Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnhaku alkaa olla nöyryyttävää

Vierailija
20.04.2021 |

Olen hakenut niin moneen työpaikkaan ja saanut hylyn, että tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin. Joskus tulee tyypillinen vastaus ”valitettavasti valintamme ei juuri nyt kohdistunut sinuun”, joskus ei kuulu mitään ja joskus, todella harvoin, perustellaan, mikä mättää. Perustelut ovat tyyliin, että kokemus puuttuu, ei ole sopivaa koulutusta tai epäillään, ettei luonteenpiirteet sovi haettuun tehtävään. Tuntuu, että vaaditaan mahdottomia. Olen työskennellyt yli 10 vuotta asiantuntijatehtävissä, kouluttautunut ja kurssittanut itseäni sekä luonteeltani olen ihan normaali, tasainen.

Näyttää siltä, etten sovi mihinkään työhön. Aina olen jotenkin vajavainen joltain osalta. Reilun vuoden työnhaun jälkeen alkaa jo syödä itseluottamusta.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Tai kertokaa, miten olette menestyneet työnhaussa? En jaksaisi tätä jatkuvaa mielen pahoittamista ☹️

Kommentit (62)

61/62 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans huomannut, että työnhakijan ulkonäkö ja ikä vaikuttavat työnantajan tekemiin rekrytointipäätöksiin.

Vierailija
62/62 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässyt ikinä haastatteluun kun käytin cv:tä missä oli kuva. Olen nätti 24 v nainen ja sosiaalialalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla