Oletteko pitäneet koskaan miesten vaatteita? Voi kuinka mukavia ne ovatkaan!
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minulla on mukavia naisten ja tyttöjen vaatteita. Oma vikasi, jos et mahdu sellaisiin.
Buahahhaa, siellä on mamma taas vauhdissa :D
Täällä on esitetty monia hyviä, asiallisia syitä hankkia/käyttää miehille suunnattuja vaatteita.
Miksi sitä pitää ilkkua?
Minulla on esim. yli 10 v vanhat jatkuvasti käytössä olevat Miesten Ecco-merkkiset kävely/vaelluskengät. Eivät ole mistään kohtaa vielä rikki! Pohjan kuvio on aika kulunut.
Mitkään naisille suunnatut retkikengät eivät ole kestäneet näin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan useinkin miesten vaatteita.
Olen miehenä nähnyt huomattavasti useammin naisten pyörivän miesten vaateosastolla kuin miesten pyörivän naisten vaateosastolla. Aika harvassa taitaa olla ne suomalaiset naiset, jotka suosisivat hameita ja mekkoja housujen sijasta.
Oli mahtava tunne, kun tajusin miten esim. miesten t- tai trikoopaidoissa ei tarvii koko ajan miettiä vilkkuuko maha. Lisäksi monet miesten paidat eivät ole niin läpinäkyviä. Naisten L koon paidatki liian lyhyitä pitkälle selälle ja monet puuvillapaidat jotain läpinäkyvää höttökangasta. Miksi naisille ei tehdä järkeviä, istuvia vaatteita?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minulla on mukavia naisten ja tyttöjen vaatteita. Oma vikasi, jos et mahdu sellaisiin.
Naisten kokoja on kokoon 54 saakka, joten ehkä ei ole erityistä kehuskeltavaa siinä, että mahtuu niihin.
Naisten kokoja on kokoon 62 saakka. Tuo 54 koko ei ole vielä isoa nähnytkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä nähnyt huomattavasti useammin naisten pyörivän miesten vaateosastolla kuin miesten pyörivän naisten vaateosastolla. Aika harvassa taitaa olla ne suomalaiset naiset, jotka suosisivat hameita ja mekkoja housujen sijasta.
Sehän ei liity tähän kuitenkaan.
Itse ostan siis miesten osastolta usein, koska olen pitkä ja harteikas, huomattavasti helpompaa löytää vaikka verkkarit joissa on tarpeeksi pitkät lahkeet. Tai lämpimämpiä vaatteita, pitkillä hihoilla.
Parhaimmat hupparit ja paidat olen ostanut miesten osastolta. Ei ala vatsa tai selkä näkymään miesten versioissa. On aivan sama ostaako muutaman koon isompana naisten version, kun se ei pituuteen vaikuta, on vaan sitten leveämpi vaate.
En ole kokeillut, mutta kuulemma miesten vaatteet ovat yleensä laadukkaampia.
Minäkin pidän miesten t-paidoista, koska kaula-aukko ei ole syvä ja ovat mukavan väljiä ja suoralinjaisia. Esim. Luhta, tom tailor ja shine. Näitä olen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mukavia? Miesten vaatteet ovat ihan väärän mallisia (=liian suoria) naiselliselle vartalolleni. Viimeksi käytin miehen pyöräilyshortseja eikä siitä meinannut tulla mitään.
Naisten vaatteita minulle, kiitos.
Eikö naiset muka ole jo omineet lähes kaikki miesten vaatteet? Korkeintaan helteillä ja juhlapukeutumisessa huomaa naisten suosivan mekkoja ja hameita housujen kustannuksella etenkin jos kuuluu ns. valtaväestöön Suomessa.
