Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittävätkö teillä anopit vaikuttaa asioihin kuten lapsen kampaus, lapsen vaatteet jne?

Vierailija
19.04.2021 |

Meillä yrittää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Sai erittäin tiukkaa palautetta pojaltaan sen jälkeen, kun meidän pojan ihanat pitkät hiukset oli leikattu yökyläilyn aikana.

Vierailija
2/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yritä onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu valitsemallaan nimellä (muut eivät nimeä käytä eikä se ole siis lapsen nimi)

Vierailija
4/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää. Sai erittäin tiukkaa palautetta pojaltaan sen jälkeen, kun meidän pojan ihanat pitkät hiukset oli leikattu yökyläilyn aikana.

Ei varmaan päässyt enää koskaan yökylään mummon luo.

Vierailija
5/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yrittää niin, että lapsen kuullen kovasti kehuu jotain sellaista minkä toivoo lapsen valitsevan. Ja teiniä yrittää manipuloida niin, ettö viestii pitävänsä teiniä aikuisena päinvastoin kuin (tyhmät) vanhemmat ja sillä varjolla yrittää saada teinin tekemään toiveidensa mukaan.

Tuo on ihan vallitseva kommunikointitapa anopille. En meinaa jaksaa. Onkohan tuolla tavalla manipuloiden kasvattanut omat lapsensa aikanaan? Nyt ei ainakaan yhtään havainnoi lapsenlapsiaan vaan yrittää syöttää niille omia ajatuksiaan.

Vierailija
6/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuu valitsemallaan nimellä (muut eivät nimeä käytä eikä se ole siis lapsen nimi)

Inhottavaa.

Vierailija
7/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vaatteet kyttää niin että silmät on pudota päästä. Kuulemma mummo uimahallissa huomauttanut että uikkarit ei kivat, pikkarit liian pienet ja pipo likainen. Hiuksista suorastaan nalkuttaa.

Vierailija
8/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelevat noistakin asioista, mutta eivät kyllä mitenkään pyri vaikuttamaan tai tyrkyttämään omia tapojaan ja mielipiteitään kummatkaan mummot.

Vierailija
9/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin muu lähipiiri esim. kummit, tädit ja muu suku.

Anoppi on kätevä käsistään ja tekee lapsille ihania kampauksia, päinvastoin lapset kinuavat lettejä ja muita. Samoin ostaa vaatteita ja neuloo paljon. Ja kaikesta olen kiitollinen ja kerron myös sen hänelle, vaikka maku poikkeaa omastani.

Vierailija
10/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai yrittää, mutta vain hyvää hyvyyttään ja siksi kun me vanhemmat ei pärjätä. Ei varmaan tarvi kertoa lisää väleistämme?

Vierailija
11/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja imetykseen ja joka asiaan. Hääkuvat halusi valita itse, tosin blokkasin pahemmat pois sitä ennen. Ei voi myöskään sietää, kun minulla on pitkät hiukset. Ei voinut sietää, että vauvaa imetetään, äidinmaidossa ei kuulemma ole ravintoaineita, kun vauva buklasi hänen miehensä arvosteli äidinmaitoni laatua (sairaala pyysi luovuttamaan maitoa).

Vierailija
12/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa.

Lempinimellä? Onks se paha juttu?

Vierailija
13/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja imetykseen ja joka asiaan. Hääkuvat halusi valita itse, tosin blokkasin pahemmat pois sitä ennen. Ei voi myöskään sietää, kun minulla on pitkät hiukset. Ei voinut sietää, että vauvaa imetetään, äidinmaidossa ei kuulemma ole ravintoaineita, kun vauva buklasi hänen miehensä arvosteli äidinmaitoni laatua (sairaala pyysi luovuttamaan maitoa).

Ei taida käydä ihan täysillä tuo mummo.

Vierailija
14/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi. Sitten, kun mummo oli vakuuttanut, että ymmärtää toimineensa väärin, eikä tee enää mitään vastaavaa.

Vierailija
15/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä. Miehelläni on fiksu äiti. 

Vierailija
16/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi. Sitten, kun mummo oli vakuuttanut, että ymmärtää toimineensa väärin, eikä tee enää mitään vastaavaa.

Minun olisi kyllä ollut todella vaikea luottaa enää koskaan.

Vierailija
17/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin suoraan, etten tarvitse neuvoja, suuttui. Emme ole sen jälkeen tavanneet kuin pakollisissa juhlissa kolmen vuoden aikana. Ei käy meillä enää lainkaan.

Vierailija
18/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini yritti vaikuttaa minuun kun olin lapsi/nuori, ja minun lapseeni kun hän oli lapsi/nuori. Nyt hän yritti tarjota ohitseni lapsipuolelleni karkkia vaikka olimme menossa juuri kotiin syömään. Sanoin ihan oikeasti siinä kaikkien kuullen että nyt perkeleeseen tuo karkkikippo, että minun yli et kävele! Kaikki muut säikähtivät, mutta äiti se vain jatkoi inttämistään. Anoppi ei puutu mihinkään. Anoppini is the best! 

Vierailija
19/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta av-palstalla yritetään.

Vierailija
20/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on kuollut joten ei, mutta sen sijaan oma äitini ja kaksi siskoani sekaantuu kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi