Miksi vodkaa ei myydä pahvisissa pakkauksissa?
Kommentit (12)
Pahvi laskee ilmaa läpi joten viina väljähtyy ja menee pilalle, sama tapahtuu myös muovipullossa vaikka hitaammin. Laatuviinat myydään lasipullossa.
Vierailija kirjoitti:
Pahvi laskee ilmaa läpi joten viina väljähtyy ja menee pilalle, sama tapahtuu myös muovipullossa vaikka hitaammin. Laatuviinat myydään lasipullossa.
Jos pysyy ok yli viikon niin kyllä se on jo ollut jonkun mahassa ennen kuin väljähtyy
Tilaa saksasta, tulee 3 litran boxi perusvodkaa kotiovelle viikossa. Alkostore24.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa saksasta, tulee 3 litran boxi perusvodkaa kotiovelle viikossa. Alkostore24.
Voiko tilata postin lokeroon . Olen päivisin töissä
Voiis perustaa oman panimon ja tuottaaa viinaa. Sellainen sikspääkki jonka nimeksi "miehekäs salkku".
Vierailija kirjoitti:
Jaloviina on upea ja halpa juoma. Itse en ota useinkaan mutta kerran vuoteen, itsenäisyyspäivänä. otan yhden jallun ystävien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mikä ongelma, järkyttävää. Viinalaatikko olisi mahdollista saada,mutta kauhistuksen kauhistus , olenkin töissä päivät! Töissä! Miten tämmöisen ongelman voi postin kanssa ikinä saada ratkaistua? Postin tuntuen ei millään. Se oli siinä sitten. Voi että.
Väkevä alkoholi sulattaa muovit ja pahvit (ainakin mielikuvituksessa), muovipinnoitteesta menisi myrkyt sekaan, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mikä ongelma, järkyttävää. Viinalaatikko olisi mahdollista saada,mutta kauhistuksen kauhistus , olenkin töissä päivät! Töissä! Miten tämmöisen ongelman voi postin kanssa ikinä saada ratkaistua? Postin tuntuen ei millään. Se oli siinä sitten. Voi että.
No tilasin kerran kameran ja kuljetusmies kävi viikon pihallani ja ei suostunut jättämään kameraa postilaatikkoon , koska en ollut paikalla vaikka joka päivä sanoin puhelimessa niin. Lopulta perjantaina jätti.
Viina tulee pahvin läpi. Muuten ois hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tuota sivua joten en tiedä voiko tilata siten että tulee postin kautta, mutta noin yleisesti ottaen tavaroiden vastaanotto joltain paskakuriiripalveluilta kuten UPS voi ihan oikeasti olla ongelma. Sarkastinen naureskelu ei sitä tosiasiaa muuksi muuta. Eikä myöskään se jos jollain sattuu olemaan hyviä kokemuksia esim. kyseisestä paskafirmasta, koska ne käyttävät paikallisia toimijoita joiden joustavuus ja toimintatavat vaihtelevat paljonkin.
Myydään.
Muttei Suomessa.