuhuja)

Vierailija
96/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä käydessä tulee aina vähintään yksi julkkis tai "julkkis" bongattua, viimeksi Stockmannilla se asianajaja Heikki mikälie ja se Henna Kärpänen purjehti punaisissa korkokengissään ison maailman tyyliin ohi.

Kerran satuin saksalaisen tuttavani kanssa kävelemään su-aamulla suht kuolleella Mannerheiminkadulla ja meitä vastaan tallusti Matti Vanhanen. Sanoin kaverilleni, että öö meidän pääministeri tulee meitä vastaan (oli silloin) eikä se meinannut millään uskoa mua, koska käsittämätöntä että pääministeri tallustelisi yhtään missään ilman turvamiespataljoonaa.

Vierailija
97/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suomalaisia julkkiksiahan näkee koko ajan varsinkin jos pk-seudulla liikkuu.

Ulkomaisia, muualla kuin niin että keikalla ollut katsomassa, oon nähnyt esim. lentokentällä FC Barcelonan joukkueen valmentajineen ja Lionel Richien. 

"Keikalla" tai niin että on katsomassa vaikka urheilutapahtumaa tms. 

Oon nähnyt paavinkin mutta sitä mentiin vartavasten katsomaan eli ei ollu mikään sattumabongaus. 

Vierailija
98/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En bongaile, mutta tulevat vastaan. Joidenkin kanssa olen jutellutkin.

Presidenteistä Koiviston, Halosen, Ahtisaaren ja Niinistön sekä muiden paitsi Koiviston puolisot. Joitakin kuninkaallisia ulkomailla. Paljon muusikkoja ja laulajia ja jokusen näyttelijän.  En laske keikoilla käymisiä.

Rita Tainola tuli linjoille.

Hei, kuten sanottu, tuo on täysin normaalia Helsingissä.

Totta kai on. Muutama presidentti ja niiden puolisot. Helsingissä voi nähdä myös päiväkävellyllään entisiä tsaareja Pietari Julmasta  lähtien.

Kuka tsaari oli Pietari Julma? Taisimme lukea eri historiankirjaa koulussa.  Oliko teidän kirjassa myös Iivana Suuri?

Vierailija
99/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä. Olen leffa- & tv-alalla. Ketäpä en olisi nähnyt. Minua on kourittu perseestä enemmän kuin kehtaan tunnustaa. Ihan samanlaisia toopeja, ellei pahempiakin ne on. Vähän väliähän ne jää kiinni sikailusta tai ahdisteluista.

Vierailija
100/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Norris (Chuckin poika).