Ärsyttää kun miehelläni on ihailija.
Miehellä on töiden kautta ihailija eräs nainen, joka on ihan suoraan sanonut hänelle että jos kiinostaa niin päiväkahville saa aina tulla.. flirttailee (hienovaraisesti) ihan koko ajan viesteissä vaikka mies on sanonut että hän onnellisesti naimisissa, vastaus on vain tyyliin, soittele jos onnellisuus muuttuu..
Yleensä en yhtään välitä tällaisesta pienestä flirtistä, mutta kun akka on ihan suoraan sanonut että täältä irtoaa jos omaa muijaa ei kiinosta, ja hänen maineensa tuntien varmaan irtoaakin.
Mies on tietty vannonut ettei tikullakaan koskisi, mutta kyllä minua välillä pikkuriidan jälkeen ahdistaa että mitä jos se nyt laittaa sille viestiä.
Miten tässä nyt pitäisi toimia?
Kommentit (56)
Mä en katselis tuollaista menoa yhtään.. Menisin sille lutk*lle sanoon suorat sanat ! Ja miehelle kanssa ettei mtn huomiota tai viestiin vastamisia enää sille tyrkylle ämmälle. Tostahan alkaa jatkuvat pelkotilat, että käykö kohta jotain, jos ei tule kunnon stoppi tohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehesi täytynyt niihin viesteihin vastatakin, miksi ylipäätään jatkaa naiselle vastaamista? Heräähän nyt vähän! Jollain tavalla miehesi on rohkaissut naista jatkamaan flirttiä vaikka muuta väittää. Kyllä naiset voi olla naiveja herranjesta sentään.
Nainen on asiakas, vähän pakko vastata ja ihan asiallisesti hän on tähän asti vastannut. Ainakin on tähän asti ollut hiukan ahdistunut asiasta ja ihan avoimesti on sen kyllä mulle sanonutkin.
Ap
Toivottavasti ei ole pitkäaikainen asiakas. Tietystikään silloin ei voi sanoa suoria sanoja, jos asiakkuus on tärkeä, mutta asialinjalla pysymistä vois toivoa tietysti.
Eikö mies voi blokata naista? Itse (olen nainen) blokkailen jatkuvasti miehiä esim. Instassa, kun lähettelevät vaivaannuttavia pokausviestejä. Viimeksi tänään jouduin estämään erään perheenisän profiilin, kun ei ymmärtänyt että mua ei kiinnosta hänen seura.
Tuntuu varmaan kurjalta. Mä varmaan kertoisin ihailevasta prinssistä. En kestäisi muuten.
Aika kamalaa olisi olla töissä, jos tuollainen takiainen olisi siellä. Ahdistavaa.
AP on mustasukkanen. Tai nii sanottas, jos hän olis mies ja miehen tyttöystävällä olisi ihailija. :D Jännä miten se menee tolleen. :) Teet miehelles selväks, et tolle naiselle miehellä ei oo oikeutta jutella. Siul on oikeus kontrolloida miestäs tämmösis jutuis.
Naisen täytyy olla todella yksinkertainen ja tyrkky jos jatkaa ilman, että mies ruokkii mitenkään tilannetta. Typeräkin tajuaa lopettaa jos ei saa vastakaikua.
Joko nainen on todella typerä ja ehkä sokea ihastuksesta tai miehesi heittelee murusia tälle.
Ihastumisia voi tulla, mutta tulee myös osata jättää rauhaan, jos ei kiinnosta tai toinen on jo parisuhteessa.
Ei ole kohteliasta olla tungetteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehesi täytynyt niihin viesteihin vastatakin, miksi ylipäätään jatkaa naiselle vastaamista? Heräähän nyt vähän! Jollain tavalla miehesi on rohkaissut naista jatkamaan flirttiä vaikka muuta väittää. Kyllä naiset voi olla naiveja herranjesta sentään.
Nainen on asiakas, vähän pakko vastata ja ihan asiallisesti hän on tähän asti vastannut. Ainakin on tähän asti ollut hiukan ahdistunut asiasta ja ihan avoimesti on sen kyllä mulle sanonutkin.
