Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?

Vierailija
21.04.2021 |

Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin täällä Helsingin keskustassa kävellessä. On kansanedustajia, muusikkoja, näyttelijöitä,tv-hahmoja, kapellimestaria, Seurasaarenlenkillä presidentti koiransa kanssa jne...

Vierailija
22/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongata=nähdä, havaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lapsena, kun olimme Helsingissä käymässä, näimme koko perhe Paavo Väyrysen auton ikkunasta. 

Aikuisena olen nähnyt joitain muitakin suomalaisia julkkiksia.

Maailmantähdistä olen nähnyt Art Garfunkelin tämän konsertissa, mutten tiedä lasketaanko tässä mukaan nyt konsertteja yms.

Vierailija
24/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinze baarissa, tarjosin juoman.

Vierailija
25/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Komulaisen

Asuu melkein naapurissa.

Vierailija
26/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä hotelli Kämpissä, joten on tullut bongattua vaikka keitä Slashista Dave Grohliin. Täytyy tunnustaa, että otin Daven huonetta siivotessani roskiksesta hänen kirjoittamansa puheen hahmotelman (oli jossain tilaisuudessa muutaman sanan joutunut sanomaan :D)

Vierailija
27/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin ruotsalaisen näyttelijä Michael Nyqvistin Tallinnassa. Käveli aamuvarhaisella vastaan yksin lähellä sitä kukkakadunpätkää. Oli ajatuksissaan. Silmät leiskuivat.

Vierailija
28/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Ville Virtanen oli samaan aikaan baarissa ryyppäämässä. Tanssi sellaisen lyhyen, vaalean naisen kanssa ja vei huoneeseensa. Eija Vilpas hoiti silloin juuri pieniä kaksosvauvoja kotona eli petti vaimoaan.

Voi ei, tämä on toinen kerta kun kuulen Ville Virtasesta tällaisen jutun. Joskus aiemmin tällä palstalla kerrottiin vastaavasta siltä ajalta, kun Vilpas oli joko raskaana tai kotona pienten kaksosten kanssa.

Vierailija
29/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Tukholman Vanhassa kaupungissa (aika ennen korinaa). Tulin toimistorakennuksesta ulos, ja suoraan rakennuksen ulkopuolella käveli kyseinen pariskunta turvamiesten kanssa. Oli kyllä yllättävässä paikassa tapahtunut bongaus.

Vierailija
30/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari ajoi Heli vaimonsa kanssa vastaan pakettiautollaan Laukaantiellä.

Vierailija
31/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Tukholman Vanhassa kaupungissa (aika ennen korinaa). Tulin toimistorakennuksesta ulos, ja suoraan rakennuksen ulkopuolella käveli kyseinen pariskunta turvamiesten kanssa. Oli kyllä yllättävässä paikassa tapahtunut bongaus.

Koronaa, ei korinaa 😂

Vierailija
32/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Elomaa heitti mut kraiveleista pihalle ravintolasta, kun kyllästyi savon murteeseeni. Ei siinä mikään auta kun poket on Kimmon vanhoja tuttuja.

Vierailija
33/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kävellessä suomijulkkiksia vaikka ketä, en ole jokaista "rekisteröinyt". Savonlinnassa kesäisin maailmantähtiä ja suomalaisia pikku- ja isojulkkiksia. Pietarissa Jörn Donnerin muutama vuosi sitten. Dalai Laman Intiassa 20 v sitten -ja vilauksen samassa kylässä (Dharamsala) mitä todennäköisimmin Rickhard Gerestä. 

Vierailija
34/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa suojatiellä käveli vastaan Pertti Paasio

Tampereella myös suojatiellä Simo Frangen

Ja toisella reissulla Tampereella ravintolassa Neumann

Tuukka ja Olga Temonen perheineen Hesessä

Jotain muita kohtaamisia varmasti on muttei tuu just nyt mieleen.

Vierailija
35/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen Viitasaaren baarissa juomassa sivistyneesti keikan jälkeen bändiläistensä kanssa.

Vierailija
36/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin Sokoksen kassalla.

Vierailija
37/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berliinissä olen nähnyt Richard Kruspen ja Till Lindemannin (Rammsteinista). Oli aika jees! 

Sitten olen nähnyt Tukholmassa kävellessäni Mikael Persbrandtin :)

Oliko selvinpäin?

Vierailija
38/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthony Hopkins Roomassa

Voi pyhä Sylvi! Olet onnekas! Kerro lisää tilanteesta. Näitkö läheltä, oliko vaimonsa kanssa? Millä vuosikymmenellä tämä oli?

Lisään vielä, että minäkin näin kerran hotellin uima-altaalla "Anthony Hopkinsin." Kaikki oli aivan samaa, silmät, katse, kaikki, mutta oli vain täysin mahdotonta, että hän olisi ollut siellä. Googletin ja missään ei lukenut, että hän olisi siinä maassa. Uima-altaan alueella ei ollut silloin ketään muuta kuin minä ja tämä "Anthony".

Etkä tietysti edes nimmaria pyytänyt? 

Vierailija
39/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice Cooper lennolla LA-Hki

Vierailija
40/113 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Berliinissä olen nähnyt Richard Kruspen ja Till Lindemannin (Rammsteinista). Oli aika jees! 

Sitten olen nähnyt Tukholmassa kävellessäni Mikael Persbrandtin :)

Oliko selvinpäin?

Oletan, että Mikaelia tarkoitat? Oli selvinpäin, oli käymässä Grand Hotelissa eräänä torstaisena aamuna (joku tapaaminen tai salasuhde?) / sama