Käytän miesten urheilushortseja treenatessa, ovat paljon mukavampia kuin naisille tarkoitetut roiskeläpät.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi juuri eilen ostin miesten camo-reisitaskuhousut kotikäyttöön. Ihan mukavat on mutta en voi olla ihmettelemättä miten pienet koot on nykyään miehillekin, M-kokoiset olivat muuten itselle sopivat mutta puristi pohkeita joten piti ottaa L-kokoa. Onko miehet niin rimakinttuja nykyään että löysiinkään housuihin ei vaivauduta enää tekemään tilaa mitä vähänkään lihasta sisältävä koipi tarvitsee??
Naisilla on isommat jalat kuin miehillä yleensä, tai ainakin saman kokoiset kuin puolta pidemmillä miehillä.
Etenkin jos nainen on harjoittanut liikuntaa. Heillä jalat kasvaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Saman valmistajan naisten ja miesten vaatteesta huomaa eron kuinka paljon laadukkampi miesten vastaava vaate on kuin naisten vaate. Materiaali puuvillaa, naisilla polyesteria jne. Esimerkiksi Puman miesten alushousut on aina 95 % puuvillaa ja 5 % elastaania (poislukien jotkut tekniset mallit) ja naisilla Puman alushousut on kokonaan keinokuitua tai puuvillaa on muutama kymmenen prosenttia.
Olen ihmetellyt tätä usein. Miksi naisille tehdään niin huonolaatuisia ja huonosti kaavoitettuja vaatteita? Miten tähän saisi muutoksen ja naisillekin tulisi ihan perusmallistoa hyvillä materiaaleilla eikä mitään kittanoita polyesterivirityksiä.
Aika usein, mutta yleensä ovat liian isoja. Melkein aina kun jossain mainoksessa katson, että onpa hyvän näköinen paita tai takki tai kengät, niin se onkin miesten vaate. Miehille on paremmat värit, materiaalit ja mallit. Ihme lokerointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyl mekkoja ja hameita mielellään kesällä. Suurimman osan vuotta olemme jääkaapissa tai vesiräntäsateessa ja silloin ei hameet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman valmistajan naisten ja miesten vaatteesta huomaa eron kuinka paljon laadukkampi miesten vastaava vaate on kuin naisten vaate. Materiaali puuvillaa, naisilla polyesteria jne. Esimerkiksi Puman miesten alushousut on aina 95 % puuvillaa ja 5 % elastaania (poislukien jotkut tekniset mallit) ja naisilla Puman alushousut on kokonaan keinokuitua tai puuvillaa on muutama kymmenen prosenttia.
Olen ihmetellyt tätä usein. Miksi naisille tehdään niin huonolaatuisia ja huonosti kaavoitettuja vaatteita? Miten tähän saisi muutoksen ja naisillekin tulisi ihan perusmallistoa hyvillä materiaaleilla eikä mitään kittanoita polyesterivirityksiä.
Saavat enemmän katetta kun naiset metsästävät ja ostavat koko ajan uutta etsiessään hyviä vaatteita. Olen samaa mieltä vaatteiden laadusta ja istuvuudesta. Pitäisiköhän siirtyä vaatteiden ompeluttamiseen 50-luvun malliin. Tulisi lisää työpaikkoja naisille. Sen ajan kuvissa naisilla hyvin istuvia vaatteita koosta riippumatta. Itsellä miesten vaatteet eivät palhon auta kun olen 155cm kaikki hihat ja lahkeet ovat liian pitkiä jo naistenkin vaatteissa. Paidoissa liian leveä laatikkohartialinja.
Täällä jo pari kertaa on mainittukin värit. Naisten vaatteissa on nykyään tarjolla beigen eri sävyjä ja hailakoita pastelleja läpinäkyvissä kuoseissa. Syksyllä viininpunaista ja sinapinkeltaista. Jos on raikkaampia värejä niin ne löytyvät sitten jostain ylikirjavasta tunikasta tai mekosta. Kaipaan kunnon värejä myös yksivärisiin vaatteisiin.
Moi ruokaketjuhullu!