Väärin kuultuja biisinsanoja
Olen useampaan otteeseen yrittänyt kuunnella mitä Antti Tuisku sanoo Sekaisin-biisin yhdessä kohdassa. Minusta se kuulostaa ihan tältä:
En oo koskaan nähnyt mitään yhtä ihanaa, hymyilet kuin lehmä.
Mitähän se oikeesti sanoo?
Kommentit (59)
Ja pienenä lauloin: Karhunpoika sairastaa, häntää hellii kämmen, lääkkehillä hoidelkaa nalle ystävämme. Uuni paras lääke on....
Vierailija:
tarkoitin tota tänä iltana EI TUPAKKEJA :D :D :D ei oo edes kauaa kun hoksasin ton et ei se noin mene vaik sitä on tullu hoilattua ;)
" kylmä niinkuin varattu ois" ...(kai se oikeesti marraskuu on se sana)
Ukko rupes nauraan, että mitä ihmettä minä laulan
mietin, et mikähän kielikuva tuokin taas oli... Kännisten sekoiluja/kaatuiluja??? Hih!
" Et ehkä sääriäni kaipaa..." vaikka siis oikeesti sääliäni.:)
Ja toinen sellanen lastenlaulu ku Pingviinitanssi:
" Helmikuu, helmikuu, hauskaa kieltä laulaa suu." Oikeesti siis nel, vii, kuu, nel, vii, kuu...:)
Vasta kun Idolsissa joku jätkä lauloi sen, kuulin, että se on: juot ja katselet, jne.
Neljän Ruusun Sun täytyy mennä biisissä: tuu kulta juttelee tai suutelee... Oikeasti: nukkuu tai juttelee tai suutelee. Tämä on siinä väärinkuultujen laulunsanojen kirjassa, ja siitä vasta sain tietää, että mun versioni onkin väärin kuultu.
1. Vanilla Icen: Ice Ice Baby.
Luulin sitä joulubiisiksi, ja että siinä siis räpättäisiin: Christmas Baby...
2. 90-luvulla oli myös sellainen teknobiisi jossa hoettiin koko ajan: Open your mind. Minäpä tietysti hoin kovaan ääneen: Open your mouth...
nyt vasta selvis mullekin tuo sama! Hoosianna Daavidin poika, kivitetty olkoon hän... Vieläkin tupaa menemään noilla sanoilla, kun lapsena sen niin opin
itsestään vampyyrin...vaik se on marttyyrin:D
Mä olen kuullut:
Pepe Willberg: " Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään, niin lämpimänä otsa vasten minun kylkeäin" .
Ja aina mietin että miksi ihmeessä pitää olla otsa toisen kyljessä......
Ja lapsena mietin Petteri Punakuonoa, " haukkuivat toiset illoin, Maja 2 pilkaten" (ja se oli " majakaksi pilkaten" )
Mietin mikä ihme kamala paikka se Maja 2 on....
Jäi äiti itkemään, mä vielä kuolevan sen kaakin nään.
Ja La Isla Bonita biisistä miehen serkku sai väännettyä:
seijon biilio massa (ja tätä ei voi ymmärtää ei....)
menevät vaan aina sekaisin, kun lapsuusaikaisessa kotikaupungissani nuo molemmat olivat samaan aikaan in, ja tekivät samantyylistä musiikkia... t. 36
...ruuna virsta vielä tepsuttele pois (" Kello löi jo viisi" )
Kaveri hoilasi antaumuksella: " It' s a body of downtown...." biisi Europen Final Countdown
Toinen luuli, että Neljä Ruusua laulaa " Mä olen impo! Mä olen impo..." siis oikeesti " Mä olen niin pop"
Itse luulin Tommi Läntisen laulavan " Kevätköpinää" ja luulin sen olevan jonkin sortin kevättä-rinnassa-ilmaisu, biisi " Kevät ja minä"
Ja munkin Pepe WIllberg lauloi " Otsa vasten minun kylkeäin..." :O)
onko porttis jo auki ym. Vaikka taisikin olla ihana valo.
Haluaisin lainata sen kirjastosta.
mä kuulin että laulettiin " when the heart attact is over, i know i wont be missing you" vaikka oikeesti laulo when the heartache is over...
ihmettelin että miten sydänkohtauksen jälkeen ketään voisi kaivatakkaan :)
vasten, kosketa mua joka paikkaan...
On kuitenkin huulia vasten.