What´s your number eli seksikumppaneidesi määrä? Muistatko nimet?
Itselläni luku on 14. En muista kaikkien nimiä, mutta yritän (X:llä merkkaan ne joita en muista): XXXX, Ismo, Antti, Mika, Ekku, Jouni, Tuomas, ulkomaalainen nimi jota en halua nyt kirjoittaa tähän, toinen Tuomas, XXXX, mahdollisesti Sasu tai Tatu, Hannes, Lari ja ulkomaalainen nimi, jota en halua nyt tähän kirjoittaa.
Olen 40-vuotias. Mahtaako tulla herra numero viittätoista koskaan - ehkä ei. Olen siis tuon herran numero 14 kanssa naimisissa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka 18 v, naispuolinen J
Toinen 23 v, miespuolinen J
Kolmas 24 v, miespuolinen S
Nyt olen 35 v ja olen naimisissa tuon kolmannen kanssa.No nyt tästä ei käy ilmi oletko homo vai et. Se tieto myös mukaan!
Miksi?
Yli sata, parhaimpien nimet muistaa.
Varmaan joku 500-700, en muista kaikkien nimiä edes ketä ollut tänä vuonna ehkä 15. N40
En muista tarkkaan, 40-50 ja en muista kaikkien miesten nimiä.
Jep. N, T ja nyt T ja naimisissa ollut yli 15 vuotta.
N41
No ei saumaa muistaa kaikkia nimeltä - eikä kai trpeenkaan....luulen ettei vastapuoletkaan nimeltä aina muista jos nyt kysyttäisiin kaikilta :) Olen oman osani ottanut elämän sekoiluista ja nautiskeluista. Kaikki ei kestä päivänvaloa, eikä kaikki aina ole sen väärtejä ollutkaan, mutta seksistä olen saanut nauttia ihan tarpeeksi halutessani. Seksuaalisesti varmaan vähän keskivertoa virittyneempi ollut aina. Nykyään hieman rauhoittunut, mutta kyllä naisseuraa on silti tarjolla vaikka varattuna miehenä olenkin ollut jo viimeiset 30 vuotta. Upeaahan se on, kun saa maistaa ja koskettaa halukasta naista illan päätteeksi. Rakastan naisia.
M50
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 500-700, en muista kaikkien nimiä edes ketä ollut tänä vuonna ehkä 15. N40
Vttu mikä portto
Vierailija kirjoitti:
No ei saumaa muistaa kaikkia nimeltä - eikä kai trpeenkaan....luulen ettei vastapuoletkaan nimeltä aina muista jos nyt kysyttäisiin kaikilta :) Olen oman osani ottanut elämän sekoiluista ja nautiskeluista. Kaikki ei kestä päivänvaloa, eikä kaikki aina ole sen väärtejä ollutkaan, mutta seksistä olen saanut nauttia ihan tarpeeksi halutessani. Seksuaalisesti varmaan vähän keskivertoa virittyneempi ollut aina. Nykyään hieman rauhoittunut, mutta kyllä naisseuraa on silti tarjolla vaikka varattuna miehenä olenkin ollut jo viimeiset 30 vuotta. Upeaahan se on, kun saa maistaa ja koskettaa halukasta naista illan päätteeksi. Rakastan naisia.
M50
Vttu mikä panokone
18, muistan kaikkien etu- ja sukunimet.
N36
9, joista nimen muistan kuudelta. Nro 7:n kanssa ollaan tokalla kierroksella, toivon mukaan loppuelämä.
En muista,enkä tiedä saldoakaan. Yli 50,alle 100
N 47
+100 ja nimiä en totisesti muista. Nyt jo naimisissakin ollut 20v.
En tiedä, mutta arvioisin että 80-100 väliin menee. Kaikkien nimiä en muista, mutta montaa muistelen useinkin. Hienoja kokemuksia ja elämyksiä. Naiset ovat elämän suola. M60
Yksi enemmän kuin teillä kellään... vskkariukot mukaan lukien
6, 3 suhdetta, 1 suhde harjotus ja 2 FB ... kaikki muistan nimeltä
No nyt tästä ei käy ilmi oletko homo vai et. Se tieto myös mukaan!