Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käytöstä lapsilla?

Vierailija
19.04.2021 |

Okei, parempi vaihtoehto tämä kun että kokoajan tappelisi. Sisarukset osaa myös tapella ja sekin raastaa hermoja mutta tällähetkellä enemmän ongelma on tämä että lapset nauraa/kikattaa/tirskuu ihan kokoajan. Siis ihan kokoajan. Onhan se hyvä että on hauskaa mutta kun haluaisin välillä rauhaa. Aiemmin automatkat on ollut sellainen rauhallinen hetki. Musiikkia ja hiljaisuutta. Nyt lapset autossakin kokoajan puhuu ja nauraa kaikelle. En vaan jaksa kuunnella sitä kokoajan. Aiemmin on illalla nukahtaneet hyvin. Nykyään ei voi edes iltasatua lukea rauhassa kun alkaa tirskuminen. Tai se alkaa jo aiemmin mutta jatkuu vaan vaikka ennen tykänneet kuunnella satuja. Koitan keskustella että pitäisi rauhoittua niin kuuntelee hetken mutta heti se unohtuu. Kun laitan oven kiinni niin hetken päästä kuuluu kikattelu. Ruokapöydässä, suihkussa, vessassa, hampaidenpesulla, nukkuma aikaan, autossa, ihan jokapaikassa. Ja jos on hetki ilman kikattelua ja tirskumista niin siinä välissä tapellaan. Ei auta keskustelu, ei tiukka sanominen, ei huutaminen, eikä kuiskaus.
Yöllä on rauhaa ja töissä tietysti mutta haluaisin lastenkin kanssa nauttia ajasta. Nyt hankala nauttia kun kokoajan niin paljon meteliä ja niinkuin ennenvanhaa sanottiin "tyhjänpäiväistä nauramista"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta.

Vierailija
2/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, lapsilla ikää 5 ja 6 ja tyttö ja poika.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei oliskannattanu hankkia enempää lapsia täysin normaalia eikä mua haitttaa mä voin olla se joka laittaa kuulokkeet päähän jos häiritsee

Vierailija
4/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin samaistua! Ei minua se tirskuminen ja kikattelu muuten ärsytä, mutta iltaisin ei meinaa iltapalasta, -pesuista jne. tulla mitään, kun käyvät jo niin kierroksilla. Minulla poika 9 v. Ja tyttö 7 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi