Oletteko pitäneet koskaan miesten vaatteita? Voi kuinka mukavia ne ovatkaan!
Kommentit (61)
Saman valmistajan naisten ja miesten vaatteesta huomaa eron kuinka paljon laadukkampi miesten vastaava vaate on kuin naisten vaate. Materiaali puuvillaa, naisilla polyesteria jne. Esimerkiksi Puman miesten alushousut on aina 95 % puuvillaa ja 5 % elastaania (poislukien jotkut tekniset mallit) ja naisilla Puman alushousut on kokonaan keinokuitua tai puuvillaa on muutama kymmenen prosenttia.
Outo aloitus. Riippuu vartalonmallista. Miesten housut ovat vyötäröstä aivan liian isoja. Paidat hartioista ja hihan pituudesta isoja. Ulkoilu aatteita voi varmaan löytää sekä miesten että naisten vaatteista sekä huppareita.
Käytän aina mieheni t-paitoja. Ostaisin mielelläni miesten puolelta takkeja, kun niissä on hartioilel tilaa, mutta ongelmaksi muodostuu taaksepäin työntyvä takamukseni, jonka johdosta takit kiristävät takapuolen kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi juuri eilen ostin miesten camo-reisitaskuhousut kotikäyttöön. Ihan mukavat on mutta en voi olla ihmettelemättä miten pienet koot on nykyään miehillekin, M-kokoiset olivat muuten itselle sopivat mutta puristi pohkeita joten piti ottaa L-kokoa. Onko miehet niin rimakinttuja nykyään että löysiinkään housuihin ei vaivauduta enää tekemään tilaa mitä vähänkään lihasta sisältävä koipi tarvitsee??
Paksukaisilla on lihavat pohkeetkin
Taitaa olla kokemusta asiasta, tai sitten oletkin juuri sellainen rimpula jonka säären saa poikki kahden sormen välissä puristamalla. Menikös pojulla tunteisiin? Vähän salille tai fyysisiin töihin siitä niin kyllä se mieli paranee eikä tarvitse enää täällä purkaa pahaa oloa. Jätä vaikka skootteri vähäksi aikaa kotiin ja kävele kouluun niin ne lihakset kasvaa siitä
Minä olen siirtynyt tietyissä vaatteissa lähes kokonaan miestenvaateosastolle juurikin materiaalien takia. Miesten vaatteet on aina paksua ja laadukasta puuvillaa kun taas naisten vaatteet on keinokuituisia tai sitten niin ohutta puuvillaa että niistä näkyy läpi. Ostan naisten osastolta enää vaan juhlatamineita; mekkoja, sukkahousuja tms.
Hyi ei... T-paidoissa liian korkealla kaula-aukko, kuristaa, tisseille ja lantiolle ei ole tilaa jos ei halua telttoja, farkut aivan vihoviimeinen, jos mahtuu lantiolta niin on vyötäröltä liian suuri, paidat hartioista liian isoja ja liian pitkät hihat....
Jotkut neuletakit voivat olla kivoja jos haluaa tosi rennon ja ison.
160cm/55kg
Jep. Miehet eivät ikäpäivänä vetäisi jalkaan alushousuja, jotka on suunniteltu menemään persvakoon.
Onneksi on verkkokauppa. Peräti kaksi putiikkia antaa seuloa hakutulokset materiaalin perusteella, niin ei tarvitse edes katsella polyesteririepuja.
(Zalando ja Klingel.)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehet eivät ikäpäivänä vetäisi jalkaan alushousuja, jotka on suunniteltu menemään persvakoon.
Onneksi on verkkokauppa. Peräti kaksi putiikkia antaa seuloa hakutulokset materiaalin perusteella, niin ei tarvitse edes katsella polyesteririepuja.
(Zalando ja Klingel.)
Miesten stringit, niitä on olemassa.
totta maar, parit miesten housut, niissä se haarusosa ei ole liian korkea ja istuvat hyvin. haluan vähän rennommat housut, olen kyllästynyt makkarankuoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mi77ehet eivät ikäpäivänä vetäisi jalkaan alushousuja, jotka on suunniteltu menemään persvakoon.
(Zalando ja Klingel.)Miesten stringit, niitä on olemassa.
Onhan niitä. Eivät mitenkään valtavan suosittuja verrattuna naisten vastaaviin. Ylipäätään naisten muoti kutistaa materiaalikulut ("vajaamuoti": hihat, lahkeet), ohentaa materiaalit hituloiksi sekä poistaa yksityiskohdat ja suoristaa linjat. Yksinkertaista on helppo ja halpa tuottaa ja kuluttaja maksaa kiltisti.
Ostan aina miesten t-paitoja, koska naisten osastolta ei tahdo ikinä löytää sellaisia, joissa olisi normaali (ei siis valtavan kokoinen) kaula-aukko. Miesten paidat ovat halvempia ja paljon kestävämpiäkin. Samoin ostin juuri miesten collegehousut, kun en löytänyt mistään naisten housuja, joissa ei olisi ollut sitä typerää resoria lahkeissa.
Ostan hupparit, perus tee- ja bändipaidat ja farkut miesten malleista. Farkuissa on kunnon taskut ja kestää ihan toisella lailla. Mulla on kapea lantio, naisten farkut harvoin istuu, jää löysää reisiin ja lantiolle ja pillit kiristää pohkeista.
Mustat perussukat on miehen kanssa yhteisiä, mun jalka 39, miehen 42, sopii molemmille. Urheilusukat ja ohuemmat on erillään.
Kannattaapi kokeilla.
Itselläni on miesten nahkavyö, johon laitoin pari lisäreikää ja kestänyt nyt 20 vuotta jatkuvassa käytössä.
Samoin nykyisin miesten t-Paidat on tukevia, jolloin perusmallin S vastaa naisten M-kokoa ja jää sopivasti rennoksi, muttei laatikoksi.
Miesten vaatteissa käytetään edelleen enemmän puuvillaa kuin naistenvaatteissa, joten ne ovat hintaansa nähden usein laadukkaampia. Omistan myös vanhat 501, jotka sopii reiluina myös naisen keholle, jossa on lantio.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on miesten nahkavyö, johon laitoin pari lisäreikää ja kestänyt nyt 20 vuotta jatkuvassa käytössä.
Samoin nykyisin miesten t-Paidat on tukevia, jolloin perusmallin S vastaa naisten M-kokoa ja jää sopivasti rennoksi, muttei laatikoksi.
Miesten vaatteissa käytetään edelleen enemmän puuvillaa kuin naistenvaatteissa, joten ne ovat hintaansa nähden usein laadukkaampia. Omistan myös vanhat 501, jotka sopii reiluina myös naisen keholle, jossa on lantio.
Ainiin ja mulla on jalan koko 38, joten itse kävelen sukkahankinnoissa lasten osastolle :D Erityisesti poikien sukat on ihan sopivia ja sen ikäisillä jo mustaa, sinistä, harmaata, mitä itse käytän.
Esimerkiksi villapaitoja olen metsästänyt miesten osastolta, koska ne ovat usein 100 % villaa ja maksavat saman verran kuin naisten akryylineuleet. Samoin printti T-paidoista suosin miesten malleja, kun tarjontaa on muutakin kuin aforismeja ja söpöjä piirrettyjen hahmoja.
Kannattaa pitää mielessä, retkeilykengät tai lenkkarit voin aivan hyvin ostaa miesten mallistosta, samoin sukat, kun kengännumeroni on 41. Muuten olen ehkä liian kurvikas moniin miesten vaatteisiin, olen rintava. Joitakin miesten neuleita olen ostanut itselleni. Olen myös lyhyen miehen pituinen (170 cm), sekin helpottaa.
Lihavana ollessa kyllä miesten plazeria ja villapaita. Miehen paita pusero ja trikoot yhdistelmä. Miehet näpistelee naisten vaatteita myös. Sekä transvestiitti. Thaimaassa on valkoisia ympärileikattuja miehiä karvat ajettu mutta rinnat kuin naisella NS.homoja.
Paksukaisilla on lihavat pohkeetkin