Ärsyttää kun miehelläni on ihailija.
Miehellä on töiden kautta ihailija eräs nainen, joka on ihan suoraan sanonut hänelle että jos kiinostaa niin päiväkahville saa aina tulla.. flirttailee (hienovaraisesti) ihan koko ajan viesteissä vaikka mies on sanonut että hän onnellisesti naimisissa, vastaus on vain tyyliin, soittele jos onnellisuus muuttuu..
Yleensä en yhtään välitä tällaisesta pienestä flirtistä, mutta kun akka on ihan suoraan sanonut että täältä irtoaa jos omaa muijaa ei kiinosta, ja hänen maineensa tuntien varmaan irtoaakin.
Mies on tietty vannonut ettei tikullakaan koskisi, mutta kyllä minua välillä pikkuriidan jälkeen ahdistaa että mitä jos se nyt laittaa sille viestiä.
Miten tässä nyt pitäisi toimia?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne aina vannoo😂👍
Jep, mutta mitä itse tekisit tilanteessa?
Ap
Muista pitää mies tyytyväisenä makuuhuoneessa. Pihtaamalla saat taatusti miehen katsomaan ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät viestien sisällöt?
Mies on ne itse näyttänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi?
Koska kokee naisen vähän ”riesana” ja on välillä vähän vaivaantunut hänestä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen viestittelee miehellesi ja miksi mies sallii sen?
Ihan työasioisen merkeissä mutta aina kun on mahdollisuus vähän flirtata niin tekee sen ja tyyliin on kyllä komea lopputulos mutta niin on tekijäkin.
Onhan miehesi täytynyt niihin viesteihin vastatakin, miksi ylipäätään jatkaa naiselle vastaamista? Heräähän nyt vähän! Jollain tavalla miehesi on rohkaissut naista jatkamaan flirttiä vaikka muuta väittää. Kyllä naiset voi olla naiveja herranjesta sentään.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi miestä vähän kiinnostaa...
Miten saat ap:n tekstistä tämän käsityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan työasioisen merkeissä mutta aina kun on mahdollisuus vähän flirtata niin tekee sen ja tyyliin on kyllä komea lopputulos mutta niin on tekijäkin.
Mies voisi sanoa, että pitäydytään asiassa, kiitos. Jos joku nainen joutuisi lukemaan tuollaisia viestejä miestyökaverilta, se olis häirintäsyytöksen paikka. Toki se on tässäkin tapauksessa, mutta jos mies tykkää niin eihän se sellaista tee.
AP. parempi että laitat kaikki keinot / sulos käyttöön ja pian, muuten miehes avaimet vaiihtuu.
Voisko naiselle vinkata, ettei käytös ihan sopivaa.
Ehkä miehesi voisi sanoa aika painokkaasti, että hänellä on jo nainen.
Ja olisi ihan Ok, jos sanoisi olevansa yksiavioinen. Ainakaan hänen ei tule ruokkia naisen flirttsilua. Ennemmin olla kuiva ja reagoimatta epämääräisesti naisen yrityksiin.
Mies voisi myös laittaa kuvasi työpöydälleen.
Näitä naisia on enemmänkin, vastaavanlainen takiainen tarttui myös minuun. Ei mikään hehkeä tapaus ja vähän yksinkertainen. Kun ei ollut mitään kiinnostusta, niin välillä syntyi kiusallisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehesi täytynyt niihin viesteihin vastatakin, miksi ylipäätään jatkaa naiselle vastaamista? Heräähän nyt vähän! Jollain tavalla miehesi on rohkaissut naista jatkamaan flirttiä vaikka muuta väittää. Kyllä naiset voi olla naiveja herranjesta sentään.
Nainen on asiakas, vähän pakko vastata ja ihan asiallisesti hän on tähän asti vastannut. Ainakin on tähän asti ollut hiukan ahdistunut asiasta ja ihan avoimesti on sen kyllä mulle sanonutkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä oikeasti häiritsee tämän naisen tyyli niin tehköön ensin naiselle selväksi ettei hyväksy tämän tyylisiä viestejä, on keskustellut niistä vaimonsa kanssa eikä sellaisia halua enää saada. Jos tämä ei tehoa, voi tehdä ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
Mun veikkaus kuitenkin on, että mies nauttii ihailusta ja ruokkii naisen kiinnostusta tavoin joita sinä et ole näkemässä. Ei savua ilman tulta jne.
Niinhän ne aina vannoo😂👍