Miehesi oudot sutkautukset? Mieheni kommentti ikääntymisestäni
Minulla on lähiaikoina synttärit. Täytän 31 vuotta. Keskustellaan tästä mieheni kanssa ja yhtäkkiä hän sanoo järkyttyneenä: "Mä tuun olemaan niin järkyttynyt kun täytät 40".
Kysyn että "kuinka niin" ja mies: "No kun olet niin vanha!"
Mies on siis minua nuorempi. Toisaalta hokee aina muutenkin että "kohtahan sut pitää jo viedä vanhainkotiin" yms. :D
Muiden miehillä tapana tiputella tälläsiä pommeja?
Kommentit (79)
Paha sanoa tuosta, kun ei tiedä, mitä sinä itse heittelet miehellesi. Naureskeletko hänen "lapsellisuudelleen" ja pojitteletko.
Jos et naljaile samalla lailla, niin puhu miehelle, että hänen kommentointinsa ei ole fiksua. Teillä tuskin on ikäeroa paljon ja hän ikääntyy myös. Kuvitelma siitä, että ikä olisi naiselle joku erityinen miinus on tosi kivikautinen ja sovini.tinen, eikä ole kivaa kuunneltavaa omalta siipalta, jonka toivoisi olevan sivistynyt ja älykäs.
Lapselliselta ja ärsyttävältä nulikalta kuulostaa.
Mieheni on Lapissa laskettelemassa kavereiden kanssa.
Huonoa huimoria tai kiusaamista. Mun nuorempi mies ei ole huomautta ut iästä koskaan ja naimisissa oltu kohta 50 vuotta.
Ite täytän 35 tässä kuussa ja naisystävä seuraavaksi 40. Varmaan hänelle kovempi paikka kuin minulle, eikä tulis mieleenkään vinoilla asiasta. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Mieheni sanoi minulle kerran, että muistutan hänen mummoaan. En ole vieläkään antanut sitä anteeksi.
Hyi, miten mauton "mies", huonot läpät.... Olette vielä kovin nuoria, elämä tulee opettamaan, että tuollaista ei kannata ottaa keneltäkään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi minulle kerran, että muistutan hänen mummoaan. En ole vieläkään antanut sitä anteeksi.
Toivon mukaan tarkoitti luonnetta eikä ulkonäköä.
Meillä iästä kuittailu on ihan huumoria, puolin ja toisin, ei sitä jatkuvasti ole, mutta joskus. Ei haittaa. Mulla nuorempi mies kanssa ja nelikymppisenä oon miehen mielestä jo liki viisikymppinen kun hän vasta on vähän päälle kolmekymppinen 😂
No on valitettavasti tapana. Sanoi mulle joskus että "vanhalla naisella ei tee mitään". Tästä tiedän siis nyt sen että jossain vaiheessa täytyy vaihtaa ukko nuorempaan, tai fiksumpaan...
No jos ei tuota osaa/ymmärrä ottaa huumorina, niin katso peiliin.
Olen pahoillani, miehesi vaikuttaa tympeältä. Naljailijoiden soisi seurustelevan vain keskenään.
Peräänkuuluttaisin tässä nyt naisten vastuuta tässä ikäasiassa, joka on siis toksista feminiinisyyttä. Älkää ottako tuollaista vastaan, palkitko (esim. jatkamalla suhdetta) miestä tällaisesta käytöksestä, jne. Se on myös meidän naisten oma tehtävä olla kunnioittamatta tällaista "miehisyyttä".
Vierailija kirjoitti:
Mies ei taida oikein ymmärtää kanssakäymisestä naisten kanssa?
Ehkä poikaporukassa on tapana vinoilla?
Miksi oman puolisonsa kanssa ei voi vinoilla? Miksi naiset ootte niin herkkähipiäisiä? Ois ihan kamalaa jos ei huumorilla voisi heittää mitään. Onneksi meillä on samanlainen huumorintaju ja nauretaan paljon. Silti osataan ihmisten ilmoilla käyttäytyä.
Alamme heittää läppää miehen kaljusta. Samaa tasoa. Älkää nyt olko tosikkoja miehet.
Sinä käyt jo neljättäkymmenettä ja miehesi on reilu parikymppinen.
Eikö tosiasioista saa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Sinä käyt jo neljättäkymmenettä ja miehesi on reilu parikymppinen.
Eikö tosiasioista saa puhua?
Niinkuin mistä tosiasioista? Että mies on ihan itse suhteessa ihmisen kanssa, joka on häntä vanhempi. Ja toksisessa päässään alkaa kiusaamaan omaa kumppaniaan?
Mies ei taida oikein ymmärtää kanssakäymisestä naisten kanssa?
Ehkä poikaporukassa on tapana vinoilla?