What´s your number eli seksikumppaneidesi määrä? Muistatko nimet?
Itselläni luku on 14. En muista kaikkien nimiä, mutta yritän (X:llä merkkaan ne joita en muista): XXXX, Ismo, Antti, Mika, Ekku, Jouni, Tuomas, ulkomaalainen nimi jota en halua nyt kirjoittaa tähän, toinen Tuomas, XXXX, mahdollisesti Sasu tai Tatu, Hannes, Lari ja ulkomaalainen nimi, jota en halua nyt tähän kirjoittaa.
Olen 40-vuotias. Mahtaako tulla herra numero viittätoista koskaan - ehkä ei. Olen siis tuon herran numero 14 kanssa naimisissa.
Kommentit (60)
100-150, useiden kanssa useaan eri otteeseen riippuen elämänvaiheista, en muista nimiä mutta kaikista on jäänyt kivat muistot.. Ihania Naisia.. =)
Nykyisin sen viimeisen kanssa ihan tyytyväisenä.
M53
Niitä on ihan liikaa (satoja) ja kaikkien nimeä en ole edes kysynyt saati sitten muista.
Luokkakaveri T
Kollega D
Vaimoni T
Ei muita. Hyvä näin.
Viisi yhteensä. Ekan tietysti muistan, kolmea pikaista yhden illan juttua en muistele. Viidennen kanssa nyt 34 vuotta kimpassa.
71. En muista kaikkien nimiä mutta muistan jokaisen kasvot.
Kaksi, muistan nimet koska he olivat silloisia poikaystäviä. Ei samaan aikaan kuitenkaan :)
En muista kaikkia miehiä, enkä edes lukumäärää. Ja arvaan, että kun olen nainen tulee taas alapukkuja!! :D
Nainenhan EI saisi nauttia rakastelun iloista!
Mutta,mutta, jokin outo ristiriita on, kun miehet sanoo että satojakin naisia ollut..mutta miten ihmeessä, kun ei naisilla olekkaan samoja lukemia. Ketä siis miehet naineet!
22 naista pantu. Puukolla laitan aina ruksin ulkovajan seinään kaadon merkiksi. Parilta kysyin etunimen, yhdeltä tiedän sukunimenkin, vaikken välittäis. Alkoi väittämään jotain isyydestä. M44
Vierailija kirjoitti:
En muista kaikkia miehiä, enkä edes lukumäärää. Ja arvaan, että kun olen nainen tulee taas alapukkuja!! :D
Nainenhan EI saisi nauttia rakastelun iloista!
Mutta,mutta, jokin outo ristiriita on, kun miehet sanoo että satojakin naisia ollut..mutta miten ihmeessä, kun ei naisilla olekkaan samoja lukemia. Ketä siis miehet naineet!
Satoja? Joka viikko uusi pano?
Vierailija kirjoitti:
71. En muista kaikkien nimiä mutta muistan jokaisen kasvot.
Minä muistan kaikkien kullit. Varsinkin yhden hauskan käppyrän.
1. Ja jos en vaimon nimeä muistais niin huonosti olis asiat :)
Mies, 40
En muista määrää enkä nimiä. Noin-määrän tiedän ja suurimman osan nimetkin. Mutta en välittäis muistella.
Eräänä päivänä laitoin naamakirjan kirppikselle ilmoituksen eräästä tuotteesta, niin huomasin että myyjinä oli vanhoja "panoja" jotka olin jo unohtanut. Unohduksissa olisi saanut pysyäkin, lähinnä alkoi hävettämäån omasta puolesta.
8 muistan, sen verran pieni luku kuitenkin.
N29
N. 50....joista ehkä 5-6 nimee hukassa... Viimeiset 15v naimisissa, jonka aikana ollu ehkä 10 vierasta
Postinkantaja, putkimies, pizzalähetti, portsari, kokki, turvamies. Nää muistan tältä viikolta N32
8, joista yksi on ex-vaimo ja lasteni äiti.
Vain sen ainoan yhdenillan säädön nimeä en muista, mutta senkin saisin varmaan kaverin avulla kaivettua. Muille taitaa löytyä jopa puhelinnumerokin, jopa niille teiniaikaisille tyttöystäville.
M42