Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa enää mitään työtä, mitä saisi tehdä oikeasti YKSIN ja ITSENÄISESTI?

Vierailija
19.04.2021 |

Minulle ehdotettiin mm. siivousta ja hitsausta koska niitä muka saisi tehdä yksin, mutta totuus on että molemmissa se on ollut melkein kokonaan jotain parityötä missä täytyy jatkuvasti olla työparin kanssa ja puhua sen kanssa. Minulla kaikki energia valuu siihen pakkososiaalisuuteen, enkä kykene keskittymään itse työhön jolloin se tulee tehtyä huonosti.

Onko enää olemassa yhtään työllistävää ammattia jossa saisi oikeasti työskennellä yksin, ei parin kanssa?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ei voi mennä yhtään mihinkään töihin jos ei kestä yhtään sosiaalisuutta. Kaikissa töissä on jonkun verran sosiaalisia konktakteja ja niitä pitää vaan oppia sietämään jos aikoo olla työelämässä. 

Vierailija
22/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokeripelaaja, somettaja, tubettaja, instaheruttaja, prostittuutti, treidaaja, koodari tai kirjailija (jos teet projektin/kirjan yksin ja markkinoit sitä itse).

Jos on rahaa niin sijoita kiinteistöihin. Esim airbnb jossain etelän lomakohteessa. Myös nettisivuihin sijoittaminen on kova juttu nykyisin. Ostat jonkun av tapaisen foorumin ja kehität sitä jotta kävijämäärät ja mainostulot kasvavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku liukuhihnatyö tehtaassa. 

Olen kokeillut ja niissä jos jossain on joutunut sietämään ihan kaameaa aivotonta kanalaumaa.

Vierailija
24/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri, metsäkoneenkuljettaja.

Vierailija
25/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneenkuljettaja. Ainakin suurimman osan päivästä saa olla yksin metsässä.

Vierailija
26/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturikuski, koodari, verkkokaupan perustaja, treidaaja, kylmälaiteasentaja, putkimies, muurari, laatoittaja, kirvesmies, työkonekuski, kuorma-autokuski, konduktööri, bussikuski, helikopterilentäjä, työsukeltaja, lossikuski, kiinteistönhoitaja, vartija,...

Vierailija
27/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku liukuhihnatyö tehtaassa. 

Olen kokeillut ja niissä jos jossain on joutunut sietämään ihan kaameaa aivotonta kanalaumaa.

Pakkoko se on mennä elintarviketehtaaseen. 

Vierailija
28/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja tai somevaikuttaja

Vierailija
29/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon toimistotyössä ja mulla on toimistolla oma työhuone. Saan tehdä töitäni ihan rauhassa ja yksin, apua saan kyllä esimieheltä jos tarvin, mutta ei muuta. Jos on oma työhuone niin silloin saa olla aika rauhassa. Tai sit jos perustat yrityksen ihan yksin niin kyllä ihan yksin saat tehdä hommiasi. Se on vaan että kun tarpeeksi kauan tekee hommia yksin, niin oikeesti alkaa kaipaamaan seuraa siihen työntekoon. Kokemusta on. Yleensä hakeudun jossakin vaiheessa jonkun työkaverin seuraan ja kysyn voinko auttaa jossakin tai muuten vain menen juttelemaan, vaihtamaan ajatuksia. Joku raja sillä yksin tekemisen ihanuudellakin siis on.

Vierailija
30/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? Milloin ja missä on ollut sellaisia töitä, ettei koskaan tarvitse kenenkään kanssa joutua puhumaan? 

Vierailija
31/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prostittuutti,

Yksin ja itsenäisesti?

Vierailija
32/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rekkakuskin kuitenkin pidä melko paljon sosialisoitua lastaamisen ja purkamisen yhteydessä?

Vierailija
33/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans

Vierailija
34/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpyjen ja sienien kerääjä.

Vierailija
35/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rekkakuskin kuitenkin pidä melko paljon sosialisoitua lastaamisen ja purkamisen yhteydessä?

Riippuu rekkakuskista. Jos kuskaa esim. ruokaa kauppaan, saattaa tarvita. Jos kuskaa vaikkapa tukkeja sellutehtaalle, tuskin kovin paljoa tarvitsee. 

Vierailija
36/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusta yhden hengen yritys

Vierailija
37/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

prostittuutti,

Yksin ja itsenäisesti?

Kyllä. Sitä kutsutaan nykysin somevaikuttamiseksi.

Vierailija
38/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma työhuone, oma rauha, teen sähköistä arkistointia yms.

Vierailija
39/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

av-palstan mode työskentelee katkeroituneena jossain pimeässä kellarissa ypöyksin

Kellarista.  Kotoa näitä moderointeja hoidellaan.  Etätyötä.

Vierailija
40/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinlajittelu. Ainakin saa nököttää omalla hyllyllään ja tehdä omaa suoritustaan, vaikka toinen hylly olisikin sijoitettu lähelle.

Mutta itse työ ei vaadi puhumista toisen kanssa. Pidän.