Parturi-kampaajat kiihottaa
Minulla on ollut jo teini-iästä asti kummallinen viehtymys parturi-kampaajan ammattia harjoittaviin naisiin. Minusta heihin liittyy pinnan alla kipinöivää eroottisuutta, ihastuttavaa kevytkenkäisyyden vaikutelmaa. Etenkin nuoret ja kauniit kampaajatyttöset on ihania, mutta sama piirre tuntuu kyllä eleganteissa varttuneemmissa hiusalan ammattilaisissakin. yli 40 ikään asti.
Minulla on fantasia, että parturi-kampaaja nainen antaisi minun kosketella itseään samalla kun leikkaa hiuksiani. Voisin vain silittää ja hyväillä hänen sääriään, jos hänellä olisi yllään hame, ja sen kanssa seksikään ohut sukkahousut tai sukat.
Minulla on myös fantasia, että parturi-kampaaja antaisi maksullista seksiä hiustenleikkuun jälkeen. Seksipalveluita varten hänellä voisi olla viihtyisä takahuone salongissaan. Voisin maksaa 200 euroa hiustenleikkuusta ja seksistä, vaikka parturi-kampaaja olisi nelikymppinen, kunhan olisi hyvännäköinen daami.
Miltä tämä kuulostaa, parturi-kampaajanaiset? Entä miehet, onko muilla
Kommentit (31)
No jopas jotain! Minä olen parturi-kampaajana tehnyt töitä jopa keikkaluontoisesti kotikäynteinä, kun oon ollut hoitovapaalla ja päätoimisesti kotiäitinä. Asun kyllä niin pienellä paikkakunnalla, että eipä täällä peräkylillä tohtisi mitään päivänvaloa kestämätöntä elinkeinoa harjottaa, eikä juuri edes salaista romanssia viritellä. :D Piirit on pienet, juorut leviää päivässä läpi koko kylän ja kaikki tuntee toisensa. Täällä päin riittää silmätikuksi joutumiseen jo kyllä jos on vähän erikoisen väriseksi värjätyt hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, varmaan onnistut, sillä vanha sananlasku sanoo, että kaikki parturit on h....a, mutta kaikki h...at eivät ole partureita.
Juu, ja mutkattomia ihmisiä muutenkin. Siksi kai ne ovat monen miespuolisen haaveita. Ollessani nuori panin yhtä, jolla oli isoimmat tissit mitä on tullut vastaan. Panin hänen tytärtäänkin, muttei vetänyt äidille vertoja.
ihana kampaajatar
200e ei taida riittää, kun pelkkä parturointi alkaa olla jo 37e. Siinä jäisi varville enää jotain 160e ja sen parturi tienaa sinä päivänä ihan hiusten leikkuullakin.
Tätä voisi laajentaa. Kuinka moni on hammaslääkärissä tuntenut, kuinka kivasti lääkäri nojautuu olkapäätä vasten suuta tutkiessaan? Mukavaa ajatella mitä viitan alla on . . . ei porauskaan tunnu niin pahalta
Vierailija kirjoitti:
Tätä voisi laajentaa. Kuinka moni on hammaslääkärissä tuntenut, kuinka kivasti lääkäri nojautuu olkapäätä vasten suuta tutkiessaan? Mukavaa ajatella mitä viitan alla on . . . ei porauskaan tunnu niin pahalta
Minun hammaslääkäri tökkää minua tissillä jos satuttaa.
Liinis kirjoitti:
Tässä oliskin markkinarakoa kerrakseen. Pitää varmaan hankkia kampaamoalan koulutus ja laittaa tällainen ainoastaan-kopelointi-sallittua-parturi pystyyn. Tai mitenköhän olis jos keskittyiskin parturoimaan ihmisten alapäitä pelkästään..hmm..
Eikös jokaisella naisella löydy se markkinrako?? Tai laitat ilmoituksen, että markkinaraot sheivataan!
Vierailija kirjoitti:
Minä osuin isoilla rinnoillani aina "ihan vahingossa" viehättäviin miehiin heidän hiuksiaan leikatessani... :) Komea ja hyvältä tuoksuva mies kun oli "käsittelyssä", niin usein olin märkänä siinä ja ajattelin seksiä.
Tämä on asiakkaana niin täydellistä, kumpikin esittää että vain vahinko, mutta hyvin eroottinen tilanne jonka ei tarvitsekaan johtaa pidemmälle.
Kävin vuosia samalla hieman iäkkäämmällä naisparturilla. Vaikka meidän välillä ei mitään syntynyt niin puhuimme seksistä usein rennolla huumorilla. En muista tarkkaan miten eksyimme aiheeseen ensimmäistä kertaa, mutta sen jälkeen pystyi puhumaan hyvinkin vapautuneesti, silti kohteliaasti. Olin siihen aikaan ujo mies ja nämä keskustelutkin olivat tärkeitä ja vapauttavia henkisesti.
Vietnamissa aikanaan oli tällaisia paikkoja paljonkin. Hiustenleikkuu ja sitten lisämaksusta käsihoito tai suihinotto.
Siinä sitten odottelin kaavun alla, kun tumma kaunotar leikkasi hiuksia.Timmi kroppa ja todella kauniit kasvot. Koveni tietenkin ajatuksesta, että tuo imee kohta.
Leikkuun jälkeen kysyi, mitä muuta haluan ja ohjasi takahuoneeseen. Housut pois ja kulli pestiin lavuaarissa. Sohvalle istumaan ja tyttö aloitti imemään. Kauhea panetus ja kaunis tyttö niin toki yritin olisko saanut pannakin. Ei onnistunut ja tytön vaatteetkin pysyivät päällä.
Hyvää teki ja uskomaton näky kun kulli uppoaa kauniisiin kasvoihin. Loppuun asti otti, taisi käydä lavuaarilla sylkemässä.
Hiusten leikkaamisen lomassa tutustuu luontevasti. Sen vuoksi parturiin on helppo ihastua. Niissä merkeissä löysin aivan verrattoman rakastajattaren, joka on yhtä taitava saksien kanssa kuin sängyssäkin.