Keitä julkkiksia olette elämänne aikana bonganneet?
Oletko nähnyt julkkiksen, kenet ja missä? Kertokaa varsinkin yllättävässä paikassa näkemänne julkkis.
Kommentit (113)
Sauli Niinistö Salossa ruokakaupassa joskus pari vuotta sitten. Etsi jogurttihyllyjen tuntumassa jotain tuotetta mutta ei ilmeisesti löytänyt :(
Tarja Halonen Hakaniemen Lidlissä
Kaikki ihmiset on tavallisia. Joidenkin työnä on tehdä ohjelmia tai kilpaurheilu tai esiintyminen silti tavallisia ihmisiä. Joka kaupungissa asuu esiintyjiä.Niillä on myös tavallinen elämä.Yökerhot on juhlimispaikkoja mistä sekoillaan jonnekin sitten krapulassa kadutaan.Ulkomailla näkyy myös eri maiden esiintyjiä ihan baareissa.Baraareissa.Kaikki mokailee.
Vierailija kirjoitti:
En bongaile, mutta tulevat vastaan. Joidenkin kanssa olen jutellutkin.
Presidenteistä Koiviston, Halosen, Ahtisaaren ja Niinistön sekä muiden paitsi Koiviston puolisot. Joitakin kuninkaallisia ulkomailla. Paljon muusikkoja ja laulajia ja jokusen näyttelijän. En laske keikoilla käymisiä.
Rita Tainola tuli linjoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anthony Hopkins Roomassa
Voi pyhä Sylvi! Olet onnekas! Kerro lisää tilanteesta. Näitkö läheltä, oliko vaimonsa kanssa? Millä vuosikymmenellä tämä oli?
Lisään vielä, että minäkin näin kerran hotellin uima-altaalla "Anthony Hopkinsin." Kaikki oli aivan samaa, silmät, katse, kaikki, mutta oli vain täysin mahdotonta, että hän olisi ollut siellä. Googletin ja missään ei lukenut, että hän olisi siinä maassa. Uima-altaan alueella ei ollut silloin ketään muuta kuin minä ja tämä "Anthony".
Etkä tietysti edes nimmaria pyytänyt?
Juu, hänellä oli varmaan pyyhkeen ja uimahousujen taskussa kynä ja paperia. Mutta olen päättänyt, että se oli kaksoisolento, muuten harmittaisi liikaa. Hän olisi ainoa julkkkis, jolle menisin juttelemaan ja kehumaan.
Teuvo Hakkarainen punttisalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidenteistä Koiviston, Halosen, Ahtisaaren ja Niinistön sekä muiden paitsi Koiviston puolisot. Joitakin kuninkaallisia ulkomailla. Paljon muusikkoja ja laulajia ja jokusen näyttelijän. En laske keikoilla käymisiä.
Hei, kuten sanottu, tuo on täysin normaalia Helsingissä.
Näin Lontoossa Prinssi Charlesin laskemassa kukkia jollekin muistomerkille. Ei varmaan ollut paikallisille yllättävää, sillä oli siihen kertynyt muutakin yleisöä. Mutta siis itselleni yllättävää ja aika siistiä :D
Näin samalla reissulla myös kuningataräidin arkun. Ihmiset sai käydä siellä jättämässä jäähyväiset mutta jono oli ihan valtava, ei menty. Satuttiin kuitenkin ajamaan bussilla (istuttiin yläkerrassa) ohi ja nähtiin arkku avonaisesta ovesta sieltä käsin :)
Ajatelkaa vähän tavalliset ihmiset käy töissä. Tienaa rahaa.Mitä sitä ihmettelee.Joku potkii palloa maalikojuun sehän nyt suuri ihme onkin ,pallo ja potkiminen.Pääsylippujen hinnoilla maksetaan pelaajien palkat ei sen kummempaa.
Michael Monroe näkyy Turussa aika usein.
Kerran raiteella odotimme junaa äidin kanssa samaan aikaan kuin Monroe, jolla oli mukanaan yksi matkalaukku. Äiti tapansa mukaan kommentoi miehen pukeutumista, olin kuin en olisi kuulevinani.
Tuttu on käynyt korjaamassa Monroen asunnossa jotain kodinkonetta. Kertoi, että mies on oikein mukava tyyppi.
Olin Tampereen asematunnelissa kaverin kanssa. Katsoimme pitkään, kun hienopukuisia miehiä aurinkolasit päässä kävelee ympyrän mallissa tunnelin halki. Keskellä muodostelmaa käveli Tarja Halonen iloisesti hymyillen. En olisi uskonut, että näen presidentin tuommoisessa paikassa.
Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kuten sanottu, tuo on täysin normaalia Helsingissä.
Totta kai on. Muutama presidentti ja niiden puolisot. Helsingissä voi nähdä myös päiväkävellyllään entisiä tsaareja Pietari Julmasta lähtien.
Vuonna 1993 Edinburgissa Queen yhtyeen kitaristin Brian May.
Oli hassun näköinen kuikelo😊
Saako museoihin jo mennä onko ne auki.Tiedättekö että museot kuuluu sivistykseen ja historiaan.Taidemuseot automuseot merimuseot lentomuseot sotamuseot.Joko niihin pääsee niin köyhyys helpottaa.Espoossa on hienoja ulkoilualueita.( Bongaa orava tai pöllö). Vappua kaikille.( Vanhat kaupungin osat on hienoja kävelypaikkoja kaikissa kaupungeissa.)
Tavallisia ihmisiä kirjoitti:
Kaikki ihmiset on tavallisia. Joidenkin työnä on tehdä ohjelmia tai kilpaurheilu tai esiintyminen silti tavallisia ihmisiä. Joka kaupungissa asuu esiintyjiä.Niillä on myös tavallinen elämä.Yökerhot on juhlimispaikkoja mistä sekoillaan jonnekin sitten krapulassa kadutaan.Ulkomailla näkyy myös eri maiden esiintyjiä ihan baareissa.Baraareissa.Kaikki mokailee.
So what. Ei liity mitenkään tähän kyselyyn. Julkkis=julkisuudesta tunnettu
Oletteko tutkinut Hakaniemen alueen ja Töölön patsaat mitä niistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia ihmisiä kirjoitti:
So what. Ei liity mitenkään tähän kyselyyn. Julkkis=julkisuudesta tunnettu
Liittyy , älä kyttää muita ihmisiä elä ja anna muiden elää.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun käyn Helsingissä, eli aika usein, näen jonkun julkkiksen. Järvenpäässä kerran Erkki Tuomioja hölkkäsi vastaan.
No johan nyt. Minua vastaan Keravalla se juoksee aina täysillä.
Oon mä muutaman bongannutkin, mm. Halosen, Niinistön, Häkkisen
Spondena vastaan on tullut mm. Juice, Markus Kajo, Mauno Koivisto, Tuomioja, missi Noora Hautakangas