Ap
Kuitenkin jatkaa sitä työajan jälkeen ja haluaa vielä näytellä viestit sulle, miksi? Että tulisit mustasukkaiseksi? Jos nainen on "vain" asiakas, siitähän ei tarvitse mainita kotona ja asia jää työpaikalle...vai...? Kyllä sua taidetaan nyt hömpäyttää ihan kunnolla.
Itsehän varmasti soittaisin naiselle tai marssisin selvittämään asian kasvokkain. Noloa? Kyllä, mutta tulisipa asia selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuitenkin jatkaa sitä työajan jälkeen ja haluaa vielä näytellä viestit sulle, miksi? Että tulisit mustasukkaiseksi? Jos nainen on "vain" asiakas, siitähän ei tarvitse mainita kotona ja asia jää työpaikalle...vai...? Kyllä sua taidetaan nyt hömpäyttää ihan kunnolla.
Missä sanottiin, että jatkaa työajan jälkeen? Ja kyseessä siis on asiakas, ei työkaveri työpaikalta.
Älä vaan tule tänne työpaikalle! Täällä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Itsehän varmasti soittaisin naiselle tai marssisin selvittämään asian kasvokkain. Noloa? Kyllä, mutta tulisipa asia selväksi.
Ei välttämättä näin helppoa. Veikkaan, että on jonkinasteinen mt-tapaus, joka on omassa päässä luonut epärealistisen haaveen miehestä. Järkipuhe Ei silloin toimi.
Jo maksulliset sanovat, että perheenisät ovat helpoimpia, eivät jää perään viestittelemään!
Miehelläsi on enemmän jo: suhde!
Siksi nainen vaatii huomiota ja viestejä !
Mies esittää nuivaa vaan sinun edessäsi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä sanottiin, että jatkaa työajan jälkeen? Ja kyseessä siis on asiakas, ei työkaveri työpaikalta.
Katsokoon aapee milloin niitä viestejä on lähetelty, voihan niistä poistaakin ne mitkä on lähetetty illalla sängystä, tai kaikista eroottisimmat. Huhuu, tervetuloa digiaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies voi blokata naista? Itse (olen nainen) blokkailen jatkuvasti miehiä esim. Instassa, kun lähettelevät vaivaannuttavia pokausviestejä. Viimeksi tänään jouduin estämään erään perheenisän profiilin, kun ei ymmärtänyt että mua ei kiinnosta hänen seura.
Työnumerosta ei voi, eikä mies muuten ole edes missään sosiaalisessa mediassa.
Olen kyllä kuullut kun mies on ihan suoraan sanonut naiselle että hän on onnellisesti naimisissa ja kohteliaasti sanonut että hän on imarreltu kehuista ja että pysytään nyt vain työasioissa.
Muuten mies ei voi oikein estää naisen soittelua/ näkemistä vet. Jos kauppaan tulisi asiakas joka ostaisi joka kerta tavaraa ja samalla vähän vihjailisi aina että tervetuloa pullakehveille.. eihän tuollaiselle oikeen mitään voi mutta minua ärsyttää se helvekosti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en katselis tuollaista menoa yhtään.. Menisin sille lutk*lle sanoon suorat sanat ! Ja miehelle kanssa ettei mtn huomiota tai viestiin vastamisia enää sille tyrkylle ämmälle. Tostahan alkaa jatkuvat pelkotilat, että käykö kohta jotain, jos ei tule kunnon stoppi tohon.
Voi apua älä nyt ihmeessä hanki itsellesi mitään epätoivoisen hysteerisen ämmän mainetta. Anna olla ja homma hiipuu pikkuhiljaa takavasemmalle.
Eli mies kertoo jatkuvasti sinulle kun tuo nainen on sanonut ehdotuksensa? Uskollinen mies joka ei halua testata omaa naistaan kyllä saa tuollaiset ihailijat hiljennettyä.
Mies näyttää viestit tarkoituksella sulle, koska haluaa kasvattaa omaa itsetuntoa ja jollain tavalla nauttii tilanteesta kun on ihailija ja saa sua kiusata. Aika sairasta. Mutta pitkien parisuhteiden aika perus ongelma. No minusta miehen tai naisen ei pitäisi näyttää tällaisia viestejä kumppanille . Senhän on vain tarkoitus satuttaa toista joten mikä idea?
Ei se olisi sulle niitä näyttänyt, jos olisi kiinnostunut naisesta.