Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun miehelläni on ihailija.

Vierailija
20.04.2021 |

Miehellä on töiden kautta ihailija eräs nainen, joka on ihan suoraan sanonut hänelle että jos kiinostaa niin päiväkahville saa aina tulla.. flirttailee (hienovaraisesti) ihan koko ajan viesteissä vaikka mies on sanonut että hän onnellisesti naimisissa, vastaus on vain tyyliin, soittele jos onnellisuus muuttuu..

Yleensä en yhtään välitä tällaisesta pienestä flirtistä, mutta kun akka on ihan suoraan sanonut että täältä irtoaa jos omaa muijaa ei kiinosta, ja hänen maineensa tuntien varmaan irtoaakin.

Mies on tietty vannonut ettei tikullakaan koskisi, mutta kyllä minua välillä pikkuriidan jälkeen ahdistaa että mitä jos se nyt laittaa sille viestiä.

Miten tässä nyt pitäisi toimia?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo maksulliset sanovat, että perheenisät ovat helpoimpia, eivät jää perään viestittelemään!

Miehelläsi on enemmän jo: suhde!

Siksi nainen vaatii huomiota ja viestejä !

Mies esittää nuivaa vaan sinun edessäsi:)

Niin.... äijä hakee itselleen omantunnon kiillotusta ja myöhemmälle ajankohdalle jo orastavaa synninpäästöä sillä, että on sentään kertonut sinulle asiasta. Juujuu.... kuuluu juonen kuvioon.

Vierailija
42/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näyttää viestit tarkoituksella sulle, koska haluaa kasvattaa omaa itsetuntoa ja jollain tavalla nauttii tilanteesta kun on ihailija ja saa sua kiusata. Aika sairasta. Mutta pitkien parisuhteiden aika perus ongelma. No minusta miehen tai naisen ei pitäisi näyttää tällaisia viestejä kumppanille . Senhän on vain tarkoitus satuttaa toista joten mikä idea?

Tilanteessa Ei ole mitään nautinnollista, tuntuu samalta kuin naisilla joilla on epätoivottu miesihailija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, jos vähänkään totta. Rehellinen mies kertoo vaimolleen millainen tilanne on ja iso osa ketjun viesteistä kääntää tilanteen syytä silti miehen niskoille. Ei voi kuin todeta, että mies tässä on häviäjä kääntyi tilanne miksi tahansa... :)

Vierailija
44/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan miehesi täytynyt niihin viesteihin vastatakin, miksi ylipäätään jatkaa naiselle vastaamista? Heräähän nyt vähän! Jollain tavalla miehesi on rohkaissut naista jatkamaan flirttiä vaikka muuta väittää. Kyllä naiset voi olla naiveja herranjesta sentään.

Nainen on asiakas, vähän pakko vastata ja ihan asiallisesti hän on tähän asti vastannut. Ainakin on tähän asti ollut hiukan ahdistunut asiasta ja ihan avoimesti on sen kyllä mulle sanonutkin.

Ap

Kuitenkin jatkaa sitä työajan jälkeen ja haluaa vielä näytellä viestit sulle, miksi? Että tulisit mustasukkaiseksi? Jos nainen on "vain" asiakas, siitähän ei tarvitse mainita kotona ja asia jää työpaikalle...vai...? Kyllä sua taidetaan nyt hömpäyttää ihan kunnolla.

Me tehdään molemmat tällä hetkellä pääasiallisesti etätöitä kotona, joskus mies käy asiakkaan kanssa palavereissa.

Siksi kuulen miehen puhelut ja kyllä aluksi mies heitti ihan huumorilla että uskaltaako tuota naista edes tavata, mutta nyt on jo enempi vaivaantunut asiasta. Ei sieltä siis koko ajan mitään suoraa vihjailua tule mutta sellaista kuitenkin että näkee että naista kiinostaisi enemmän kuin pelkkä työ..

Ap

Vierailija
45/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ahdistelen yhtä miestä.

Vierailija
46/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies näyttää viestit tarkoituksella sulle, koska haluaa kasvattaa omaa itsetuntoa ja jollain tavalla nauttii tilanteesta kun on ihailija ja saa sua kiusata. Aika sairasta. Mutta pitkien parisuhteiden aika perus ongelma. No minusta miehen tai naisen ei pitäisi näyttää tällaisia viestejä kumppanille . Senhän on vain tarkoitus satuttaa toista joten mikä idea?

Tilanteessa Ei ole mitään nautinnollista, tuntuu samalta kuin naisilla joilla on epätoivottu miesihailija.

Aikuinen mies (jolla on henkistä munaa) osaa hoitaa tälläisen tilanteen vinkumatta vaimolleen. Ja sanomatta vielä selvempää myös ilman, että vaimon tarvitsee vinkua asiasta vauva-palstalla.  Hooooooooooohhelihoijaa.

