Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma lopettaa kyllä aina tehokkaasti parisuhteesta haaveilun. Viime kaudella kaikkien pariskuntien meno oli ahdistavaa, tällä kaudella lähinnä H&H.. Kauhea tarve määräillä toista, vaatteiden ostopaikasta lähtien, en kestä :(
Samalla tavalla Supernanny toimii hyvänä ehkäisykeinona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma lopettaa kyllä aina tehokkaasti parisuhteesta haaveilun. Viime kaudella kaikkien pariskuntien meno oli ahdistavaa, tällä kaudella lähinnä H&H.. Kauhea tarve määräillä toista, vaatteiden ostopaikasta lähtien, en kestä :(
Samalla tavalla Supernanny toimii hyvänä ehkäisykeinona.
Sitä en pysty katsomaan minuuttiakaan..
Uuh.. yritin suhtautua avoimin mielin tähän Lassiin, mutta ei helv...noi sen jutut ton "keikan" jälkeen. Missä kuplassa toi jätkä elää.
Se Lassi on ÄRSYTTÄVÄ. Ylimielinen elostelija. Ei pärjää laulullisesti (esim ei pärjännyt idolsissa) niin kaikki pitää mennä läpi että saa julkisuutta. Ja vähän vaikuttaa kun hänellä on lapsia aiemmasta liitostaan että kun uuden akan saa ja lapsen tän kanssa että unohtaa ne vanhat lapset kokonaan.
Mietin että miten ihmeessä Lassista on tuollainen tullut? Oltiin tosiaan samaan aikaan ala ja yläasteella, maalla asuttiin molemmat, pikkuisessa kylässä ja ihan erilainen oli silloin ylä sekä ala-asteella. Kai tuo jos vähän pääsee julkisuuteen niin menee sit päähän k*** :/
Vierailija kirjoitti:
Se Lassi on ÄRSYTTÄVÄ. Ylimielinen elostelija. Ei pärjää laulullisesti (esim ei pärjännyt idolsissa) niin kaikki pitää mennä läpi että saa julkisuutta. Ja vähän vaikuttaa kun hänellä on lapsia aiemmasta liitostaan että kun uuden akan saa ja lapsen tän kanssa että unohtaa ne vanhat lapset kokonaan.
Näinhän siinä yleensäkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Uuh.. yritin suhtautua avoimin mielin tähän Lassiin, mutta ei helv...noi sen jutut ton "keikan" jälkeen. Missä kuplassa toi jätkä elää.
Sellaisessa kuplassa, jossa hänellä on myös oma tosi-tv-sarja mammansa kanssa. Tämmöisestä perusvaatimattomasta suomalaisesta tuo itseluottamus ja pokka on ihan hämmentävää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä että parit ovat vasta muuttaneet yhteen, mutta oudolta tuntuu se miten yksi naisista ohjeistaa miestä keittiön siivoamisessa. Että ei riittänyt tiskien hoitaminen vaan tavarat pitää siirtää pois pöytätasoilta (kaappeihin ilmeisesti, kaikki irtotavarat keittiön tasoilta?). Siunattu tämä yksin eläminen, kun ei kukaan ole ohjeistamassa että kaikki irtoesineet on siivottava pois näkyvistä. Ehkä nuokin sitten löytävät luonnollisen tavan elää yhdessä, mutta tosi vaikealta tuo tuntuisi että toinen ohjeistaisi mitä nyt heti pitää tehdä täysin siisitissä ja puhtaassa keittiössä.
Katsoin eilen ja tosiaan mies tuli katsomaan kanssani ja totesi tuosta Lassista että "onpa ärsyttävä äijä. jos musta ikinä tulee tuollainen, saat sanoa mulle" komppasin miestä sillä toi Lassi vaikutti sellaiselta ihmiseltä kehen en tutustuisi (saatikaan seurustelisi hänen kanssa) vaikka maksettaisiin iso summa rahaa. Ja eikös sillä Lassilla ollu suhde sen Tauskin exän kanssa myös? Tuntuu että mennään kaikki koloset läpi että saadaan julkisuutta. Seuraava kohde Big Brother, Selvityjät tai Tempparit varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisessa kuplassa, jossa hänellä on myös oma tosi-tv-sarja mammansa kanssa. Tämmöisestä perusvaatimattomasta suomalaisesta tuo itseluottamus ja pokka on ihan hämmentävää katsottavaa.
Oksettaa, mee Lassi pois
Kuvittelin pystyväni katsomaan kaikki jaksot? Haaveeksi jäi kun ensimmäinenkin ärsytti ihan kamalasti, en kestä katsella enkä kuunnella tuota noloaki nolompaa Lassia. Sääliksi käy kaikkia jotka hänen lähellään joutuvat olemaan.
Klassinen pariskunta kyllä tämä fitness-taksikuskinainen ja muusikkomies. Muusikkomiehellä arvatenkin laaja kaveripiiri, paljon illanistujaisia ja juhlimista, koulutusta ei taida olla? Klassinen renttumies, josta ei ole mihinkään järkevään ja tuottavaan työhön.
Koodari ja Tauskin puoliso on aivan suloisia. Minun suosikkini.
Mä oon saikulla ja katsoin eilen putkeen koko tuotantokauden. Lassi huvitti, ja ärsytti, muakin sarjan alussa, mutta aloin kyllä lämpenemään sille loppua kohti. Ihan sydämellinen ja huolehtiva puoliso ja isähän se on, vähän hömppä ja yliampuva tietysti. Hannan ja Henrin suhde oli vaivaannuttavaa katsottavaa, joka asiasta syntyi kinaa, ja Hanna haluaa määrätä kaikesta.
Mua vaivaannutti katsoa Santeria, joka huulet töröllä jatkuvasti halusi pussailla Oonaa + se lässyttävä lepertely. Huh! En kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaannutti katsoa Santeria, joka huulet töröllä jatkuvasti halusi pussailla Oonaa + se lässyttävä lepertely. Huh! En kestäisi.
Oona ahistuu tuossa suhteessa päivä päivältä enemmän. Raasu <3. Toivottavasti saa repäistyä itsensä tuosta omilleen, kaunis nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saikulla ja katsoin eilen putkeen koko tuotantokauden. Lassi huvitti, ja ärsytti, muakin sarjan alussa, mutta aloin kyllä lämpenemään sille loppua kohti. Ihan sydämellinen ja huolehtiva puoliso ja isähän se on, vähän hömppä ja yliampuva tietysti. Hannan ja Henrin suhde oli vaivaannuttavaa katsottavaa, joka asiasta syntyi kinaa, ja Hanna haluaa määrätä kaikesta.
Minäkin katsoin eilen sairaana kuumepäissäni yöhön asti koko kauden. Ihanaa etten ole ainut.
Alan katsoa ensimmäistä kautta, mulla on mennyt tämä sarja ihan ohi.
Siis...millä toi taksikuski ja viihdealan monitoimi-Lassi oikein elää? Nainen on taksikuski, nyt aikaistetulla äitiyslomalla ja mies on joku "yleisviihdemies"? Siis eihän tuolla ole edes mitään keikkoja, kukaan ei ole koskaan kuullutkaan hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Siis...millä toi taksikuski ja viihdealan monitoimi-Lassi oikein elää? Nainen on taksikuski, nyt aikaistetulla äitiyslomalla ja mies on joku "yleisviihdemies"? Siis eihän tuolla ole edes mitään keikkoja, kukaan ei ole koskaan kuullutkaan hänestä?
Se myy vihtoja.
Ai miksi otetaan ärsyttäviä ihmisiä ohjelmiin? Juuri siksi.