Väärin kuultuja biisinsanoja
Olen useampaan otteeseen yrittänyt kuunnella mitä Antti Tuisku sanoo Sekaisin-biisin yhdessä kohdassa. Minusta se kuulostaa ihan tältä:
En oo koskaan nähnyt mitään yhtä ihanaa, hymyilet kuin lehmä.
Mitähän se oikeesti sanoo?
Kommentit (59)
mä luulin pitkän aikaa, että se oli " seven bananas" , ja ihmettelin, että miten ne seitsemän banaania mihinkään liittyy :D
" aah ainoastaan katson koskea en saa
en oo koskaan nähnyt mitään noin ihanaa
kun hymyilet mulle mä häkellyn
uu nannaa"
Onko tuo oikea kohta?
Minä kuulin kertosäkeen tosi pitkään että käsi kädessä käyn TALTIOON (po. Taloon autioon)...
Young girl with eyes like potatoes, biisi La isla bonita
Siinä lopussa kun se alkaa laulaa että " ....tarvitsen sut, mä tarvitsen sut, kun vaiti on.. pillunmurto?.."
Whaaaat? Mitä se sanoo?
Siinä 2.47min kohdalla about.
Louise10:
Siinä lopussa kun se alkaa laulaa että " ....tarvitsen sut, mä tarvitsen sut, kun vaiti on.. pillunmurto?.."
Whaaaat? Mitä se sanoo?
Siinä 2.47min kohdalla about.
" Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeen saatana"
(oikeasti " ..myrskyn jälkeen sää tänään" ) :P
Itkevät taas yötä, Abesinian koirat, kuulin ja ihmettelin, kun siinä laulettiin, että itkevät taas yötä, hame, siili ja koivu. Radio oli kyllä aika hiljaa, mutta kovin kummalliset oli sen laulun sanat...
Lauletaanko siinä jotakin " kyrvät nousevat taivaalle iltaisin" ?
luulin minä kun ekan kerran kuulin la isla bonita -biisin :)
tarkoitin tota tänä iltana EI TUPAKKEJA :D :D :D ei oo edes kauaa kun hoksasin ton et ei se noin mene vaik sitä on tullu hoilattua ;)
POD:n " Youth of the nation" -biisissä kertosäkeessä " We are, we are youth of the nation..." Tämä kuullostaa VR:n työntekijän korvaan tietysti " VR, VR, youth of the nation" ...... minä nuori määräaikainen työläinen :D
Shakiran Hips don' t lie
" keep on creedying the size of my body" Jatka vaan vartaloni kadehtimista. :D
Kun se oikeasti menee näin.
" Keep on reading the sings of my body"
Mutta " Kun neljän ruuhkaa katselen" kuulostaa ihan " kuljen ja runkkaan, katselen" .
" ....nolla nolla kahdeksan tai krapula" Oikeasti laulaa kai nolla, nolla kahdeksan tai Drakula (?)....Aina kuitenkin huvittavaa
Muuramuurahainen rottaa kuljettaa...
Oli marakatti maantiellä poikittain....
Karhunpoika sairastaa, häntää hellii käärme...
Ja myös Antin biisi, viinistä sekaisin (biitistä)
Mä lauloin aina nuorempana kohdassa pidee, pidee.....
" anna minulle arrmahduksesi,ole minulle rapainen enkeli.."
Toinen jonka myös kuulin lapsena väärin,Kun Chigaco kuoli-laulussa kohta " mä kuolevaksi kaakon nään=)
-ole minulle Rafaelin enkeli
-mä kuolevan Chigacon nään
Taikinaa siellä teet,tiedäthän kaipaathan.....
Oikeesti: Mitä ikinä sä siellä teet, tiedäthän kaipuun tän :D