Vierailija
47/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju, jos vähänkään totta. Rehellinen mies kertoo vaimolleen millainen tilanne on ja iso osa ketjun viesteistä kääntää tilanteen syytä silti miehen niskoille. Ei voi kuin todeta, että mies tässä on häviäjä kääntyi tilanne miksi tahansa... :)

Jotain kertoo myös se, että vaimo kokee tarpeelliseksi kirjoittaa asiasta tänne palstalle. Selkeästi huono itsetunto ja epävarmuus vaivaa ja haetaan täältä tukea ja komppausta. Voi voi. Lieköhän mies harrastanut samaa aiemminkin?

Vierailija
48/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vai aasialainen nainen?

Vierailija
49/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo myös se, että vaimo kokee tarpeelliseksi kirjoittaa asiasta tänne palstalle. Selkeästi huono itsetunto ja epävarmuus vaivaa ja haetaan täältä tukea ja komppausta. Voi voi. Lieköhän mies harrastanut samaa aiemminkin?

Mun mielestä vaimo kertoo tilanteen niin kuin se on. Mies on saanut epätoivotun ihailijan, johon ei järkipuhe tehoa. Asiakassuhteen takia hänestä on vaikea päästä eroon, varsinkaan kun ei ole (vielä) tehnyt mitään sairasta (stalkannut yms). Ainoa ongelma on toi omituinen nainen. Ja näitä oikeasti on pelottavan paljon, hyvä että ap avasi tästä keskustelun. Naisilla näitä epätoivottuja ihailijoita on varmasti enemmän kuin miehillä, mutta yksipuolisia/pakkomielteisiä "suhteita" on myös naisilla.

Mitään hauskaa joutua tähän tilanteeseen ei ole.

Vierailija
50/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ollaan miehen kanssa oltu nuoresta asti yhdessä (15 vuotta) ja omasta mielestä ollaan vieläkin onnellisia ja mies on ainakin sanonut että myös hän on onnellinen.

En nyt sanoisi että on huono itsetunto, enemmänkin voisin myöntää että olen mustasukkainen, en tiedä, en ole tällaista tunnetta kokenut vuosiin. Ja kyllä, yritin hakea täältä tukea omiin tunteisiin, mies ei millään tavalla ole ollut ilkeä ja tiedän että hän rakastaa minua, en vaan voi sille mitään että minua ärsyttää tuo nainen ja hänen vihjailunsa. Ja toki se pelottaa että miehellä on tuollainen varasänky. Ei se kivalta tunnu vaikka tällä hetkellä tiedän ettei hän minua pettäisi, mutta ajatus siitä on ahdistava

Ap

Vierailija
51/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies (jolla on henkistä munaa) osaa hoitaa tälläisen tilanteen vinkumatta vaimolleen. Ja sanomatta vielä selvempää myös ilman, että vaimon tarvitsee vinkua asiasta vauva-palstalla.  Hooooooooooohhelihoijaa.

Säälittävää jos sun mielestä normaalikeskustelu avioparin välillä on vinkumista.

Normaaleissa parisuhteista asioista voidaan puhua rehellisesti, jopa niistä epämielyttävistä.

Jos joku seko kuukausi tolkulla ahdistelisi mun miestä niin kyllä me asiasta keskusteltais

Vierailija
52/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kirjottaisin itse sille naiselle tossa tilanteessa, mutta oonkin vähän tällänen.

Vierailija
53/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rakastunut mieheen, en aio ikinä luovuttaa, vaikka mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
54/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, jotka kehtaa roikkua varatuissa miehissä tuolla tavalla. Myönnän, että olen itsekin ollut ihastunut miespuoliseen kollegaan, joka on naimisissa. Kännissä tunnustin tunteeni häntä kohtaan, mutta koskaan en ole ehdotellut mitään. Hävettää jo se, että tunnustin tunteeni.

Vierailija
55/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia, jotka kehtaa roikkua varatuissa miehissä tuolla tavalla. Myönnän, että olen itsekin ollut ihastunut miespuoliseen kollegaan, joka on naimisissa. Kännissä tunnustin tunteeni häntä kohtaan, mutta koskaan en ole ehdotellut mitään. Hävettää jo se, että tunnustin tunteeni.

Sinä et ymmärrä, minua ei kiinnosta toinen ämmä. Minä haluan elämäni rakkauden.

Vierailija
56/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jättäkää muija omaan arvoonsa, sano miehellesi että luotat häneen ja naurakaa toivottomille iskuyrityksille.

Älä missään nimessä ota yhteyttä naiseen, innostui vielä vaan lisää.

Meidän naapurissa asui nainen joka rakastui mieheeni, ei ollut helppoa, päästä eroon, meinasi jopa saada hirveät riidat meille aikaiseksi kunnes tajusin hänen suunnitelmansa.

Tsemppiä sulle, kyllä se loppuu kun asiakassuhde päättyy.