Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?
Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.
Kommentit (113)
Kerran lapsena, kun olimme Helsingissä käymässä, näimme koko perhe Paavo Väyrysen auton ikkunasta.
Aikuisena olen nähnyt joitain muitakin suomalaisia julkkiksia.
Maailmantähdistä olen nähnyt Art Garfunkelin tämän konsertissa, mutten tiedä lasketaanko tässä mukaan nyt konsertteja yms.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tinze baarissa, tarjosin juoman.
Jari Komulaisen
Asuu melkein naapurissa.
Olin töissä hotelli Kämpissä, joten on tullut bongattua vaikka keitä Slashista Dave Grohliin. Täytyy tunnustaa, että otin Daven huonetta siivotessani roskiksesta hänen kirjoittamansa puheen hahmotelman (oli jossain tilaisuudessa muutaman sanan joutunut sanomaan :D)
Minä näin ruotsalaisen näyttelijä Michael Nyqvistin Tallinnassa. Käveli aamuvarhaisella vastaan yksin lähellä sitä kukkakadunpätkää. Oli ajatuksissaan. Silmät leiskuivat.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Ville Virtanen oli samaan aikaan baarissa ryyppäämässä. Tanssi sellaisen lyhyen, vaalean naisen kanssa ja vei huoneeseensa. Eija Vilpas hoiti silloin juuri pieniä kaksosvauvoja kotona eli petti vaimoaan.
Voi ei, tämä on toinen kerta kun kuulen Ville Virtasesta tällaisen jutun. Joskus aiemmin tällä palstalla kerrottiin vastaavasta siltä ajalta, kun Vilpas oli joko raskaana tai kotona pienten kaksosten kanssa.
Näin Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Tukholman Vanhassa kaupungissa (aika ennen korinaa). Tulin toimistorakennuksesta ulos, ja suoraan rakennuksen ulkopuolella käveli kyseinen pariskunta turvamiesten kanssa. Oli kyllä yllättävässä paikassa tapahtunut bongaus.
Huutokauppakeisari ajoi Heli vaimonsa kanssa vastaan pakettiautollaan Laukaantiellä.
Vierailija kirjoitti:
Näin Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Tukholman Vanhassa kaupungissa (aika ennen korinaa). Tulin toimistorakennuksesta ulos, ja suoraan rakennuksen ulkopuolella käveli kyseinen pariskunta turvamiesten kanssa. Oli kyllä yllättävässä paikassa tapahtunut bongaus.
Koronaa, ei korinaa 😂
Kimmo Elomaa heitti mut kraiveleista pihalle ravintolasta, kun kyllästyi savon murteeseeni. Ei siinä mikään auta kun poket on Kimmon vanhoja tuttuja.
Helsingissä kävellessä suomijulkkiksia vaikka ketä, en ole jokaista "rekisteröinyt". Savonlinnassa kesäisin maailmantähtiä ja suomalaisia pikku- ja isojulkkiksia. Pietarissa Jörn Donnerin muutama vuosi sitten. Dalai Laman Intiassa 20 v sitten -ja vilauksen samassa kylässä (Dharamsala) mitä todennäköisimmin Rickhard Gerestä.
Turussa suojatiellä käveli vastaan Pertti Paasio
Tampereella myös suojatiellä Simo Frangen
Ja toisella reissulla Tampereella ravintolassa Neumann
Tuukka ja Olga Temonen perheineen Hesessä
Jotain muita kohtaamisia varmasti on muttei tuu just nyt mieleen.
Pete Parkkonen Viitasaaren baarissa juomassa sivistyneesti keikan jälkeen bändiläistensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä olen nähnyt Richard Kruspen ja Till Lindemannin (Rammsteinista). Oli aika jees!
Sitten olen nähnyt Tukholmassa kävellessäni Mikael Persbrandtin :)
Oliko selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anthony Hopkins Roomassa
Voi pyhä Sylvi! Olet onnekas! Kerro lisää tilanteesta. Näitkö läheltä, oliko vaimonsa kanssa? Millä vuosikymmenellä tämä oli?
Lisään vielä, että minäkin näin kerran hotellin uima-altaalla "Anthony Hopkinsin." Kaikki oli aivan samaa, silmät, katse, kaikki, mutta oli vain täysin mahdotonta, että hän olisi ollut siellä. Googletin ja missään ei lukenut, että hän olisi siinä maassa. Uima-altaan alueella ei ollut silloin ketään muuta kuin minä ja tämä "Anthony".
Etkä tietysti edes nimmaria pyytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä olen nähnyt Richard Kruspen ja Till Lindemannin (Rammsteinista). Oli aika jees!
Sitten olen nähnyt Tukholmassa kävellessäni Mikael Persbrandtin :)
Oliko selvinpäin?
Oletan, että Mikaelia tarkoitat? Oli selvinpäin, oli käymässä Grand Hotelissa eräänä torstaisena aamuna (joku tapaaminen tai salasuhde?) / sama
Päivittäin täällä Helsingin keskustassa kävellessä. On kansanedustajia, muusikkoja, näyttelijöitä,tv-hahmoja, kapellimestaria, Seurasaarenlenkillä presidentti koiransa kanssa jne...